Zoover
Hotel Viva Wyndham Azteca

Hotel Viva Wyndham Azteca

9,1

geweldig resort,echt heerlijk eten,een aanrader

L.J de Pijper
27-4-2019

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen met een drankje,koffers werden naar onze kamer gebracht tot binnen in kamer super,het uitzicht op zee was super en wat ze zeiden over witte stranden en azuurblauwe zee het is echt waar,het strand word elke ochtend vroeg helemaal schoongemaakt,overal is het zeer schoon en hygiënisch kortom geweldig,het eten was fantastisch echt heel gevarieerd en heerlijk bereid van ontbijt tot diner,animatie in overvloed er was elk uur wel wat te doen,spelletjes op het strand tot s´nachts disco

Gereisd Met partner in maart 2019

Aanrader !

Gerard en Marja Govers
25-3-2019

3 weken in Viva Wyndham Azteka verbleven en het fantastisch gehad. Personeel zeer vriendelijk.Het hotel is schoon en het zwembad, tuin en strand wordt zeer goed schoongehouden. Eten is echt goed , vooral de drie a la carte restaurant ( italiaans , mexicaans en aziatisch ) een aanrader !! Tip : boek geen excursies in het hotel als je een Engels sprekende gids geen probleem vind maar ga in het plaatsje Playa del Carmen (wat 20 minuten wandelen is vanaf het hotel) naar een piepklein winkeltje en boek engelstalige gids, scheelt je 40% per excursie ! Wij hebben er 4 geboekt en allemaal prima !!! Winkeltje zit in het straatje net voordat je de ferryboot zou opgaan naar Cozymel , rechts in het straatje. Je herkent de gids aan haar blonde rasta haar. Superaardige vrouw en legt alles van te voren uit.Kortom een perfecte vakantie gehad !!!

Gereisd Met partner in maart 2019

Een absolute aanrader !

Theo & Greetje
8-8-2018

Op aangeven van Rianne van Hest, Mobiel reisadviseur bij Tui, hebben wij een fantastische vakantie gehad bij Hotel Viva Wyndham Azteca. Een ideaal hotel kleiner dan Wyndham Maya en ketens zoals Riu, maar daardoor juist geweldig. Super vriendelijk personeel, zeer nette kamers, uitgebreid buffetrestaurant en drie zeer verzorgde à la carte restaurants. Zwembad iets te warm voor ons, maar op enkele meters een heerlijk strand met voldoende ligbedden, badlakens en niet te vergeten koele drankjes. Een absolute aanrader !

Gereisd Met partner in juli 2018

In 1 woord genoten!

Nancy
31-7-2018

Onze 3e keer in Mexico, al 2 x op het Viva Wyndham Maya geweest maar nu gekozen voor Azteca. Dit is echt een goede keuze geweest.. hotel is kleinschalig, er zijn altijd strandbedjes beschikbaar. Je mag hier geen handdoekje leggen maar als je in de ochtend je handdoek neer legt om even te gaan ontbijten en om vervolgens weer terug te komen is dit geen probleem. Het eten was erg goed, genoeg variatie en thema avonden. Kamers waren altijd op tijd schoon. Wifi is veeeel beter als op Maya, een wifi kaart kopen was hier niet nodig.

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijk hotel

Hanny Bernard
28-7-2018

Kleinschalig, in Mexicaanse stijl gebouwd en ietwat gedateerd hotel, onderhoud en kwaliteit zijn zeer goed. Hotel is ’s-avonds en ’s-nachts heerlijk stil. De slaap-/badkamers zijn zeer ruim en heerlijk koel. Zorg wel voor een tuinkamer op de begane grond met terrasje, want de hoger gelegen kamers hebben een maar klein balkonnetje. In het midden van het complex is een 24/7 open restaurant/bar (met alle originele drank). De Italiaanse chefkok zorgt voor een goede kwaliteit eten en voldoende keus. Elke avond is er ook een heerlijke cocktail bij het diner.Op het enorme witte strand staat een zee van palmbomen met daaronder de strandstoelen. Het hotel was vol tijdens ons verblijf maar er waren nog vele stoelen vrij. Het zwembad is wel vol en helaas overdag met te harde muziek. De gezellige animatieploeg zorgt de hele dag voor activiteit. Op 5 minuten van het hotel lopen is er een winkelcentrum, Playa del Carmen is met de taxi te bereiken.

Gereisd Met partner in juni 2018

G-e-w-e-l-d-i-g

de Jong
2-6-2018

heerlijk eten, prachtige omgeving, geweldige kamers, mooi strand, leuke souvenirwinkeltjes, leuke animatie, heel vriendelijk personeel! Leukste hotel tot nu toe😄

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Was geweldig

Rozema
20-4-2018

Geweldig resort goede verzorging

Vriendelijk personeel

Kleinschalig

Minpunt : kamers zijn erg gehorig

Gereisd Met partner in maart 2018

Prima hotel

R Kleinman
27-5-2017

Prima hotel wel heel erg op Italianen Duitsers en Fransen gericht wat toch wel irritant word als je er wat langer verblijft maar prima hotel kamers zijn verouderd uitstekend eten en naar het centrum is het ongeveer 30 min lopen het hotel heeft een mooi zwembad en gelijk lekker bij het strand wat een plus punt is dat handdoekje leggen niet word gewaardeerd en gewoon weg word gehaald

Super!

Nc
22-5-2017

Prima hotel, goed eten, leuke mensen van entertainment en prima ligging!

Gereisd Met partner in januari 2016

voor de 2e keer weer goed

Strijp
27-4-2017

Dit was onze tweede keer, nog even gastvrij en vriendelijk en het eten was nog steeds goed en afwisselend.

Wat ons wel was opgevallen is dat er rook zones zijn gemaakt, ook het handdoekje leggen zijn ze aan het aanpakken. ( goed idee )

We hadden een excursie naar Tulum geboekt via het hotel, prima geregeld een mooie ruime mini bus met engels sprekende gids " goedkoper " 53 euro ipv 69 euro – touroperator

Wat ook heel goed gaat is met de boot naar Cocumel we zijn gegaan met locale firma, pas op voor de verkopers ze trekken je nog net niet de winkel in ( erg hindelijk )

Wat wel een minpuntje is het internet, 4 jaar geleden waren wij hier ook, in deze 4 jaar is het internet niet verbeterd ( prima ontvangst bij de fontein ) voor de rest is het slecht, zo niet heel slecht. Dit is al 4 jaar aangegeven en nog steeds niets aangedaan Heel jammer ondanks de div toezeggingen, in de lobby is het versturen van een foto op whatsapp zelfs niet mogelijk. Ondanks dit min puntje hebben we een erg leuke vakantie gehad. En zijn blij dat wij weer voor Azteca zijn gegaan ook dank aan Alex ( Tequila ) & Victor ( Poolbar )