Zoover

Hotel Brisas Guardalavaca

Heerlijke vakantie

Phylicia Phylicia spalburg
6-5-2019

Een heerlijk resort. Erg groot, grote zwembaden, mooie boulevard, strand en zee. Vriendelijk personeel maar ook een aantal wat minder. Ontbijt was prima. Avond eten vonden wij niet zo best. Reserveer bij de inclusieve restaurants deze waren vele beter dan het buffet. Er is veel te doen ga zelf op onderzoek er wordt hier namelijk weinig over verteld. De kamers werden elke dag schoongemaakt en alles zag er netjes uit. De bungalows zijn echt een aanrader. Hier heb je geen last van het entertainment geheel de dag en ook hier heb je een rustig groot zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fantastisch, we zijn er 6 keer geweest, dat zegt g

Tia Moens
20-4-2019

Cuba is een fantastis vakantie land,lieve mensen, goed van eten en drinken, alles is er fijn.

Gereisd Met partner in januari 2017

Jan Netten
9-4-2019

Fantastisch hotel voor de 5e keer geweest

Vriendelijk personeel die alles willen doen om het naar je zin te maken schoon strand

Erg gezellig hotel helemaal top

Gereisd Met partner in maart 2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Karin
3-11-2018

Geweldig hotel in een fantastisch land. Cubaanse mensen hebben weinig tot niets. Als je dat als referentiekader neemt dan is Brisas een tien sterren hotel. Prachtige ligging, eten is prima, kamers zijn heel schoon en het personeel is zeer vriendelijk. Volgend jaar gaan we weer met een extra koffer met spullen voor de bevolking.

Gereisd Met partner in september 2018

Goed hotel, maar aan een update toe.

Goedhart J.E.
30-10-2018

Het land. Cuba, is fantastisch. Alleen het hotel was minder. Ok, het is aan een opknapbeurt toe, maar je moet in Cuba ook niet alle luxe verwachten. Alleen al de frisdranken worden daar met water verdund. Dit proef je gelijk terug door de Chloor smaak van de Cola of de cocktail. Het eten kan beter, maar als je daar een beetje doorheen kijkt en een beetje oppast met wat je neemt 's morgens dan is het best te doen. Het hotel lijkt een beetje op de accommodaties n Spanje. Slaap er, maar doe er verder niets. Ga bij een local restaurantje eten en je eet voor een prikkie een goede en goedkope maaltijd.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Nooit meer

Louise Sanginario
23-9-2018

Aardig personeel eten is slecht animatie team valt zwaar tegen bar in zwembad drank word in zwembad gedumpd incl bekers absoluut geen aanrader

Gereisd Met partner in september 2018

Super goed en gezellig hotel

MO
1-9-2018

Super mooi en net Hotel! Doen alles om de mensen te vermaken en veel leuke activiteiten voor jong en oud! Zeer goed eten en vriendelijk personeel! Zeer tevreden over Brisas!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Paradijs voor ons!!!

Fam. Broeders
2-5-2018

Voor de 4e keer in Brisas (villagedeelte) geweest en wat een warm welkom elke keer door de staf; met als topper José van de Martinibar. Hij organiseert ook rumproeverijen, die geweldig zijn! Het eten is gewoon goed en vooral het Cubaanse restaurant is onze favoriet (je kunt hier terecht voor ontbijt, lunch en diner) Het strand en de oceaan zijn adembenemend en altijd genoeg bedjes te vinden. Eider Quesada (reisleider touroperator) helpt zijn gasten op alle mogelijke manieren en op al onze reizen hebben we nog nooit zo'n goede reisleider gehad!!! Wij hebben excursies gedaan met locals met een oldtimer, wat ons bijzonder goed is bevallen. Rigo Hernandez en Rafael Pupo (goochelaar en ober in het visrestaurant) zijn beide erg goede gidsen en spreken goed Engels. Wij hebben het weer geweldig gehad en komen in de toekomst zeker terug.

Gereisd Met partner in maart 2018

Alle benodigde ingrediënten voor een top vakantie

Diana
6-3-2018

De ligging van dit resort ligt pal aan het strand, wat erg mooi is. Het is een prachtig wit zandstrand met parasols en palmbomen voor de schaduw. Het leuke aan de ligging van dit resort is dat u makkelijk in contact komt met de locals. Er is een klein souvenirs marktje naast het hotel, hier kunt u leuke dingen kopen voor thuis. Het personeel van het hotel werkt hard en zijn erg behulpzaam. Het hotel heeft een klein winkeltje en u kunt er geld wisselen. De kamers zijn wel iets wat gedateerd, maar schoon. Het animatieteam is altijd druk bezig om de mens te vermaken. U kunt in diverse restaurants eten op het resort, hiervoor moet je reserveren. Het buffet restaurant heeft voldoende variatie, het is ook aan u om hier creatief in te zijn. Het is en blijft Cuba, de luxe die wij thuis gewend zijn heb je dan ook niet!

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Perfect ik komt daar graag

Özcan celebi
28-2-2018

Perfect mooie ligging vriendelijke personeel

Gereisd Met vrienden in oktober 2017