Zoover

2019

Mijn favoriete hotel

Ana Luisa
27-12-2019

Mooi hotel met uitzonderlijke diensten! Ik heb 13 keer naar Cuba gereisd en 2 zijn naar dit hotel geweest, altijd dezelfde genegenheid en goede behandeling. Speciale erkenning aan Luisito el Comercial voor de professionaliteit waarmee hij onze verzoeken van vóór onze aankomst bijwoonde.

Heel erg bedankt voor zo'n mooie vakantie, we komen terug in februari 2020. Bedankt

Gereisd Met vrienden in november 2019
Ibeisi, Secretario, 31-12-2019

Hallo Ana Luisa

Met veel plezier hebben wij uw bevredigende reactie ontvangen. Bedankt voor het kiezen van Meliá Varadero! We sturen al onze medewerkers hun erkenning en speciaal naar Mario. Het zal altijd een genoegen zijn om u te ontvangen en u te laten genieten van al onze diensten.

Tot gauw!

MELIA Varadero Hotelbeheer

Ongelooflijk

Norma
3-12-2019

Ongelooflijke aandacht van iedereen! Prachtige plek voor een vakantie in het Caribisch gebied. Ik zal volgende maand naar dit hotel terugkeren! Ik verander absoluut mijn leven

Ibeisi, Secretario, 12-12-2019

Hallo Norma

Het was geweldig om te horen dat je genoten hebt van je verblijf.

Wij danken u dat u ons de mogelijkheid hebt geboden om u te dienen en we hopen u snel weer te zien in ons hotel.

Hartelijke groeten

Managementteam HOTEL MELIA Varadero

Super hotel Meliá Varadero

Pura
25-10-2019

We hebben besloten dit jaar de Meliá Varadero opnieuw te bezoeken, zonder twijfel elke keer als hij de vorige overtreft! Het is speciaal omdat je aankomt en een goede Cubaanse glimlach van de receptie ontvangt, dan ga je naar de bars en de obers geven je die drankjes zo verfrissend dat alleen daar ze weten hoe te maken. Iedereen is bijzonder vriendelijk en professioneel en daarmee voel je je thuis. We zullen altijd terugkeren naar Cuba en vooral naar Meliá Varadero, omdat ik me hier als gezin voel.

Ibeisi, Secretario, 31-10-2019

Beste Pura

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft uw feedback aangaande uw verblijf met ons te delen. Wij hopen u toch nog een keer in de toekomst te mogen verwelkomen.

heel bijzonder

Hoscar
23-10-2019

Hotel met uitstekende locatie, prachtig uitzicht op de zee en zeer comfortabele service, zijn attent en vriendelijk met klanten, we gingen naar een evenement van irrigatie en bodem en alles ging heel goed

Ibeisi CM, Secretario, 31-10-2019

Beste Hoscar

Ongelofelijk perfect

Esla
4-10-2019

Uitstekende uitrusting en uitstekend hotel, absoluut een aanrader !!!!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2019
Ibeisi, Secretario, 10-10-2019

Beste Elsa

Fantastish

Prachtig
5-9-2018

Wat een geweldige tijd had ik met mijn familie in dit hotel! Ik heb genoten van het prachtige strand hoewel met een beetje rotsen bij de ingang, maar dan een beetje wandelen is spectaculair. De obers, entertainers en al het personeel was geweldig met ons. Ik zou terug gaan zonder aarzeling naar dit hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
OR, Secretario, 27-2-2019

Hoi,

Wij willen u graag hartelijk danken voor uw recente verblijf bij MELIA Varadero.

Wij hebben uw review met veel plezier gelezen en hopen u binnenkort wederom te mogen ontvangen in MELIA Varadero!

Met vriendelijke groet,

uitstekende locatie

Ger
7-7-2016

geen geld wisselen op het vliegveld er kan worden gewisseld in hotel en er is een bank/pinautomaat op 5 min . van het hotel

hotel echt op 30 min van vliegveld

uitstekende reisleiding van touroperator zowel bij aankomst als vertrek

Gereisd Met vrienden in juni 2016
Ricardo Moreno, Secretario, 25-7-2016

Hi Ger,

Greetings from Cuba! Thank you very much for staying down at the MELIA Varadero. We will love to see you again, wishing you a nice day!

Best Regards,

Ricardo Moreno

General Manager

[email protected]

zeer goed

johan
1-10-2013

mooi hotel met zeer vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in september 2013

zeer mooi omkadering

ronny
9-10-2010

heb er 3 dagen geweest op doorreis.zeer propere kamer en buffet ok ,enkel reserveren a la carte lukte niet ! all inn ok .enkel de muziek was zwak over dag bij zwembad .de buitenhutjes met zicht op zee ,witte kussens proberen.

Gereisd Met vrienden in september 2010

Mooi!

Lisa
22-7-2010

Mooi hotel, mooi strand, prachtig uitzicht.

Eten was iets minder.

Gereisd Met vrienden in november 2009