Zoover

8,8

Geweldige vakantie.

Diane
21-8-2019

Geweldig resort met mooie huisjes en vriendelijk personeel. Handig om mee te nemen: snorkelmasker. De zee is net een aquarium, fantastisch om te zien. De maskers zijn hier peperduur. En een extra fles zonnebrandcreme. Je blijft smeren! Ook muggenspray is een must! Huisje is van alle gemakken voorzien: zelfs aan een kaasschaaf is gedacht! Handdoeken kan je elke dag schoon halen/wisselen. Een auto huren is een aanrader. Dagje Porto Marie: dat blauwe water moet je zien! Met schildpadden zwemmen: ook met de auto te bereiken! Super gaaf! AH zit op loopafstand, ideaal voor je dagelijkse boodschappen. Je hebt in augustus niet het idee dat het hoogseizoen is. Alles gaat rustig en kalm, nergens is het te druk. Al met al: een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prachtig resort met enkele min punten.

Geurts
10-8-2019

Prachtig resort, echter enkele flinke min punten. Bij aankomst is de villa bloedheet, geen airco aan, deze werkt alleen maar op de slaapkamer als deuren dicht zijn. Kleine moeite om deze aan te zetten als er nieuwe gasten komen die een erg lange reis achter de rug hebben, ook nog - 6 uur. Wij kwamen 21.00 uur lokale tijd aan helaas geen winkel meer open. Het zou fijn zijn geweest als er iets te eten of te drinken aanwezig was, de buren, Papagayo , bij aankomst een gevulde koelkast. In de hele villa nergens horren in de ramen, nog gekker geen glas alleen houten lamellen die je open kunt zetten met als resultaat, veel ongedierte binnen, met als beloning een schorpioen. Villa’s zijn daardoor zeer gehorig vooral bij harde wind, vroeg in de morgen wakker door fluitende vogels. Je hebt het gevoel dat je in een tent slaapt. Glas in de slaapkamerramen was toch wel fijn geweest. Verder super vakantie gehad, genoten van het mooie Curacao.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Absolute aanrader!

Maurice
12-7-2019

Ik woon zelf al 3 jaar op Curaçao en vind dit een van de fijnste plekken op het eiland om te verblijven. We verwijzen al onze familie en vrienden altijd naar Chogogo Resort en vinden het lekker om af en toe een weekendje hier te verblijven.

Fijne sfeer en super service.

Je kunt allerlei van allerlei faciliteiten GRATIS gebruik maken, zoals city bikes, mountain bikes, draagbare strandlockers / kluisjes van SAFEGO (super handig!!!) en stranddoeken. Plus je krijgt gratis entree tot heel Jan Thiel Beach.

Gereisd Met partner in juli 2019

Aanrader

POGO
28-6-2019

Een week verbleven na onze cruise vanuit Willemstad. Vrolijke accomodatie met kleurtjes en mooie tuin, goede strakke inrichting en genoeg stopcontacten. Personeel vriendelijk en behulpzaam, effectieve (lees Nederlandse) bedrijfsvoering. Zeer goede uitvalsbasis om Curacao te verkennen maar dan wel met een auto. Het eten in het restaurant is goed verzorgd, er zou wat meer keus mogen zijn.

Al met al een zeer aan te bevelen accomodatie in Jan Thiel Baai, Willemstad is ons overigens zeer tegen gevallen en we waren dan ook zeer blij met onze keuze...

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk relaxed

Miranda Mulder
15-6-2019

Wat een heerlijk resort overal dichtbij, nu hadden we bij boeking meteen een auto gehuurd dus konden zo overal naartoe. Er zijn fietsen en buskaartjes gratis te verkrijgen bij de receptie , supermarkt onderaan het resort bij Papagayo. Verder was het schoon om de drie dagen schone lakens en handoeken , handoeken kunnen tussentijds gewissseld worden bij de receptie. Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.

Gereisd Met partner in mei 2019

Een heerlijke, ontspannen tijd gehad.

Claudia Boot
7-6-2019

We hebben hier 2 weken verbleven. Het was heerlijk. Huur op tijd een auto. Wij hadden een auto via een verhuurbedrijf geregeld en was prima.

We zaten in een 3 kamer bungalow. Het was binnen wel gehorig. Je kunt elkaar in de slaapkamers horen praten. Buiten op het terras een heerlijke hangmat en een zitje. Deze laatste wel hard (zijn houten stoelen), maar met behulp van de kussens van de bank en handdoek prima op te relaxen. Mooie tuin met de mooiste vogels, hagedissen, leguanen. En 's avonds komen de gekko's tevoorschijn om de muggen te vangen.

Het personeel allemaal, op een enkeling na, heel vriendelijk. Speciaal Saskia bij het zwembad. Echt een schatje.

De schoonmaak van de bungalow kan wel iets beter. Met name het schoonmaken van de vloeren.

Verder gewoon een super vakantie gehad.

Dicht bij het strand van Jan Thiel.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Anneke Bolt
26-4-2019

Het is een perfect verblijf dit was dus de 4e keer al dat we daar waren. In 1 woord alles is geweldig wat moet ik er dan nog meer over vertellen :-)

Het is dus ook niet de laatste keer.

Gereisd Met partner in december 2018

Geweldig.

Evelien
18-4-2019

Heerlijke accomdatie gelegen in een prachtige heuvelachtige tuin.

Gereisd Met partner in maart 2019

Indi van Bijnen
16-4-2019

Chogogo is een super mooi park. Het bestaat uit losse huisjes en appartementen in kleine blokjes. De tuinen zijn mooi aangelegd en het zwembad en restaurant zijn netjes en schoon. Ook de kamers zijn erg schoon.

Vanuit het park loop je zo het strand en verschillende strandtentjes op. Je kunt eventueel ook een auto of fiets huren om wat verder het eiland op te gaan.

Het ontbijt is perfect. Je kunt in het restaurant gaan zitten en bestellen wat je wil. Dit wordt vervolgens aan tafel geserveerd.

Wij waren met mensen van verschillende leeftijden en voor iedereen was dit een ideaal resort.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Super

Esther Ten broeke
6-4-2019

1 en al rust en gemoedelijk... wel een huurauto regelen..dat hadden wij thuis online voor de tijd al geregeld met 1 mailtje, super geregeld ! We hebben nu nog 1 hele week te gaan ..heerlijk. wat een genieten..

Gereisd Met partner in april 2019