Zoover

8,8

Geweldige vakantie.

Diane
21-8-2019

Geweldig resort met mooie huisjes en vriendelijk personeel. Handig om mee te nemen: snorkelmasker. De zee is net een aquarium, fantastisch om te zien. De maskers zijn hier peperduur. En een extra fles zonnebrandcreme. Je blijft smeren! Ook muggenspray is een must! Huisje is van alle gemakken voorzien: zelfs aan een kaasschaaf is gedacht! Handdoeken kan je elke dag schoon halen/wisselen. Een auto huren is een aanrader. Dagje Porto Marie: dat blauwe water moet je zien! Met schildpadden zwemmen: ook met de auto te bereiken! Super gaaf! AH zit op loopafstand, ideaal voor je dagelijkse boodschappen. Je hebt in augustus niet het idee dat het hoogseizoen is. Alles gaat rustig en kalm, nergens is het te druk. Al met al: een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Graag nog een keer!

Marissa de Vries
18-3-2019

Wat een geweldige vakantie! We waren samen met ons zoontje van 2,5. We hadden een bungalow met 2 slaapkamers. Echt een aanrader. Een prachtige grote veranda met een hangmat (super fijn) en een moderne en nette inrichting. Er was ook een smart tv voor de dode momentjes thuis. Het zwembad was om de hoek. Er was een super geschikt kinder zwembadje waar ons zoontje goed in kon staan. Er is bij het zwembad veel speelgoed ( ik vermoed achter gelaten door vorige vakantiegangers ) Het park is heel erg netjes en schoon. De airco bij mijn zoontje op de kamer deed het even niet goed en toen ik dit meldde was er binnen een half uur iemand om hier naar te kijken. super service. Deze locatie en uitvalsbasis is super geschikt voor een gezin. In de baai is een fijn strandje en je kunt er heerlijk eten bij Zest Beachclub ( is op tuinbanken ) ideaal dat je kindje lekker in het zand naast je kan spelen met andere kindjes. In één woord geweldig :)

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Top appartement met de gemaken van een hotel.

Ricardo Rietveld
21-10-2018

Heerlijke vakantie gehad in oktober met drie kinderen. Fijn appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Alles super netjes geregeld en receptie zeer behulpzaam. Airco is slaapkamer laten aanpassen zodat deze niet uitgaat als je even kijkt op de kids slapen. Ik zal ook een auto huren via Time to Smile, heb dit helaas niet gedaan en veel gedoe met ophalen van auto en terugbrengen jammer van je tijd als je daar bent.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Fantasctisch

Lowie Blankenspoor
31-5-2018

Chogogo is een super mooi/schoon resort. Wij verbleven in huis 2091 met een schitterend uitzicht op Jan thiel strand. DE medewerkers bij de receptie zijn zeer behulpzaam. Handdoeken en strandhanddoeken kan je gewoon omruilen bij de receptie . Voor mijn kleinzoon heb ik gratis een bolderkar gedurende ons verblijf 15 dagen bij de receptie "gehuurd" . Nogmaasl bedankt voor de fantasctische vakantie en hopelijk tot volgend jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Super leuk

Maaike
13-1-2018

Alles was heel goed, het was een echte gezins bestemming.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2016

Heerlijk resort!

Danique
11-9-2017

Mooie appartementen. Wij zaten met ons zoontje van 1,5 op de begane grond op korte loopafstand van het zwembad. Dat was prima en hadden we ook gevraagd. Super veel speelgoed voor onze kleine in het zwembad wat een luxe! Leuk restaurant met lekker eten. Strand om de hoek evenals Mambo beach en alle andere mooie strandjes welke je met een huurauto kunt bezoeken. als je wat meer van het eiland wilt zien is een huurauto aan te raden deze hadden wij geboekt via de receptie zodat je ook meer van het eiland kunt zien. Zwemmen met schildpadden bij Playa Grandi en als je geluk hebt dolfijnen bij het Jan Thiel strand. Ook elke dag schone badhanddoeken verkrijgbaar. Fijn zwembad met genoeg ligbedjes. Aangename airco in de slaapkamer en fijne douche. Albert Heijn op loopafstand van het resort. Lekker eten bij Brakkeput MeiMei. Kortom heerlijke vakantie gehad op Curacao.

Fantastisch!

Brenn Stultiens
23-8-2017

Het resort is een mooie accommodatie. En de huisjes zijn erg sfeervol. Bij de receptie kun je mountainbikes lenen voor 24 uur. In de buurt van het resort zijn zoutpannen dat is de perfecte plek om te mountainbike. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ook het bijgelegen strand Jan Thiel is erg mooi om te snorkelen en de zee is daar erg rustig. Het zwembad is prima maar niet veel bijzonders.

Tips voor leuke uitstapjes:

jeep safari

gristoffelberg beklimmen

met de dolfijnen zwemmen

over de pontjesbrug lopen en er op blijven staan als hij open is en even rond lopen door Willemstad.

geschreven door Brenn Stultiens 11 jaar

Heerlijke vakantie

Marloes
21-8-2017

Voor de 2e keer verbleven op dit mooie resort. De bungalows waren nu allemaal gerenoveerd en dat zag er mooi uit. Verder lekker veel ruimte in de bungalow (wij reisden met een baby van 10 mnd), zodat de baby lekker kon kruipen. Ook plaatsten ze gratis een babybedje en babystoel. Verder erg handig dat Jan Thiel strand op loopafstand is. Heel veel lekkere restaurantjes en ook een lekker ijssalon. Erg handig als je met een baby het niet al te laat kan maken. Verder hadden wij ook een huurauto en dat was wel echt fijn. Konden we andere mooie stranden bezoeken en af en toe ergens anders uiteten. Zoals gezegd de AH op loopafstand en die hebben alle Nederlandse producten (vooral handig voor de babyhapjes/melk voor de kleine). WiFi werkt ook prima in de bungalow, in tegenstelling met de vorige keer.

Eenmaal thuis kwam ik erachter dat mijn armbandje nog op het nachtkastje lag en Chogogo gemaild. Ze gaven meteen aan dat deze gevonden was en stuurden deze kosteloos op. Super service!!

Het was in een woord super.

Sjaan
24-4-2017

ik kom al jaren op curacao,het was altijd papagayo,en nu een keer chogogo,geweldig,dus goede reden voor terug te komen,geweldig huisje 2095,alles naar wens.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Prima resort

Brenda
15-5-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een gerenoveerde bungalow. Grote veranda met hangmat. De bungalow was erg schoon. Ook werd 1x per 3 dagen het bed verschoond en werden de handdoeken gewisseld. Tussen 08.00 en 20.00 uur kon je bij de receptie extra schone handdoeken en badlakens voor het strand regelen. Het personeel was erg vriendelijk en probeerde ons een complete en heerlijke vakantie te bieden. Een gratis klamboe is op aanvraag te regelen. Wij hebben voor de gehele vakantie een auto gehuurd bij Chogogo, dit is ons goed bevallen. Het resort is erg goed onderhouden.