Zoover

8,8

verblijf december 2014

Helene De Laat
19-1-2015

Wij hebben een fijne tijd gehad in bungalow 2028 aardig personeel goede schoonmaak maar weinig te doen op het resort prachtige tuinen en heerlijke hottubs airco stuk en meteen binnen een uur gerepareerd de service was goed AH duur ga naar de supermarkt Vreugdehil met gratis bus 2x goedkoper dan de AH en lekker eten bij Zanzibar gr

Gereisd Anders in december 2014

Super

Wilma
24-11-2014

Wij hadden bungalow 2067 met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Prachtig terras waar wij soms al om 07.00 uur zaten met koffie om te genieten van de vele vogels en andere dieren. De receptie, de dames van de schoonmaak, de tuinmannen, klusjesmannen hebben volgens ons de vriendelijkheid uitgevonden. Wij hadden een auto gehuurd via de receptie (goedkoop) en na een paar dagen moesten wij de auto achterlaten bij een restaurant omdat hij niets meer deed, bij de bewaking werden wij begroet met de opmerking: "aan het lopen ! Nee, auto kapot, staat bij een restaurant". Probleem werd meteen opgelost, was niet direct te repareren. De volgende morgen, voor 8 uur, werden wij gebeld dat een nieuwe volgetankte auto voor ons klaarstond. Benzine van de andere auto hoefden wij niet te betalen en wij kregen wij ook nog een lekkere fles wijn, voor het ongemak. Super vakantie geweest en graag weer terug naar Chogogo.

Fijne relaxe vakantie !

Timothy
26-9-2014

Wat een mooie tuin heeft Chogogo. De mooie en vele vogels maken je dag gelijk goed. Het ligt mooi gelegen aan Jan Thiel vlakbij het strand en de supermarkt.

Wij hadden geen problemen dat de handdoeken op waren (prima service). De Hot Tube is ook fantastisch!

Wel waren de bedden oud en verouderd. De Airco werkt alleen als je in de slaapkamer aanwezig bent en de deur dicht heb. Je moet dus gaan slapen in een kamer van 32 graden. Dit was erg jammer!

Het WiFI is in de huisje betaald en in de openbare ruimte gratis (niet super snel)

Gratis heb je BVN als tv zender. Hierdoor vrouwen, kunnen de mannen gewoon Studio Sport kijken ;).

Als met al een mooie vakantie op een mooie locatie!

Fantastische plek

G
11-9-2014

Deze bungalows zijn prima voor een heerlijke vakantie op Curaçao. Ontbijten op je balkon in het zonnetje. Kamers zijn simpel en ruim. Het resort is gelegen op loopafstand van een heerlijk strand met prima restaurant en het zwembad is ook heerlijk.

Gereisd Anders in juni 2006

Fijne vakantie gehad, park heeft verbeterpunten

Joyce
30-7-2014

Het Chogogo resort ligt ideaal ten opzichte van Jan Thiel strand en de albert heijn. We hadden een 2 kamer appartement superior (mooi uitzicht), maar onze zoon moest helaas op een krakkemikkig bed slapen en de leefruimte waar hij sliep heeft geen airco. Daarnaast vonden we het jammer dat er geen zitje op het terras was waar je 's ochtends samen kon ontbijten, maar de hangmat, de aanleg van het park en de parkieten in de bomen maakten ook weer veel goed.

De service en vriendelijkheid bij de receptie is afhankelijk wie je treft. Een auto huren is heel betaalbaar via het resort en zeker onmisbaar op curacao. Strandlakens zijn zeker niet altijd beschikbaar.

We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar ik zet wat twijfels bij de prijs kwaliteit verhouding in relatie tot de inrichting van de appartementen.

Curacao zeker voor herhaling vatbaar, wat een aardige lokale mensen en wat een prachtige dieren gezien, ook op het park!!

super relaxed

susanvandooren
4-7-2013

leuke bungalows,met terras.Lang leve de airco! Keukentje met koelkast en genoeg keuken spullen. Alles is schoon en fris en er zit een kluisje in de kast.Het is een stukje lopen van het strand(10min), lekker zwembadje op het park.

Voor internet moet je betalen maar is op het strand bij papagayo beach gratis! daar kost een bedje wel 10 gulden maar lig je heerlijk relaxed.

De albert heijn is 15 min lopen. Verder kun je overal heen met de bus maar wil je het hele eiland zien dan is een auto huren wel handig en dat kan ook bij de receptie, daar kun je ook gratis buskaartjes halen! bv om met de bus naar willemstad te gaan. Bij chogogo zijn op 2 plaatsen in het park hottubes, lekker om ff in te zitten.

Super vakantie

Manon
5-3-2010

21 februari - 3 maart 2010 verbleven in een studio. Netjes, schoon en groot genoeg voor 2 personen.

Mooi complex en service is perfect. Ontbijt bij het hotel is wat eenvoudig maar het geld waard! 18 naf p.p. ( +/- 7 euro )

Zanzibar ( strand + bar ) is erg leuk! kan je ook lekker eten, gezellig personeel.

Huur een auto, zo kan je het eiland lekker verkennen.

We gaan nog een keer

de Oldtimers
16-1-2010

Deze keer was het uitproberen. Maar we gaan echt nog een keer. En dan weer naar Chogogo. Wat een mooi huisje met uitzicht op zee. Elke ochtend lekker een ontbijtbuffet. Daarna met de (gratis)bus naar Willemstad of een andere bezienswaardigheid. Bij terugkomst 's avonds lekker in de hottube en dan buiten op de waranda je drankje drinken.

Volgende keer gaan we wat langer en huren we een auto om zo nog meer van het eiland te genieten.

Leuk complex!

Martine
28-2-2009

Het Chogogo resort ligt op circa 5 minuten lopen van het Jan Thiel strand, is een kwestie van de weg oversteken. Wij verbleven in een superior appartement, deze zijn in 2008 nieuw gebouwd. De appartementen zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt. Het eten op het resort is prima! 's Morgens kun je er lekker ontbijten, en 's avonds is het ook heel goed en best veel keus. Overdag zijn er allerlei mogelijkheden zoals broodjes en snacks. De prijzen zijn heel goed te doen. Kortom: een leuk complex met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het is op Curaçao echt een aanrader om een auto te huren, dan kun je leuke/mooie andere stranden bezoeken (o.a. Mambo Beach, Grote Knip en Kleine Knip) het is heel goed te doen om met een auto het eiland te verkennen.

Super

Karin & Anton
10-11-2008

Wij zijn hier van 24-10-2008 t/m 01-11-2008 geweest, en kunnen niet anders zeggen dan dat het echt een super resort is. Wij zaten in een ruime en zeer nette studio. Het personeel is aardig en zowel het eten op het resort als bij de Zanzibar is erg lekker. Handig zijn de busjes die 'gratis' naar 2 supermakten gaan. Maar wanneer je echt wat van het eiland wil zien is het aan te raden om een auto te huren.