Zoover

Hotel Melia Varadero

Hotelstersterstersterster
9,7

2008

Superleuk hotel, met heerlijk eten, vriendelijke mensen en

Gwenny Cremers
18-2-2008

Superleuk hotel, met heerlijk eten, vriendelijke mensen en een mooie ligging aan het strand. In de middag is er salsales en is er vanalles te doen. ´s Avonds is er animatie. Heel goed opgezet alleen jammer dat het binnen is georganiseerd.

Gereisd Anders in februari 2008

Prima hotel, zeker voor een communistisch land,mooie een

Riet
30-3-2007

Prima hotel, zeker voor een communistisch land,mooie schone kamers,vriendelijk personeel, een fooitje doet inderdaad wonderen,maar wat wil je, die mensen hebben bijna niets en willen graag een graantje meepikken van onze "rijkdom". Hotel is zeker een aanrader om een paar dagen te relaxen voordat je weer naar huis gaat.

Gereisd Anders in maart 2007

we zijn net terug uit varadero wat als badplaats niet veel

petra
25-2-2007

we zijn net terug uit varadero wat als badplaats niet veel voorstelt.het hotel was wel goed maar geen 5 sterren, het ziet er aan de buitenkant erg onverzorgd uit, en het personeel doet alles mits je met fooien strooit.het eten was goed, de kamers netjes met goede bedden.personeel gek op kleding make-up zeep shampoo enz.aanrader om kleding die je niet meer draagt mee te nemen ze zijn er erg blij mee.als nadeel er zijn geen toiletten bij de zwembaden en op het strand zijn wel ligbedden maar geen matrassen en parasols zodat je daar niet zo lang blijft liggen.we hebben een auto gehuurd een kleine hyundai voor 85 euro per 12 uur excl. benzine vrij duur en het auto rijden valt niet mee daar er nergens wegbewijzering is, druk is het niet wel erg slechte wegen.we waren eerst 4 dagen in Havana en vonden cuba wel een belevenis.

we hebben het goed naar onze zin gehad hier

arno
29-1-2007

we hebben het goed naar onze zin gehad hier.Ik kan niks negatiefs verzinnen.

Het was gewoon 100% goed.

Gereisd Anders in januari 2007

Perfecte vakantie! Super aardige mensen! Het eten in het 6

Peter en Rita
25-8-2006

Perfecte vakantie! Super aardige mensen! Het eten in het Amstel Hotel is lang niet zo lekker als hier. We hadden een zeer mooie kamer. We hadden wel 6 kakkerlakken in de badkamer, maar die heb ik weggehaald zonder problemen, maar de service overtreft alles! Een zeer goede aanrader!

kusjes

We zijn net terug 16 aug

CORINE & GILBERT
25-8-2006

We zijn net terug 16 aug.

Prachtig hotel met mooie hotelkamers, met zeezicht zijn erg mooi.

Eten in restaurants is erg goed,mensen zijn zeer vriendelijk.Zwembad is groot en mooi!! Hotel heeft alles voor een perfecte vakantie!!! een echte aanrader dit hotel.

Gereisd Anders in augustus 2006

we zijn net terug uit melia varadero en tewas daar super

frank en erika
15-8-2006

we zijn net terug uit melia varadero en tewas daar super aardige mensen goed eten alles was top ecxht aanrader

Gereisd Anders in augustus 2006

Prachtig hotel met een grote hal en hotelkamers met zijn a

Martijn & Wendie
19-7-2006

Prachtig hotel met een grote hal en hotelkamers met zeezicht zijn erg mooi. Eten is erg goed, de a la carte restaurants zijn ook super !!! Hotel ligt mooi aan zee/strand en heeft ook een mooi ruim zwembad. Kortom een super vakantie gehad !!!

Gereisd Anders in juli 2006

Had veel van het hotel verwacht, maar van topklasse kun je

annemarie en dirk-jan
29-9-2005

Had veel van het hotel verwacht, maar van topklasse kun je niet spreken.

De hele dag bouwgeluiden van 9.00 uur tot 's avonds.

Onze kamer stonk enorm en er liepen kakkerlakken in de badkamer.

Uiteindelijk kregen we een gerenoveerde kamer die wat beter was.

Het eten in de a la carte restaurants was goed.

jammer dat ze van tevoren niet melden dat er een verbouwing is.

Deze verbouwing, is trouwens hard nodig.

Bediening was redelijk, mensen zijn gewoon niet zo vriendelijk en attent.

In de binnen landen waren de hotelkamers zeker zo schoon.

Spijt dat we hier onze verlenging hadden.

In dit hotel hebben we de eerste 2 dagen van onze vakantie

Linda
25-9-2005

In dit hotel hebben we de eerste 2 dagen van onze vakantie gezeten. Nou het was echt slecht. Het eten was koud en niet lekker (dit kwam door een verbouwing). De kamers waren ook niet wat je er van verwachtte. Wij zijn gelukkig overgeboekt naar een ander hotel. Als je dus nog moet boeken ga dan niet naar dit hotel want het is echt niet goed.

Gereisd Anders in september 2005