Zoover

Ellen
12-12-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Heel mooi resort, alleen hadden wij spijt dat we ons niet echt verdiept hebben in de kamers.

Wij hadden een prachtige badkamer maar verder alleen een kleine slaapkamer en geen klein keukentje met bordjes en messen enz.

Gereisd Met partner in december 2019

Kan beter

Maas
5-12-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Mevrouw bij de receptie zeer onvriendelijk toen we inchecken en ook bij uitchecken gewoon geen interesse

Gereisd Met vrienden in november 2019

Gijs
24-11-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Vriendelijk en goede service!

Gereisd Met partner in oktober 2019

Een net resort met zeer slechte in- en uitcheck

saskia
21-11-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Bij aankomst viel ons meteen op dat de incheck zeer slecht was. Wij kregen geen uitleg over bijvoorbeeld het ontbijt die wij bij hadden geboekt. Of een duidelijke uitleg waar onze kamer zich bevond..

De kamer was overigens prima; netjes en lekker koel. De kamer wordt elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het ontbijt is oké, maar verwacht er niet te veel van. Er is namelijk weinig keuze en het bijvullen kan soms best lang duren.. Wij hebben het ontbijt voor een klein prijsje kunnen bijboeken en voor die prijs was het goed en mochten wij niet klagen.

De uitcheck was, net als de incheck, een ramp. We gaven de spullen af en er werd totaal niet met ons gecommuniceerd. De receptioniste die ons hielp met uitchecken nam de spullen aan en hielp een andere klant. Waarna haar collega ons vroeg iets voor ons te kunnen doen. De receptioniste keek ons aan en zei: “ja alles is in orde”. Heel onpersoonlijk was het allemaal. Ondank

Gereisd Met vrienden in november 2019

Prima verblijf!

Germa
19-11-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Prima verblijf, het is niet meer nieuw, heeft “gebruikssporen” maar het is goed te doen. Je leeft tenslotte buiten. Alles wordt goed bijgehouden. Dagelijks schone handdoeken en lakens 1x per week. Rondom het verblijf werd ook alles goed onderhouden. Locatie ligt vlak bij strand in een veilige omgeving. Er waren nogal wat ligbedjes aan het zwembad die doorgezakt waren. Deze zouden binnenkort herstelt worden.

Ik was er tijdens de stroomstoring op het eiland (09:15 tot 01:30) dat was minder. Er waren geen faciliteiten in het hotel. Alles was pikkedonker, geen koelkast, geen airco. Je kon aan de bar van het hotel zitten daar stonden wat lampjes op batterijen. Helaas mocht je deze niet meenemen. Het zou fijn geweest zijn wanneer zij voor hun gasten kaarsen of zaklampen ter beschikking hadden gehad.

Gereisd Alleenreizend in november 2019

Complimenten aan het personeel voor alle service.

Josef
19-11-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ook als je alleen op vakantie gaat is Livingstone een prima resort. Vriendelijk personeel en behulpzaam, gezelligheid bij de bar. Voor mij was het de eerste keer alleen op reis en mede door de mensen erg goed bevallen. Ontbijt lekker en gevarieerd met goede koffiemachines.

Gereisd Alleenreizend in november 2019

Wat een geweldige plek!

David de Graaff
18-11-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Fantastisch lieve mensen die bij het hotel werken, ook erg behulpzaam. Kamers goed verzorgd en schoon. Eten in het restaurant is lekker gezellig met 3 avonden life muziek.

Prima !

Frank
9-11-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Livingstone is een net en schoon onderhouden resort in Jan Thiel baai.

Op enkele minuten loop afstand is het Jan Thiel strand met zijn restaurants en de supermarkt van

van den Tweel (Albert Heijn)

Wij hadden een kamer op de begane grond ( nr.1006) , alles nieuw, schoon en netjes met 2 zitbankjes buiten met tafel.

De kamer met een ruim 2 persoonsbed, airco installatie, klein koelkastje voor enkele kleine flesjes, bureau met spiegel en een grote opberg kast (incl. een safe), een flatscreen tv aan de muur.

Grote nette badkamer met inloop douche en handdoeken.

Iedere dag kan men badlakens van het hotel bij de receptie ophalen en deze dan weer op het eind van de dag inleveren.

Ook als men een haardroger wilt lenen, even bij de receptie halen.

Uiterst aardig en behulpzaam personeel.

Ontbijt uitgebreid en indien men dit wilt wordt je eitje of omelet vers gebakken.Top !

Auto kan bij het appartement of kamer geparkeerd worden.

Lekker zwembad me

Nooit meer

Roosje
6-11-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Dit is voor veel geld een zeer slecht resort bij stroomuitval geen arregraat maneger mark zeer onvriendelijk personeel is super veel mensen hebben onkosten gehad geen vergoeding gekregen ivm stroomuitval zonder auto kom je nergens voor mensen die slecht ter been zijn is curacau niet de iedeale vakantie plaats daarbij is alles dubbel duur als in nl

[email protected]

hoevenaar
30-10-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

ontbijt slecht weinig keus verders alles goed

Gereisd Met vrienden in oktober 2019