Zoover

Appartement
8,8

monique
8-11-2018

Het eten op het resort is echt top !

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Hopen zeker nog een keer terug te gaan!

Jet Kruize
2-11-2018

Genoten van de prachtige tuin waarin de woningen liggen. Het appartement was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Met 3 personen twee slaapkamers en twee badkamers. Ideaal!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Waanzinnig resort en onze mooiste ooit !

Esmeralda Knauff
1-11-2018

Prachtig Resort (nog mooier dan in de boekjes :-) ), heerlijk zwembad geschikt voor klein en groot met leuk restaurant en terras, onwijs (klant)vriendelijke medewerkers (niet is teveel), waanzinnige droom huisjes (keuken met vaatwasser, Amerikaanse koelkast, Nespresso apparaat, boordrooster en fornuis), prachtige en ruime slaap- en badkamers, wifi en groot balkon (waar de meest waanzinnige prachtige vogels gezellig aan komen vliegen) met 2 persoons hangmat en op hele korte loopafstand van het strand (Jan Thiel) alsof je zo binnen loopt op een filmset. Onze mooiste vakantie ooit....

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig park wij gaan zeker nog een keer terug .

Aha Maaskant
31-10-2018

Mooie 3 kamerbungalow met twee slaapkamers en twee badkamers. Dus ruimte genoeg voor 4 personen. Fijne keuken waar bijna alles aanwezig is .Het enige wat wij wel misten was een magnetron. Verder is het een mooi schoon park met prachtige bloemen.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Rust en natuur

Petra
31-10-2018

Mooi aangelegd

Rustige sfeer

Lekkere zachte bedden

Douchedruk niet altijd even goed

Dagelijks gratis handdoekwissel bij receptie

Heuvelachtig waardoor niet geschikt voor mindervaliden

Heerlijke hottubs met ligbedden

Doelmatige inrichting

Afstand Willemstad 30minuten per auto

Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Geweldig

Wil
30-10-2018

Heerlijk vrij de Groene oase van rust vogeltjes op je balkon lezend in je hangmat

Lopend naar strand genieten en zwemmen in de zee

Wandelend Langs de zee naar de andere stranden en met de locale bus terug

Een woord geweldig

Gereisd Met partner in november 2016

5x geweest en we kijken uit naar de 6e keer

Henk de Lint
30-10-2018

Ik moet erg goed mijn best doen om iets negatiefs te verzinnen, gewoon boeken en genieten. Maar als ik iets zou moeten opmerken: De stoelen op de (heerlijke) veranda zijn niet geschikt om (lang) op te zitten, dus de kussens van de bank naar buiten. Verder staat er geen eettafel op de (heerlijke) veranda, dus ook de eettafel en stoelen van binnen naar buiten. Dit is bij de buren echt beter. Maar nogmaals, dit is niet genoeg om Chogogo negatief te beoordelen. Er is rust, ruimte, de bungalows zijn schoon, de bedden zijn prima, het ligt dichtbij alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie. Je kunt zonder auto naar de zee, restaurants, pinautomaat en supermarkt. De bus naar Willemstad stopt voor de deur en is gratis. Ga dus gewoon met de bus van de reisorganisatie van het vliegveld naar de accomodatie. Als de jetlag wat gezakt is huur je op het resort voordelig een auto om de mooie stranden ten westen van Willemstad te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Fantastisch resort op het prachtige Curacao!!

Greet
29-10-2018

Op dit bewaakte, prachtige resort staan hele mooie huisjes en appartementen. Het huisje was prachtig ingericht en voorzien van tv. Er omheen een hele grote veranda met hangmat en lekkere buitenzit. Je zit vlakbij het strand Jan Thiel beach. Op het park is een mooi zwembad en een leuke buitenruimte waar je kunt zitten voor een drankje van de buitenbar of een lekkere maaltijd of snack. Gratis handdoeken zijn beschikbaar voor op het strand. De Albert Heijn en de autoverhuur zijn op loopafstand. Wil je bijzonder eten, op het strand, dan kan dat op Jan Thiel beach bij één van de vele restaurantjes daar. Als je op Curacao bent moet je langs de diverse stranden. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! Willemsstad is ook een aanrader. Een stad met sfeer en vriendelijke mensen. Genoeg te zien. Een bezoek aan het fort is de moeite waard. Daar vind je leuke winkeltjes en restaurantjes met een prachtig uitzicht over zee.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Top appartement met de gemaken van een hotel.

Ricardo Rietveld
21-10-2018

Heerlijke vakantie gehad in oktober met drie kinderen. Fijn appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Alles super netjes geregeld en receptie zeer behulpzaam. Airco is slaapkamer laten aanpassen zodat deze niet uitgaat als je even kijkt op de kids slapen. Ik zal ook een auto huren via Time to Smile, heb dit helaas niet gedaan en veel gedoe met ophalen van auto en terugbrengen jammer van je tijd als je daar bent.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Geweldig verblijf

Jikke Amesz
20-10-2018

Door de goede ervaringen van vorig jaar, dit jaar wederom Chogogo geboekt, omdat het alles heeft wat we ons konden wensen.

Mooi park, heerlijke zwembaden, lekker rustig, genoeg bedden, leuk restaurant, leuk personeel.

Autohuur gemakkelijk te regelen bij de receptie, supermarkt dichtbij, strand nog geen 5 minuten lopen, goede bedden, schone kamers, goede handdoekenservice, ik kan nog wel even zo doorgaan. We hebben het weer super gehad!

Gereisd Met partner in oktober 2018