Zoover

8,8

Supervakantie gehad

Rod vd Boor
5-9-2019

Prima service: oa gratis kluisje, handdoekenservice, evt beschikbaar: buskaart, gratis fietsen. Eten OK. Ontbijt was super. Je kon ook ontbijtpakket krijgen voor volgende dag als je vroeg weg moet ivm excursie. huisje was geweldig, heerlijke bedden, lekker ruime waranda ook, schone badkamers ( 5 p huisje). Keuken: ik miste wokpan, 1 koekenpan is wat summier om gerechten te maken. Grote koelkast aanwezig. Vaatwasser was er maar was erg klein en onhandig. Restauranteigenaar erg aardig, personeel vonden wij wat zakelijk, niet heel erg vriendelijk (ook niet onvriendelijk hoor). Strand was nabij, maar de leukere strandjes moet je toch verder zoeken. Zwembad vonden wij wat tegenvallen, is ook aan opknapbeurtje toe. Auto huren is aan te raden. Al met al supervakantie gehad..

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prachtig resort met enkele min punten.

Geurts
10-8-2019

Prachtig resort, echter enkele flinke min punten. Bij aankomst is de villa bloedheet, geen airco aan, deze werkt alleen maar op de slaapkamer als deuren dicht zijn. Kleine moeite om deze aan te zetten als er nieuwe gasten komen die een erg lange reis achter de rug hebben, ook nog - 6 uur. Wij kwamen 21.00 uur lokale tijd aan helaas geen winkel meer open. Het zou fijn zijn geweest als er iets te eten of te drinken aanwezig was, de buren, Papagayo , bij aankomst een gevulde koelkast. In de hele villa nergens horren in de ramen, nog gekker geen glas alleen houten lamellen die je open kunt zetten met als resultaat, veel ongedierte binnen, met als beloning een schorpioen. Villa’s zijn daardoor zeer gehorig vooral bij harde wind, vroeg in de morgen wakker door fluitende vogels. Je hebt het gevoel dat je in een tent slaapt. Glas in de slaapkamerramen was toch wel fijn geweest. Verder super vakantie gehad, genoten van het mooie Curacao.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Een heerlijke, ontspannen tijd gehad.

Claudia Boot
7-6-2019

We hebben hier 2 weken verbleven. Het was heerlijk. Huur op tijd een auto. Wij hadden een auto via een verhuurbedrijf geregeld en was prima.

We zaten in een 3 kamer bungalow. Het was binnen wel gehorig. Je kunt elkaar in de slaapkamers horen praten. Buiten op het terras een heerlijke hangmat en een zitje. Deze laatste wel hard (zijn houten stoelen), maar met behulp van de kussens van de bank en handdoek prima op te relaxen. Mooie tuin met de mooiste vogels, hagedissen, leguanen. En 's avonds komen de gekko's tevoorschijn om de muggen te vangen.

Het personeel allemaal, op een enkeling na, heel vriendelijk. Speciaal Saskia bij het zwembad. Echt een schatje.

De schoonmaak van de bungalow kan wel iets beter. Met name het schoonmaken van de vloeren.

Verder gewoon een super vakantie gehad.

Dicht bij het strand van Jan Thiel.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Fantastisch!

Patricia
27-2-2019

Met 1 woord geweldig!! Wij gaan vandaag naar huis toe maar wat hebben we genoten op chogogo! Alles is zo super goed. Rustig resort, geen massa. Lieve vriendelijke mensen die je allemaal vriendelijk te woord staan. Huisjes zijn echt zo goed. Groot, goede bedden, genoeg spullen in de huisjes aanwezig. Het restaurant is echt helemaal top! Goed ontbijt, goed diner. Hier bijna elke avond gegeten. En wat een super lieve, vriendelijke bediening. Ze willen alles voor je doen. De kok Ivo is ook echt zo goed! Wil van alles voor je maken, komt gezellig even bij je kletsen. Echt wij hebben genoten en komen zeker terug!! Van ons krijgen jullie een 10!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Fantastisch!

Fam. Snijder
2-12-2018

Prachtig resort, mooie en ruime bungalow voor 5 m/v, fijn zwembad. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ligging uitsteken, vlakbij het strand, restaurants en supermarkt. We hadden huisje met uitzicht op zee, zoals gevraagd. Geweldige vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader!

Francis
1-12-2018

Top locatie! Direct aan het strand, waar zich ook de duikschool bevond. Niets aan te merken op het appartement, gewoon helemaal prima. Heerlijk zwembad, geen druk gedoe met allerlei glijbanen en zo, heel relaxt dus. Ook altijd wel een Zonnebedje beschikbaar en deze werden ook niet “gereserveerd”. Eten was ook goed, genoeg keuze in de menu kaart. Ik was hier samen met mijn dochter (25 jr) en we hebben genoten, zou hier zo weer heen gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Waanzinnig resort en onze mooiste ooit !

Esmeralda Knauff
1-11-2018

Prachtig Resort (nog mooier dan in de boekjes :-) ), heerlijk zwembad geschikt voor klein en groot met leuk restaurant en terras, onwijs (klant)vriendelijke medewerkers (niet is teveel), waanzinnige droom huisjes (keuken met vaatwasser, Amerikaanse koelkast, Nespresso apparaat, boordrooster en fornuis), prachtige en ruime slaap- en badkamers, wifi en groot balkon (waar de meest waanzinnige prachtige vogels gezellig aan komen vliegen) met 2 persoons hangmat en op hele korte loopafstand van het strand (Jan Thiel) alsof je zo binnen loopt op een filmset. Onze mooiste vakantie ooit....

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig park wij gaan zeker nog een keer terug .

Aha Maaskant
31-10-2018

Mooie 3 kamerbungalow met twee slaapkamers en twee badkamers. Dus ruimte genoeg voor 4 personen. Fijne keuken waar bijna alles aanwezig is .Het enige wat wij wel misten was een magnetron. Verder is het een mooi schoon park met prachtige bloemen.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

5x geweest en we kijken uit naar de 6e keer

Henk de Lint
30-10-2018

Ik moet erg goed mijn best doen om iets negatiefs te verzinnen, gewoon boeken en genieten. Maar als ik iets zou moeten opmerken: De stoelen op de (heerlijke) veranda zijn niet geschikt om (lang) op te zitten, dus de kussens van de bank naar buiten. Verder staat er geen eettafel op de (heerlijke) veranda, dus ook de eettafel en stoelen van binnen naar buiten. Dit is bij de buren echt beter. Maar nogmaals, dit is niet genoeg om Chogogo negatief te beoordelen. Er is rust, ruimte, de bungalows zijn schoon, de bedden zijn prima, het ligt dichtbij alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie. Je kunt zonder auto naar de zee, restaurants, pinautomaat en supermarkt. De bus naar Willemstad stopt voor de deur en is gratis. Ga dus gewoon met de bus van de reisorganisatie van het vliegveld naar de accomodatie. Als de jetlag wat gezakt is huur je op het resort voordelig een auto om de mooie stranden ten westen van Willemstad te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Fantastisch resort op het prachtige Curacao!!

Greet
29-10-2018

Op dit bewaakte, prachtige resort staan hele mooie huisjes en appartementen. Het huisje was prachtig ingericht en voorzien van tv. Er omheen een hele grote veranda met hangmat en lekkere buitenzit. Je zit vlakbij het strand Jan Thiel beach. Op het park is een mooi zwembad en een leuke buitenruimte waar je kunt zitten voor een drankje van de buitenbar of een lekkere maaltijd of snack. Gratis handdoeken zijn beschikbaar voor op het strand. De Albert Heijn en de autoverhuur zijn op loopafstand. Wil je bijzonder eten, op het strand, dan kan dat op Jan Thiel beach bij één van de vele restaurantjes daar. Als je op Curacao bent moet je langs de diverse stranden. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! Willemsstad is ook een aanrader. Een stad met sfeer en vriendelijke mensen. Genoeg te zien. Een bezoek aan het fort is de moeite waard. Daar vind je leuke winkeltjes en restaurantjes met een prachtig uitzicht over zee.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017