Zoover

9,7

Ongelooflijk

Norma
3-12-2019

Ongelooflijke aandacht van iedereen! Prachtige plek voor een vakantie in het Caribisch gebied. Ik zal volgende maand naar dit hotel terugkeren! Ik verander absoluut mijn leven

Irene Mens
17-11-2019

Geweldig verblijf gehad in dit hotel. Wat een lieve mensen. Heerlijke accommodatie en heerlijk eten. Personeel restaurant was geweldig! Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd Met partner in november 2019
Ibeisi CM, Secretario, 19-11-2019

Hallo Irene

Met veel plezier hebben wij uw bevredigende reactie ontvangen. Bedankt voor het kiezen van Meliá Varadero! We sturen al onze medewerkers hun erkenning en speciaal naar Mario. Het zal altijd een genoegen zijn om u te ontvangen en u te laten genieten van al onze diensten.

Tot gauw!

MELIA Varadero Hotelbeheer

Fantastish

Pablo
26-10-2019

Het was een speciaal verblijf, mijn vrouw en ik genoten van een geweldige service in een kamer met uitzicht op het paradijs, speciale erkenning voor de verkoopmeisjes die ons hielpen de beste optie te vinden om ons verblijf te verlengen dat twee dagen begon en we eindigden met het uitgeven van een week. We genieten van zeer grappige shows en zeer vriendelijke en professionele mensen. Markeer gewoon dat ze meer vuilnisbakken op het strand zetten om voor het milieu te zorgen. We zullen terugkeren wanneer ik kan naar Meliá Varadero

Gereisd Met partner in oktober 2019
Ibeisi, Secretario, 31-10-2019

Beste Pablo

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft uw feedback aangaande uw verblijf met ons te delen. Wij hopen u toch nog een keer in de toekomst te mogen verwelkomen.

Super hotel Meliá Varadero

Pura
25-10-2019

We hebben besloten dit jaar de Meliá Varadero opnieuw te bezoeken, zonder twijfel elke keer als hij de vorige overtreft! Het is speciaal omdat je aankomt en een goede Cubaanse glimlach van de receptie ontvangt, dan ga je naar de bars en de obers geven je die drankjes zo verfrissend dat alleen daar ze weten hoe te maken. Iedereen is bijzonder vriendelijk en professioneel en daarmee voel je je thuis. We zullen altijd terugkeren naar Cuba en vooral naar Meliá Varadero, omdat ik me hier als gezin voel.

Ibeisi, Secretario, 31-10-2019

Beste Pura

heel bijzonder

Hoscar
23-10-2019

Hotel met uitstekende locatie, prachtig uitzicht op de zee en zeer comfortabele service, zijn attent en vriendelijk met klanten, we gingen naar een evenement van irrigatie en bodem en alles ging heel goed

Ibeisi CM, Secretario, 31-10-2019

Beste Hoscar

Volledig zen!

Bb
5-10-2019

Wat een heerlijk hotel. Groots opgezet maar niet massaal. Vriendelijk personeel (de heren achter de bar zijn hilarisch. Dayan maakt de meest lekkere cocktails die je kunt bedenken). Eten is goed, a la carte restaurants zijn inbegrepen en zeker de moeite waard. Ruime schone kamers, water en (gratis) gevulde minibar, prachtig strand, en zalige massages. Het ontbreekt je aan niks

Ik ben volledig uitgerust weer thuisgekomen!

Gereisd Met partner in september 2019

Hallo Bb

Het was geweldig om te horen dat je genoten hebt van je verblijf.

Wij danken u dat u ons de mogelijkheid hebt geboden om u te dienen en we hopen u snel weer te zien in ons hotel.

Hartelijke groeten

Managementteam HOTEL MELIA Varadero

Ongelofelijk perfect

Esla
4-10-2019

Uitstekende uitrusting en uitstekend hotel, absoluut een aanrader !!!!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Beste Elsa

fantastisch

Hina
5-9-2019

Geweldige ervaring in dit resort, al het personeel was ongelooflijk en de zee is een show.

We komen terug volgende vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Ibeisi -CM, Secretario, 30-9-2019

Hallo Hina

Het was geweldig om te horen dat je genoten hebt van je verblijf.

We zijn vernederd door uw positieve feedback over ons hotel!

Hartelijke groeten

Managementteam HOTEL MELIA Varadero

Paradijs om bij te komen na rondreis

Bepspel
24-7-2019

Strand is rotsachtig en niet zoals je een caraibisch strand verwacht, alleen wit zand. Het in en uit de zee komen is lastig

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Beste Elsa

prima hotel om "plat"te gaan met wat min puntjes

Leo
22-5-2019

Een groot hotel met behalve een buffet ook 4 speciaal restaurants waarvoor je moet reserveren (aanrader) Ligt aan een fijn strand waar je ook hamburgers/hotdogs en drinken kunt krijgen. Nadeel is dat het zwembad maar 80 cm diep en en niet geschikt is voor baantjes trekken. Ook in het weekend weten veel Cubanen het hotel te vinden waardoor je moet wachten op je beurt voordat je de eetzaal in mag/ je lang op je vlees moet wachten ( 10 min.) Wifi alleen in de hal.

s Avonds moet je aan de bar lang wachten op je drankje.

Gereisd Met partner in mei 2019
ORM, Secretario, 2-7-2019

Beste Leo,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft uw feedback aangaande uw verblijf met ons te delen. Wij gaan uw feedback met de betreffende afdelingen oppakken om onze services te kunnen verbeteren.

Wij hopen u toch nog een keer in de toekomst te mogen verwelkomen, zodat u ook een prettig verblijf bij ons kan ervaren.

Hartelijke groet,