Zoover

Appartement
8,8

Indi van Bijnen
16-4-2019

Chogogo is een super mooi park. Het bestaat uit losse huisjes en appartementen in kleine blokjes. De tuinen zijn mooi aangelegd en het zwembad en restaurant zijn netjes en schoon. Ook de kamers zijn erg schoon.

Vanuit het park loop je zo het strand en verschillende strandtentjes op. Je kunt eventueel ook een auto of fiets huren om wat verder het eiland op te gaan.

Het ontbijt is perfect. Je kunt in het restaurant gaan zitten en bestellen wat je wil. Dit wordt vervolgens aan tafel geserveerd.

Wij waren met mensen van verschillende leeftijden en voor iedereen was dit een ideaal resort.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Super

Esther Ten broeke
6-4-2019

1 en al rust en gemoedelijk... wel een huurauto regelen..dat hadden wij thuis online voor de tijd al geregeld met 1 mailtje, super geregeld ! We hebben nu nog 1 hele week te gaan ..heerlijk. wat een genieten..

Gereisd Met partner in april 2019

Geweldig!

Marja Brunt
25-3-2019

Wat een heerlijk resort en mooie, ruime appartementen. Prima service, fijn zwembad en het strand zeer dichtbij. Ook de handdoekenservice is perfect. We hadden een auto gehuurd voor de hele periode, daarmee hebben we heel veel prachtige stranden op het eiland bezocht. Heerlijk, wij gaan zeker terug!

De volgende keer beoeken we wel een bungalow, nu hadden we een 2- kamer appartement. Op zich was dat prima, maar de bungalows zijn nog ruimer en hebben een prachtige veranda.

Gereisd Met partner in maart 2019

Graag nog een keer!

Marissa de Vries
18-3-2019

Wat een geweldige vakantie! We waren samen met ons zoontje van 2,5. We hadden een bungalow met 2 slaapkamers. Echt een aanrader. Een prachtige grote veranda met een hangmat (super fijn) en een moderne en nette inrichting. Er was ook een smart tv voor de dode momentjes thuis. Het zwembad was om de hoek. Er was een super geschikt kinder zwembadje waar ons zoontje goed in kon staan. Er is bij het zwembad veel speelgoed ( ik vermoed achter gelaten door vorige vakantiegangers ) Het park is heel erg netjes en schoon. De airco bij mijn zoontje op de kamer deed het even niet goed en toen ik dit meldde was er binnen een half uur iemand om hier naar te kijken. super service. Deze locatie en uitvalsbasis is super geschikt voor een gezin. In de baai is een fijn strandje en je kunt er heerlijk eten bij Zest Beachclub ( is op tuinbanken ) ideaal dat je kindje lekker in het zand naast je kan spelen met andere kindjes. In één woord geweldig :)

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Super

Mascha
14-3-2019

Super mooi netjes en schoon. Mooi aangelegde tuinen. Geen ongedierte en goede services

Gereisd Met partner in februari 2019

top park

marcel
5-3-2019

prima eten, hebben ontbijt bij geboekt, zeer vriendelijke bediening hadden een studio geboekt kregen echter twee kamer appartement.

teven was het strand top, gaan dit jaar zeker weer

Gereisd Met vrienden in november 2018

Fantastisch!

Patricia
27-2-2019

Met 1 woord geweldig!! Wij gaan vandaag naar huis toe maar wat hebben we genoten op chogogo! Alles is zo super goed. Rustig resort, geen massa. Lieve vriendelijke mensen die je allemaal vriendelijk te woord staan. Huisjes zijn echt zo goed. Groot, goede bedden, genoeg spullen in de huisjes aanwezig. Het restaurant is echt helemaal top! Goed ontbijt, goed diner. Hier bijna elke avond gegeten. En wat een super lieve, vriendelijke bediening. Ze willen alles voor je doen. De kok Ivo is ook echt zo goed! Wil van alles voor je maken, komt gezellig even bij je kletsen. Echt wij hebben genoten en komen zeker terug!! Van ons krijgen jullie een 10!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Geweldig !

Anne-Marie de Vries -de Cocq
2-2-2019

Geweldig resort 10 keer op Curacao waarvan 8 keer in Chogogo het voelt als thuis komen iedere keer een warm welkom .Natuurlijk is er weleens een boiler stuk ofwat dan ook maar hier wordt alles zo snel mogelijk en netjes opgelost . Prachtige appartementen en bungalows .Prachtge tuin en een gezellig zwembad met geweldig personeel op het gezellige Jan Thiel .Een auto is een aanrader zodat je lekker rond kunt toeren op dit mooie eiland met zijn mooie kleine strandjes of een terrasje kuntnemen in Willemstad .Het is echt alleen maar genieten bij Chogogo ,kleinschalig ,mooi en niets is ze daar teveel 👍

Gereisd Met partner in juni 2018

Fantastisch wij gaan er volgend jaar weer heen .

Els Hoksbergen
26-1-2019

Wij wilden graag naar de zon en die schijnt in curacou aan gezien wij er nog nooit geweest waren, het is daar zo ontzettend mooi en de mensen zijn zo ontzettend vriendelijk het was geweldig,

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Fantastische huisjes, goede plek service kan beter

Hans Sleebos
13-1-2019

Hele mooie complete huisjes, dichtbij het strand, waar veel leuke bars en restaurants zijn, op loopafstand van AH. Lekkere bedden, goede douche, smart tv, fijn bij jetlag!

Wel veel vertraging (dit was touroperator) niet alleen door vlucht maar lang wachten op transfer (in de nacht). (Touroperator bleek bij de excursies ook zeker geen hoogvlieger in transfers). Bovendien was de bewegwijzering in het resort niet helemaal goed, waardoor we liepen te sjouwen in de nacht met onze koffers zonder te weten of we goed gingen. Het busje van Chogogo was veel te klein). Humeurige dame in het zwembadrestaurant. (het was weliswaar laat, maar wij waren inmiddels zo'n 24 uur op).

Bij terugreis geen late check out beschikbaar (bij zeer late terugvlucht) en veranderde zitplaatsen met een andere maatschappij. Jammer, want voor de rest was het een goede en mooie vakantie op een goede plek. Het ligt dus niet aan de acommodatie maar aan de service.

Gereisd Met vrienden in december 2018