Zoover
Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

Appartementsterstersterster
8,6

Erg jammer, verder fantastische vakantie

Bergkamp-Dijkstra
3-12-2019

Bij "opfris" kamer bij uitcheck lopen zomaar anderen binnen, een erg vervelende ervaring na een top vakantie, vooral vervelend als je vanwege operaties een "ander" lichaam hebt en er staat zo maar iemand voor je....ondanks dat je de deur zichtbaar met koffer hebt geblokkeerd

Gereisd Met oudere kinderen in november 2019

Heerlijk! prachtig complex.

Jan Kreulen
17-11-2019

Mensen die slecht ter been zijn adviseer ik een huurauto, het is vrij steil op het complex

Gereisd Met partner in november 2019

Zeker voor herhaling vatbaar

R.Dekker
11-11-2019

Mooi groot opgezet complex nette appartementen zwembad (klein) niet geweest je komt toch voor de stranden en goede handdoeken service .Alleen jammer dat er op het complex geen winkeltje is waar je broodjes e.d kunt kopen.Auto gehuurd bij Chogogo aanrader ST Willibrordus flamingo's kijken en dan door naar beachbar Karakter.

Gereisd Met partner in november 2019

Aanrader!

Ariel
30-10-2019

Mooi verzorgd en groen resort. Wij verbleven met onze kinderen van 11 jaar in een 5 persoons bungalow. Deze is erg goed bevallen. Heerlijk in de hangmat chillen en fijne bedden. Auto gehuurd bij receptie. Gelukkig geen last gehad van verbouwing. Prima zwembad. Niet bijzonder, maar zijn ook meer naar de vele strandjes geweest. Vriendelijk personeel. Fijne handdoek service en genoeg schoon gemaakt. Dichtbij JanThiel baai en AH. Gratis Doucheservice op laatste dag vonden wij ook erg goed. Wij zouden hier graag terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019

Heerlijk

Ruud kerkhof
25-10-2019

14 nachten met kinderen en kleinkind op een mooi resort, inrichting van woning matig/sober. Veel van het eiland weer gezien en naar onze bekende gezellige restaurants geweest, geslaagde vakantie

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Mooi complex maar overlast door verbouwing

Pieter
30-9-2019

Mooi gelegen complex maar wat een ellende met de verbouwingen. Met name bij het zwembad! Elke dag drilboren, stof en gewoon herrie. Niet relaxed. Geen enkele compensatie. Jammer. Personeel zakelijk beleefd maar niet spontaan. Jan Thiel Beach, je moet er van houden. Wij vonden Mambo Beach veel leuker. Gewoon normaal ruimte tussen de strandbedjes. Houd er rekening mee dat Curacao erg duur is. Wel 2 x zo duur boodschappen doen als in Nederland en het maakt niet uit welke supermarkt. Ook uit eten gaan behoorlijk prijzig. Huur een auto, een must. Zonder kom je nergens. Rijd de baaitjes af, prachtige stranden. Blauwbaai, Porto Marie, Cas Abou, Grote Knip. Doe de excursie naar Klein Curacao en neem de organisatie die een eigen beachclub hebben op dat eilandje. Miss Ann en nog 1: Mermaid geloof ik. Normaal zou Chogogo hoger scoren maar door de verbouwing een lager cijfer.

Gereisd Met partner in september 2019

Leuk maar jammer van de verbouwingen

Inge
30-9-2019

Een prachtig resort, gelegen op een heuvel. Mooie bungalows en appartementen. Ik verbleef in een 1-slaapkamer appartement. Ben je alleen of met zijn tweeen, neem een studio. Er is namelijk alleen airco in de slaapkamer. De woonkamer/keuken is een sauna! De airco in de slaapkamer staat ook nog eens tegenover het bed waardoor je de volle laag over je heen krijgt, verkouden dus!

Verder zijn de appartementen top, er valt altijd wat te zeuren (kopjes/kommen zonder oortjes dus loeiheet met warme drank) maar we zijn op vakantie dus relax! Jan Thiel voor de deur, ik vond er niets aan. Weinig strand en als sardientjes in een blik op elkaar.

Maar grote nadeel: de verbouwing van het zwembad. Iedere werkdag van vroeg tot laat zat je stof te happen en in de herrie. Dat er verbouwd moet worden, snap ik. Maar compenseer mensen. Geef ze aantal drankjes gratis of wat lunches. Je betaalt wel de volle mep. Wil je de kamer iets langer houden dan betalen

Dikke aanrader

Wesley
23-9-2019

Mooi verzorgd resort, met mooie bungalows en appartementen. Het resort is ruim opgezet, dus (zelf verbleven in een 5-persoons bungalow) zit je niet heel dicht op je buren, ook wel fijn! Bungalows zien er van binnen modern en netjes uit. De kwaliteit/prijs verhouding is prima!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geweldig!

Bart
22-9-2019

Een fijn resort waar je je meteen thuis voelt!

Het is schoon elke derde dag word je appartement schoongemaakt en je kan je handdoeken zo vaak verschonen als je wilt

Kortom het is super!!!

Supervakantie gehad

Rod vd Boor
5-9-2019

Prima service: oa gratis kluisje, handdoekenservice, evt beschikbaar: buskaart, gratis fietsen. Eten OK. Ontbijt was super. Je kon ook ontbijtpakket krijgen voor volgende dag als je vroeg weg moet ivm excursie. huisje was geweldig, heerlijke bedden, lekker ruime waranda ook, schone badkamers ( 5 p huisje). Keuken: ik miste wokpan, 1 koekenpan is wat summier om gerechten te maken. Grote koelkast aanwezig. Vaatwasser was er maar was erg klein en onhandig. Restauranteigenaar erg aardig, personeel vonden wij wat zakelijk, niet heel erg vriendelijk (ook niet onvriendelijk hoor). Strand was nabij, maar de leukere strandjes moet je toch verder zoeken. Zwembad vonden wij wat tegenvallen, is ook aan opknapbeurtje toe. Auto huren is aan te raden. Al met al supervakantie gehad..

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019