Zoover

8,9

Heerlijk hotel

M. Koring
10-11-2018

Geweldig hotel met een heerlijk zwembad. Altijd wat te zien vanuit de infinity pool. Daar komen de boten en cruise schepen voorbij. Een heerlijke sfeer en zeer vriendelijk personeel met altijd een goed humeur.

De beach bar was onze favoriet. Heerlijk een hapje eten op het strand met fakkels om je heen. Hoe romantisch!

Lekkere wind van zee waardoor het erg goed vertoeven was. Maar 1 mug gezien en de grote leguanen liepen alleen buiten het hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Onvergetelijk

Rob Versteeg
1-11-2018

Wel wat gedateerd hotel maar een geweldige ervaring prachtige ligging aan de piscadera baai

Gereisd Met partner in november 2016

Mooi resort

brigitte
14-8-2015

De kamers zijn erg ouderwets en niet schoon. Na wat problemen en vragen kregen we een iets betere kamer. Mooi zwembad en strand, mooie plekken om te snorkelen en eventueel duiken. Het ontbijt is goed maar elke dag het zelfde. Er is geen verse jus, maar als je er naar vraagt is het wel mogelijk. De prijs van eten en drinken is erg duur. De shuttle gaat 2 x per dag van 9 tot 12 en 2 tot 6. Reserveren moet van te voren.

Ging me broer opzoeken

Quirine
27-7-2015

Niks te klagen alles naar wens

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

mooi htel

A van Ballegooij
1-7-2015

Onze droomvakantie in het Marriot hotel is super geweest.

Een schitterend hotel. Vriendelijk personeel.

De kamers zijn schoon en netjes alleen mag er een keer een likje verf overeen De bedden zijn perfect. De prijzen in het hotel zijn wel aan de dure kant.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Pierre
22-6-2015

het eten was niet bijzonder spectaculair , de beroemde hamburger was lekker maar zeker geen $ 21 waard. Bediening was meer met d'r eigen bezig rond de bar. Bij een steak hoor je n steak mes te krijgen , ze hebben er een volle lade van !!trap niet in de BBQ 2 spiesjes voor $36 incl fooi en btw is te duur

Gereisd Met partner in april 2015

Prachtig resort hotel direct aan heerlijk strand

RVIS
5-1-2015

Mooi resort met ruime kamers. Rustige ambiance. Vrij prijzig. Eten om de hoek bij Pirate Bay is geweldig. Rustig gezellig en op het strand

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

prijs kwaliteit klopt niet

heer Munsters
1-12-2014

schitterend gebouw. perfecte ligging met mooi park en zwembad! eten matig, kamers oud en niet clean.

Gereisd Met partner in januari 2014

lawaaige amerikaans hotel

sjoukje
29-9-2014

ziet er leuk uit kamers, bedden en airo zijn goed. wel zeer gehorig omdat er geen vloerbedekking op de gangen zijn. Veel lawaai savonds in de bar en rondom de bar. voor een nachtje prima maar niet voor langer

Gereisd Met partner in september 2014

fantastish

mevr jc zurburg
25-5-2014

fantastish we kwamen 2 mei 2014 aan in het hotel na binnenkomst goed zicht meteen over het zwembad personeel receptie heel vriendelijk en behulpzaam naar de kamer en wow kamer was groot met 2 kingzisebedden

schoon en netjes. we hadden all in geen spijt van ochtendontbijt buiten gegeten was lopend buffet en ik al lastige eter heeft 7 dagen goed gegeten alles was er en gelachen om de vogels die suikerzakjes pikte van de tafel.zwembad was groot met genoeg bedden was niet druk we zijn vroege vogels en ze waren al druk bezig met alles schoon te maken rondom en in het zwembad.we aten s`middags aan de poolbar en was zalig wat we ook namen. sàvonds aten we ook aan de poolbarrestaurant ze

hadden elke avond wel wat anders op het menu staan niks dan lof aan de koks de bediening ze waren allemaal zeer vriendelijk we hebben geen shaggerijnige gezichten gezien.ga zeker terug maar dan langer de bedden waren zalig in geen jaren zo goed geslapen als op de bedden van marriot hotel busje rijd je