Zoover

Appartement
8,8

Indi van Bijnen
16-4-2019

Chogogo is een super mooi park. Het bestaat uit losse huisjes en appartementen in kleine blokjes. De tuinen zijn mooi aangelegd en het zwembad en restaurant zijn netjes en schoon. Ook de kamers zijn erg schoon.

Vanuit het park loop je zo het strand en verschillende strandtentjes op. Je kunt eventueel ook een auto of fiets huren om wat verder het eiland op te gaan.

Het ontbijt is perfect. Je kunt in het restaurant gaan zitten en bestellen wat je wil. Dit wordt vervolgens aan tafel geserveerd.

Wij waren met mensen van verschillende leeftijden en voor iedereen was dit een ideaal resort.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

top park

marcel
5-3-2019

prima eten, hebben ontbijt bij geboekt, zeer vriendelijke bediening hadden een studio geboekt kregen echter twee kamer appartement.

teven was het strand top, gaan dit jaar zeker weer

Gereisd Met vrienden in november 2018

Fantastisch wij gaan er volgend jaar weer heen .

Els Hoksbergen
26-1-2019

Wij wilden graag naar de zon en die schijnt in curacou aan gezien wij er nog nooit geweest waren, het is daar zo ontzettend mooi en de mensen zijn zo ontzettend vriendelijk het was geweldig,

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Fantastische huisjes, goede plek service kan beter

Hans Sleebos
13-1-2019

Hele mooie complete huisjes, dichtbij het strand, waar veel leuke bars en restaurants zijn, op loopafstand van AH. Lekkere bedden, goede douche, smart tv, fijn bij jetlag!

Wel veel vertraging (dit was touroperator) niet alleen door vlucht maar lang wachten op transfer (in de nacht). (Touroperator bleek bij de excursies ook zeker geen hoogvlieger in transfers). Bovendien was de bewegwijzering in het resort niet helemaal goed, waardoor we liepen te sjouwen in de nacht met onze koffers zonder te weten of we goed gingen. Het busje van Chogogo was veel te klein). Humeurige dame in het zwembadrestaurant. (het was weliswaar laat, maar wij waren inmiddels zo'n 24 uur op).

Bij terugreis geen late check out beschikbaar (bij zeer late terugvlucht) en veranderde zitplaatsen met een andere maatschappij. Jammer, want voor de rest was het een goede en mooie vakantie op een goede plek. Het ligt dus niet aan de acommodatie maar aan de service.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Geweldig

Ton Van Der Heijden
18-12-2018

Chogogo was top, een eigen huis met alle ruimte en van alle gemakken voorzien

Gereisd Met vrienden in november 2018

Top vakantie gaan zeker nog een keer terug

Angela
28-11-2018

Net terug uit het prachtige Curaçao.

Chogogo resort is echt top.

Strand voor de deur toegang is gratis (ligbed te huur voor 6 gulden bij Zanizibar)

supermarkt is op ongeveer 5 min lopen vanaf het resort genaamd Van Tweel (Albert heijn) De prijzen zijn iets duurder dan we gewend zijn in Nederland, maar zeker goed te doen (voorbeeld pak jonge kaas 5 gulden = € 2.50; Zo zijn een beetje alle prijzen.

Uiteten is ook goed te doen. Mocht je van een alcoholische dranken houden kan het een dure grap zijn.

Eten bij het restaurant van chogogo is heerlijk ook leuke vriendelijke bediening.

Dingen bezoeken met de stadsbus is goed te doen, Aleen houden ze niet van op tijd komen 😂 Zijn vaak een kwartier tot half uur te laat.

Bij de receptie kun je gratis buskaartje krijgen om naar Punda

(Willemstad), Mambo beach of Dolphin acedemy te gaan.

Mocht je wens zijn zwemmen met dolfijnen zeker daar doen.

De wifi doet het overal echt super.

monique
8-11-2018

Het eten op het resort is echt top !

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Rust en natuur

Petra
31-10-2018

Mooi aangelegd

Rustige sfeer

Lekkere zachte bedden

Douchedruk niet altijd even goed

Dagelijks gratis handdoekwissel bij receptie

Heuvelachtig waardoor niet geschikt voor mindervaliden

Heerlijke hottubs met ligbedden

Doelmatige inrichting

Afstand Willemstad 30minuten per auto

Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in februari 2018

De moeite waard

Michelle
4-10-2018

Prachtige appartementen in een mooi aangelegt park. Goeie bedden. Helaas alleen airco in de slaapkamer. Sept okt zijn de heetste maanden en het was alleen aangenaam in de slaapkamer 's avonds, terwijl de tv in huiskamer hangt. Zwembad prima, alleen te weinig schaduwplekken, ook de leguanepoep ligt onder de bedjes en kan behoorlijk stinken. Tip. Ruim het 2 x per dag op met een stoffer en blik. Wel zo fris.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Geweldig! Wij gaan zeker nog een keer terug!!

D.
18-5-2018

Het is een super mooi resort. Alles wordt goed onderhouden, de omgeving is erg verzorgd. De huisjes zijn schoon en dit wordt gedurende je verblijf ook goed bijgehouden. Daarnaast is er overal gratis wifi in het resort. De service is perfect. Vriendelijk personeel. En je kunt altijd handdoeken pakken bij de receptie mocht je daar behoefte aan hebben. Verder is er een mooi zwembad aanwezig en zelf jacuzzi’s. Het is op loop afstand van zanzibar, erg gezellig!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016