Zoover

7,7

zeer tevreden

j.den Rooijen
10-5-2015

iets verouderd maar keurig hotel,vriendelijk personeel en geloof me zeer goed eten ,ruime keus voor ieder wat wils.wij zaten in bungalow vlakbij strand.super! kamermeisjes maken de mooiste figuren van de handdoeken en zijn blij met fooitje en zeepjes ed

Gereisd Met partner in mei 2015

Bijzonder Cuba!

Meijers
7-6-2013

Restaurant was niet zo fris, boven de pizza's zaten vogels en dan valt er wel is wat naar beneden, en soms ging de pizza dan de prullenbak in en anders de oven, ook de tafels vies en plakkerig.

Maargoed de mensen zijn fantastisch en dragen de gasten op handen, fooien zijn geweldig maar u doet ze misschien nog wel een groter plezier met kleine shampo' tjes, zeepflesjes, deo'tjes, kleine tubes tandpasta, tandenborstels, scheerspullen (want het is er niet te krijgen) ik zou adviseren ruim uw kasten op en neem de spulletjes mee die u niet meer draagd, schoenen, slippers, shirtjes, broekjes, rokjes) ze zijn er ziels gelukkig mee. Jammergenoeg had ik van te voren niet mijn kast opgeruimd vergeten, zonde!.

Als u een jeep safari gaat doen, neem dan voor de kleine pukkies onderweg kleine speelgoedjes mee(zoals balletjes met stekeltjes haren bij de action) want wat is er nou leuker als een bal voor kinderen(en het weegt en kost voor ons niets) en ze kunnen er met meerdere kinderen mee spelen.

Kan er mee door

Nathalie
12-4-2013

Twee weken in dit hotel verbleven, het is wat oud en hier en daar aan renovatie toe (kamers) maar wel goed schoon!! Eten is soms wat koud, wel veel om uit te kiezen. Veel salades en er staan diverse koks die het eten voor je neus klaarmaken. Dit is erg lekker, alleen stond er in de weken dat wij er waren, vaak een flinke rij bij de koks. Gedurende week elke dag een ander thema; aziatisch (met sushi), cubaans, italiaans etc. De a la carte restaurants zijn ook aanraders, wel op tijd reserveren bij de receptie!

Zwembad is gezellig, gedurende de dag muziek van de animatie. Wel waren vaak alle bedjes bezet. Op het strand is het stiller; geen muziek en genoeg bedjes. Strand loopt ver door langs andere hotels.

Personeel vriendelijk, animatie oké en de dansshows van de dansgroep 's avonds zijn ook een aanrader!

Prima verblijf hier gehad, als ik nog eens terug ga naar Varadero, is dit hotel zeker weer een optie.

ver van het cenrum varadero

Andre en Fia
18-3-2013

Het hotel is aan een opknapbeurt toe, veel achterstallig onderhoud, tegels in badkamer kapot en vuile voegen. Bedden dagelijks verschoond. Eten van het buffet is goed te doen, wat warm moet zijn mag warmer. Weinig variatie, maar genoeg keus. Goede salami en beenham tijdens Italiaanse avond. Het Japans restaurant is aan te bevelen.Het restaurant aan zee, is s'avonds erg ongezellig verlicht en erg winderig.

2007

luidruchtig en rumoerig hotel vooral in de refter waar rij

flamingos
10-3-2007

luidruchtig en rumoerig hotel vooral in de refter waar ellenlang rij moet gestaan worden(meestal in shorts en douchesloffen) bij bedeling van sommige warme gerechten alsook bij reservatie voor het a la carte rest.(1/2u wachttijd)prachtig aan het strand gelegen maar onmogelijk te beseffen dat men in cuba is,een werkelijk toeristengetto waar het totale niets relevant is..

2006

Bart en Stania Onze vakantie was in oktober 2004

Bart en Stania
5-11-2006

Bart en Stania

Onze vakantie was in oktober 2004.Wij waren daar uiterst tevreden, vele hotels kunnen nog een voorbeeld nemen aan het personeel van dit hotel, zeer vriendelijk en zorgzaam,je wordt er behandeld als familie.Ook het animatieteam verdient een pluim. Wij keren zeker nog terug naar daar waar de excursies betaalbaar zijn en waar krijgt voor je dollars.

Zijn in zomer 2005 geweest af en toe liften die niet ik in

Debrabandere
28-5-2006

Zijn in zomer 2005 geweest af en toe liften die niet werken ik vond nergens een koele ruimte(airco)om wat aftekoelen zelf in kamers waar airco 24uur werkte was het nog te warm eten altijd zelfde maar wel genoeg en zeer lekker anders was het hotel goed en zeker de animatie en personeel

Gereisd Anders in mei 2006

Ben hier 1 week op vakantie geweest in Juni 2005,na een De

Karen
29-1-2006

Ben hier 1 week op vakantie geweest in Juni 2005,na een week rondreis. De kamer was in orde en het animatieteam zorgde ervoor dat je je niet verveelde tijdens uw strandvakantie. Het hotel heeft een prachtig privéstrand. Het personeel was meestal wel vriendelijk maar hadden wel een echte Cubaanse mentaliteit, alles op het gemakske en organisatorisch niet echt zoals het moet... Het eten was wel ok, alleen heb je er na een week all inclusive wel genoeg van. Het ontbijt kon iets beter maar je had nog wel voldoende keus. In ieder geval een goed hotel, prijs/kwaliteit, en superlekkere coctails! :-)

2005

In januari op vakantie geweest alles was voortreffelijk

Henk en Annie Hermans
7-9-2005

In januari op vakantie geweest alles was voortreffelijk. Kamers waren goed en schoon. Personeel was vriendelijk. Het eten was fantastisch ook in de a la carte restaurants. Het strand en de zee waren in een woord heerlijk. Kortom een fantastische vakantie

Gereisd Anders in september 2005

Laura Afgelopen mei 2005 zijn wij hier geweest

Laura
9-7-2005

Laura

Afgelopen mei 2005 zijn wij hier geweest. Het is een mooi hotel met ruime kamers, en (zeer belangrijk airco).

Het personeel is erg vriendelijk en sociaal. Het buffet is uitgebreid, maar ik denk dat je na 7 dagen hier wel genoeg van hebt.

Restaurant buiten is aan te bevelen, lekker uitwaaien bij zonsondergang.

Het strand ziet er verzorgd uit, mooie witte stranden en helder water.