Zoover

2008

Absolute topper!

Annemieke Roobeek
27-10-2008

Uitstekend, genoeg privacy en prima service. Aardige medewerkers, mooi tuinen. Grote villa met ruime varanda omgeven door groene palmtuin en 's ochtends tropische vogeltjes.

Enige minpuntjes: slecht Wifi bereik bij onze villa (maar ik mocht de email kostenloos bij de receptie downloaden waar wel bereik was). De airco was 's nachts erg koud en moeilijk te regelen.

Geweldig

manon
16-10-2008

Ik heb echt een geweldige vakantie gehad! Prima service en mooi strand erbij. Met dolfijnen gezwommen en de funbugs! Geweldig. Volgend jaar gaan we weer alleen dan wel voor alle dagen auto!

Voor herhaling vatbaar

Twan Steintjes
15-10-2008

Liging is verder goed, alleen een supermarkt in de buurt ontbrak. Verder de accomadatie zag er erg schoon,netjesen verzorgt uit.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Familie in oktober 2008

Heerlijke plek!

Tiny
25-9-2008

Ruime bungalows met vrijwel alles wat je nodig hebt (helaas geen magnetron) voor een jong gezin. Lekker eten in het restaurant en een heel leuk strand op loopafstand.

Gereisd Familie in september 2008

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Scherrenburg
24-9-2008

Enige minpunt is de handdoeken waren schaars. Voor de rest alleen maar complimenten voor dit prachtige resort. Keuze zal zeker weer op dit resort vallen.

Gereisd Familie in september 2008

Echt top

fam brons
22-9-2008

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Curacao / Chogogo resort. Wij zaten in de 3-kamer bungalow met een supergrote veranda. Twee ruime slaapkamers met twee badkamers. Op de slaapkamers was airco. Veel privacy en heerlijk rustig. Het zwembad vond ik niet klein. Verder zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eventuele problemen met snel opgelost. Het restaurant op het resort was uitstekend. Een goede lunch en dinerkaart. Lekker coktails. Een restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding. Neem eens de catch of the day (wij hadden heerlijke lokale vis, red snapper). Een auto huren is wel aan te raden (dit kan goedkoop via het chogogo resort, wel op tijd reserveren !). De lokale bussen rijden helaas maar om het uur. Verder kun je 3x per dag met een shuttle bus naar de supermarkt (vreugdenhil en Strada). Bij vreugdenhil kun je bijna alles krijgen wat hier ook te koop is). Kortom een fijne vakantie gehad.

Stil en rustig

P Sloof
3-9-2008

Mooi park. zwembad wat klein, onbijt prima, avond - eten goed maar gelegenheid stil. Receptie vriendelijk en accuraat bereid tot reserveringen buiten park. Bungalows prima, veel ruimte groot balkon goed ingerichte keuken airco op de slaap -kamers.Tamelijk strand met betaalde stoelen entree vrij via kaart park. Klein stukje zandstrsnd met keien verder kade met een directe diepte van ca 3 a 4 meter. Geen eet gelegenheden op loopastand buiten die op het park en strand.

Autohuur niet duur. Heb je ook nodig al was het alleen om restaurants te kunnen bereiken.

Wij hebben het er prima gehad.

Prachtig

willemstijn
2-9-2008

Aardig personeel, mooi park, geweldige huizen,

geen animatie, restaurant doet soms erg moeilijk als je van het menu wil afwijken.

Zeer betaalbaar restaurant.

Een aanrader, 5 minuten van het Zanzibar strand

( lopen ) Als je meer van het eiland wilt zien moet je wel een auto huren.

Chogogo = fantastisch

Sjaak en Diane
30-8-2008

Vandaag terug van 2 weken Chogogo. Zeer servicegericht en vriendelijk personeel. Mooi schoon en goed onderhouden resort (ook de beplanting). Ruim voldoende parkeergelegenheid. Zeer goede handdoekenservice. Reiniging van park en huisjes was top.

Wij zaten met 4 personen in een 3-kamer-bungalow (WK/keuken, 2 ruime slaapkamers met airco en elk een eigen badkamer). Alles wat je in redelijkheid nodig hebt is aanwezig inclusief 220V en zelfs een vaatwasser. Jan Thiel baai op loopafstand. Wil je meer van het eiland zien, huur dan absoluut een auto. Wij hebben ruim 1000 mooie kilometers achter de rug en elke dag was weer een feest.

Ook voor ons is Chogogo een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi gelegen maar in een uithoek

Wouters-van der Laak
28-8-2008

De accommodatie heeft een mooie ligging aan de JanThiel Baai maar dat hield in dat als je wat van het eiland wilt zien je elke keer dezelfde drukke weg heen en terug moet nemen.

Voor het strand was het ongeveer 500 meter lopen wat net mooi was.