Zoover

8,1

Super vakantie!

Bob
14-4-2019

Ondanks het achterstallig onderhoud een prachtige locatie op loopafstand van het centrum van Willemstad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijt un een mooie ambiance.

Dagelijks schoonmaak van de kamer en 2 heerlijke zwembaden op het complex. Zorg dat je verwachting aansluit bij de omstandigheden en je hebt een super vakantie op Curacao.

Gereisd Met partner in maart 2019

Verwaarloosd slecht hotel

Fam.
6-12-2016

Wij zijn recent terug van Kura Hulanda Village in Willemstad. Zeer slecht onderhouden, donkere kamers. Vlooien in bed! Het hele complex moet echt gerenoveerd worden. Voordeel, ligging in Willemstad.

Gereisd Met vrienden in november 2016

Vervallen stad in een Stad

Patrick
16-10-2016

Midden in het mooie warme Willemstad , dus zeer praktisch

Maar idd een vervallen stadje in een mooie stad.

defecte airco's , kapot zwembad, beperkte ontbijt , kapotte muren , ect

Cocktail gekocht en blijkbaar had de medewerkster een fout gemaakt. Krijg je op je 1e dag om 22.30 uur telefoon op je kamer of je s.v.p. nog een gulden wilt komen betalen bij de cocktail bar !!!!!! echt serieus , te belachelijk voor woorden

Jammer maar ik kies volgend keer iets anders.

Mooi, knus en idylisch maar helaas vervallen hotel

Marion
3-10-2016

Het hotel (een losstaand museumdorpje in Willemstad) is/was erg mooi en gezellig, maar behoeft zeer veel onderhoud. Vele dingen waren kapot zoals de waterval in het zwembad, vele buitenlampen, terrasstoelen e.d. De kamers waren wel schoon maar ook hier o.a. een kapotte airco, defect deurslot. De ligging is perfect, vlakbij de pontjesbrug en een supermarktje op ongeveer 100m. Het was erg stil in het "dorpje". Bij het restaurant zat nooit iemand (te duur). Alle vakantiegangers die er waren ontbeten er bij hun eigen kamer met zelf meegebrachte levensmiddelen. Erg jammer voor het vriendelijke personeel. Het hotel is zeker geen 5 sterren waard. Wij hebben ons er prima vermaakt maar verbleven er gelukkig zeer voordelig (last minute). Hopelijk gaat het hotel niet failliet want het is zeker erg mooi opgezet.

Idyllisch hotel midden in de stad

Liza
13-10-2015

Dit hotel bestaat uit allemaal kleine huisjes in een stadswijk, erg leuk! Grote en nette kamer. 2 mooie zwembaden, goed ontbijt en leuk entertainment in de avond. Het museum is echt een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2015

bijzondere en mooie locatie

Cees en Sylvia
11-10-2015

Wij vonden het een goed hotel, voor het strand moet je een half uurtje met de bus. Zeer vriendelijk personeel in het hotel. Een uitstekende plek centraal gelegen op Curaçao. Het is een bijzonder hotel vanwege de opzet met de straatjes op het terrein wat aandoet als een rustig dorpje. Heel goed

restaurant op twee minuten lopen...de gouverneur...

Gereisd Met partner in september 2015

Gezellig hotel!

Marieke
29-9-2015

Hotel Kura Hulanda is ons goed bevallen! Het ziet er echt uit als een dorpje, heel gezellig. De kamer was groot en netjes. Het zwembad was ook heerlijk, maar het is er maar 1 en niet 2 zoals op de foto's..

De ligging is ideaal, je loopt langs het museum Kura Hulanda en je bent al bijna in de stad!

Een auto huren is wel echt een must op dit eiland anders kom je nergens!

Mooi hotel, centraal gelegen

Kim
18-9-2015

Kura Hulanda is een mooi hotel, dichtbij de pontjesbrug. Medewerker zijn erg vriendelijk.

Helaas is er geen transfer meer naar het strand. Met het OV is het prima mogelijk om naar het strand te gaan. Medewerkers receptie leggen goed uit hoe we dit konden doen.

Mooie en schone kamer, met uitzicht op 1 van de 2 zwembaden. Op loopafstand van het hotel zit een kleine supermarkt en leuke restaurantjes.

Apart

Maggie van heusden
21-8-2015

Het voordeel is dat je in het centrum v Willemstad zit met mooie zwembaden. Heel mooi hotel met leuke straatjes en geweldige kamers

Hét nadeel is dat je niet aan het strand zit.. En 's avonds in het hotel niets te beleven is.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Geweldig hotel

Aredhel Elendil
9-8-2015

Het is werkelijk een fantastisch hotel. Precies 2 min van pontjesbrug af. Erg schoon, goed onderhouden, vriendelijke mensen

Een groot nadeel is echter dat het eten veel te duur is.

Verder niets te klagen.

Mocht ik nog eens naar Curacao gaan dan verblijf ik hier zeker weer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015