Zoover
Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

Appartement
8,8

Mooi park maar waardeloze laatste week

Lars
5-9-2019

De eerste week vakantie was alles perfect geregeld. Lekker. Ontbijt met vers ei in alle soorten. Alles kon zelf samen gesteld worden. Zelfs pannenkoeken kon geheel zelf samengesteld worden. 's avonds kon je gezellig eten en wat drinken op het terras.

Maar.....

De 2e week veranderde alles.

We kwamen bij het terras aan waar we willen gaan ontbijten, is ineens alles gesloopt. Alles weg. Bulddozer aanwezig, alles weg. Niemand wist ergens van. Werd niks bekend gemaakt. Bij de receptie gaan vragen waar we nu moeten eten, werd er gezegd op het strand. 's avonds is ook niks meer. Totdat we het eten kregen.

Je kreeg op tafel:

2 sneedjes droog wit brood

1 droog broodje

1 plakje kaas dat half gesmolten is door de zon

1 plakje bam

1 croissant

1 hard gekookt ei

En wat hagelag dat pasta is door de zon.

En hiervoor betaal je dan de volle mep voor.

Schandig!!! Zorg gewoon dat het ontbijt gewoon normaal is!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Absolute aanrader!

Maurice
12-7-2019

Ik woon zelf al 3 jaar op Curaçao en vind dit een van de fijnste plekken op het eiland om te verblijven. We verwijzen al onze familie en vrienden altijd naar Chogogo Resort en vinden het lekker om af en toe een weekendje hier te verblijven.

Fijne sfeer en super service.

Je kunt allerlei van allerlei faciliteiten GRATIS gebruik maken, zoals city bikes, mountain bikes, draagbare strandlockers / kluisjes van SAFEGO (super handig!!!) en stranddoeken. Plus je krijgt gratis entree tot heel Jan Thiel Beach.

Gereisd Met partner in juli 2019

Aanrader

POGO
28-6-2019

Een week verbleven na onze cruise vanuit Willemstad. Vrolijke accomodatie met kleurtjes en mooie tuin, goede strakke inrichting en genoeg stopcontacten. Personeel vriendelijk en behulpzaam, effectieve (lees Nederlandse) bedrijfsvoering. Zeer goede uitvalsbasis om Curacao te verkennen maar dan wel met een auto. Het eten in het restaurant is goed verzorgd, er zou wat meer keus mogen zijn.

Al met al een zeer aan te bevelen accomodatie in Jan Thiel Baai, Willemstad is ons overigens zeer tegen gevallen en we waren dan ook zeer blij met onze keuze...

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk relaxed

Miranda Mulder
15-6-2019

Wat een heerlijk resort overal dichtbij, nu hadden we bij boeking meteen een auto gehuurd dus konden zo overal naartoe. Er zijn fietsen en buskaartjes gratis te verkrijgen bij de receptie , supermarkt onderaan het resort bij Papagayo. Verder was het schoon om de drie dagen schone lakens en handoeken , handoeken kunnen tussentijds gewissseld worden bij de receptie. Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.

Gereisd Met partner in mei 2019

Anneke Bolt
26-4-2019

Het is een perfect verblijf dit was dus de 4e keer al dat we daar waren. In 1 woord alles is geweldig wat moet ik er dan nog meer over vertellen :-)

Het is dus ook niet de laatste keer.

Gereisd Met partner in december 2018

Geweldig.

Evelien
18-4-2019

Heerlijke accomdatie gelegen in een prachtige heuvelachtige tuin.

Gereisd Met partner in maart 2019

Super

Esther Ten broeke
6-4-2019

1 en al rust en gemoedelijk... wel een huurauto regelen..dat hadden wij thuis online voor de tijd al geregeld met 1 mailtje, super geregeld ! We hebben nu nog 1 hele week te gaan ..heerlijk. wat een genieten..

Gereisd Met partner in april 2019

Geweldig!

Marja Brunt
25-3-2019

Wat een heerlijk resort en mooie, ruime appartementen. Prima service, fijn zwembad en het strand zeer dichtbij. Ook de handdoekenservice is perfect. We hadden een auto gehuurd voor de hele periode, daarmee hebben we heel veel prachtige stranden op het eiland bezocht. Heerlijk, wij gaan zeker terug!

De volgende keer beoeken we wel een bungalow, nu hadden we een 2- kamer appartement. Op zich was dat prima, maar de bungalows zijn nog ruimer en hebben een prachtige veranda.

Gereisd Met partner in maart 2019

Super

Mascha
14-3-2019

Super mooi netjes en schoon. Mooi aangelegde tuinen. Geen ongedierte en goede services

Gereisd Met partner in februari 2019

Geweldig !

Anne-Marie de Vries -de Cocq
2-2-2019

Geweldig resort 10 keer op Curacao waarvan 8 keer in Chogogo het voelt als thuis komen iedere keer een warm welkom .Natuurlijk is er weleens een boiler stuk ofwat dan ook maar hier wordt alles zo snel mogelijk en netjes opgelost . Prachtige appartementen en bungalows .Prachtge tuin en een gezellig zwembad met geweldig personeel op het gezellige Jan Thiel .Een auto is een aanrader zodat je lekker rond kunt toeren op dit mooie eiland met zijn mooie kleine strandjes of een terrasje kuntnemen in Willemstad .Het is echt alleen maar genieten bij Chogogo ,kleinschalig ,mooi en niets is ze daar teveel 👍

Gereisd Met partner in juni 2018