Zoover

9,7

2019

Irene Mens
17-11-2019

Geweldig verblijf gehad in dit hotel. Wat een lieve mensen. Heerlijke accommodatie en heerlijk eten. Personeel restaurant was geweldig! Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd Met partner in november 2019
Ibeisi CM, Secretario, 19-11-2019

Hallo Irene

Met veel plezier hebben wij uw bevredigende reactie ontvangen. Bedankt voor het kiezen van Meliá Varadero! We sturen al onze medewerkers hun erkenning en speciaal naar Mario. Het zal altijd een genoegen zijn om u te ontvangen en u te laten genieten van al onze diensten.

Tot gauw!

MELIA Varadero Hotelbeheer

Fantastish

Pablo
26-10-2019

Het was een speciaal verblijf, mijn vrouw en ik genoten van een geweldige service in een kamer met uitzicht op het paradijs, speciale erkenning voor de verkoopmeisjes die ons hielpen de beste optie te vinden om ons verblijf te verlengen dat twee dagen begon en we eindigden met het uitgeven van een week. We genieten van zeer grappige shows en zeer vriendelijke en professionele mensen. Markeer gewoon dat ze meer vuilnisbakken op het strand zetten om voor het milieu te zorgen. We zullen terugkeren wanneer ik kan naar Meliá Varadero

Gereisd Met partner in oktober 2019
Ibeisi, Secretario, 31-10-2019

Beste Pablo

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft uw feedback aangaande uw verblijf met ons te delen. Wij hopen u toch nog een keer in de toekomst te mogen verwelkomen.

Volledig zen!

Bb
5-10-2019

Wat een heerlijk hotel. Groots opgezet maar niet massaal. Vriendelijk personeel (de heren achter de bar zijn hilarisch. Dayan maakt de meest lekkere cocktails die je kunt bedenken). Eten is goed, a la carte restaurants zijn inbegrepen en zeker de moeite waard. Ruime schone kamers, water en (gratis) gevulde minibar, prachtig strand, en zalige massages. Het ontbreekt je aan niks

Ik ben volledig uitgerust weer thuisgekomen!

Gereisd Met partner in september 2019
Ibeisi, Secretario, 10-10-2019

Hallo Bb

Het was geweldig om te horen dat je genoten hebt van je verblijf.

Wij danken u dat u ons de mogelijkheid hebt geboden om u te dienen en we hopen u snel weer te zien in ons hotel.

Hartelijke groeten

Managementteam HOTEL MELIA Varadero

prima hotel om "plat"te gaan met wat min puntjes

Leo
22-5-2019

Een groot hotel met behalve een buffet ook 4 speciaal restaurants waarvoor je moet reserveren (aanrader) Ligt aan een fijn strand waar je ook hamburgers/hotdogs en drinken kunt krijgen. Nadeel is dat het zwembad maar 80 cm diep en en niet geschikt is voor baantjes trekken. Ook in het weekend weten veel Cubanen het hotel te vinden waardoor je moet wachten op je beurt voordat je de eetzaal in mag/ je lang op je vlees moet wachten ( 10 min.) Wifi alleen in de hal.

s Avonds moet je aan de bar lang wachten op je drankje.

Gereisd Met partner in mei 2019
ORM, Secretario, 2-7-2019

Beste Leo,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft uw feedback aangaande uw verblijf met ons te delen. Wij gaan uw feedback met de betreffende afdelingen oppakken om onze services te kunnen verbeteren.

Wij hopen u toch nog een keer in de toekomst te mogen verwelkomen, zodat u ook een prettig verblijf bij ons kan ervaren.

Hartelijke groet,

Fantastisch mooi hotel

Ad en Ria
28-4-2019

Prachtig hotel in Varadero wat wij na de rondreis als afsluiting geboekt hebben. Service was geweldig, ligging perfect aan mooi strand. Kamer was goed en ruim. Zwembad was fantastisch mooi, en het eten zalig. Wij hebben ons er meer dan thuis gevoeld, zeker voor herhaling en 'n langer verblijf aan te raden.

Gereisd Met partner in april 2019
ORM, Secretario, 9-5-2019

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf en uw positieve woorden. We zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.

We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen wanneer u een bezoek brengt aan Cuba!

Met hartelijke groet,

hotel was best voor 2 nachten.

maria
11-12-2017

jammer dat de kaarten die in het hotel gekocht en gepost ( verzonden 18 -11-2017 )zijn niet op tot nu toe niet aangekomen zijn.

het restaurant personeel was uitermate aardig , dit in tegenstelling tot die man aan de receptie.

Gereisd Met partner in november 2017
Secretario, Secretario, 12-12-2017

Hoi Maria,

Hartelijk dank voor uw verblijf en voor uw feedback op Zoover.

De feedback en ervaringen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons, want dat geeft ons de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Wij wensen jullie prachtige, gezellige kerstdagen en een gezond en voorspoedig nieuwjaar!

Vriendelijke groet,

De General Manager

sleets en te weinig parasols

sk
22-8-2017

Wij waren hier voor een paar dagen op doorreis dus gelukkig geen echte strand vakantie. Het strand was relatief klein en er staan geen parasols ook niet bij het zwembad dus dat is wat lastig voor mensen die wat minder tegen de zon en hitte kunnen. Ze hebben wel overkappingen met vaste daken maar dat is met latjes dus oppassen dat je geen zebra wordt of alsnog verbrand.De entree ziet er mooi uit, helaas de gangen die naar de kamers leiden niet. Ik heb nog nooit zulke armoedige deuren gezien in een 5* hotel. De standaardkamer was qua uitstraling en comfort ook standaard en niks meer dan dat hooguit 3*. Gordijnen die van de haakjes zijn, planken in de kasten die op de bodem liggen, een vaste haak voor de douchekop die tot je middel komt. In kamer 2 was dat iets beter. Ontbijt was uitstekend. De eetzaal is wel zeer gehorig. Het Japanse restaurant was uitstekend en ze maken er een leuke show van. Ze schenken een redelijke wijn en de mannen aan de cocktailbar doen hun best. 's middags kun je lunchen bij de zee dat is leuk. Het personeel is zeer wisselend.

Hotel ORM, Secretario, 24-8-2017

Beste gast,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op ZooVer.

Het spijt ons te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en bieden. Wij streven ernaar om onze gasten te voorzien van niets minder dan een vijf sterren ervaring. Onze excuses dat we dat in uw geval niet behaald hebben. Uw punten zullen intern onderzocht en besproken worden.

Het is mijn hoop dat we u beter kunnen helpen in de toekomst.

Hotel Manager

Versleten

Desmet David
8-6-2017

Zeker geen 5 sterren zoals in andere landen, eerder een 3. Echte sterren zijn het personeel die alles doen wat ze kunnen om je een prettige vakantie te bezorgen. Zeker als je deze af en toe wat peso's toestopt

Gereisd Met partner in mei 2017
Robert, Secretario, 9-6-2017

Beste Gast,

Bedankt voor uw recente verblijf en dankuwel dat u de tijd genomen heeft om uw review hier op Zoover achter te laten.

Het spijt ons te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses.

Bedankt voor de positieve woorden met betrekking tot ons personeel.

We hopen u natuurlijk weer te mogen verwelkomen in ons hotel in de toekomst.

Vriendelijke groet,

Hotel Manager

leuk hotel

Sietse
16-5-2017

service in dit hotel is uitstekend, mensen erg behulpzaam en vriendelijk. eten is wel een beetje aan de voorspelbare kant maar ik zou hier zeker nog eens terug kunnen komen. het is een prachtig domein erg mooi vormgegeven

Gereisd Met partner in juni 2016
Secretario, Secretario, 6-7-2017

Hoi,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op ZooVer.

Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van de supervriendelijke service.

Wij zouden graag de kans krijgen om u wederom te verwelkomen in MELIA VARADERO!

Met vriendelijke groet,

Management Team

HOTEL MELIA Varadero

Fantastisch all inclusief 5 * resort!

Gerard
6-5-2017

Wat een vriendelijke mensen werken daar. Super eten zowel in het buffet restaurant als in de al la carte restaurants(5 stuks). Je kunt heerlijk bij het zwembad liggen of genieten van de zee waar het strand lekker langzaam afloop. Perfecte handdoek service. Bar bij het zwembad en op het strand. Ik zou er zo weer heen willen.

Gereisd Met partner in april 2017
Robert, Secretario, 12-5-2017

Hi Gerard,

Thank you for staying with us and providing your feedback. We are glad that the pride our staff takes in providing excellent service.

We all look forward to welcoming you back where you will always be a special guest.

Welcome to the MELIA Varadero family!

Kindest regards,

Management Team