Zoover

Fam

Andy Liefers
29-1-2007

Fam.Liefers

wij zijn hier 3weken geweest van 12dec. tot 3jan. alles was hier perfect ontzettend vriendelijk personeel in alle lijnen het eten was van zeer hoge kwaliteit de drankjes waren ook goed je kon alles bestellen.

WAAROM MENSEN VOOR RIU TEQUILA MOETEN KIEZEN!

omdat 40 tot 50% van de mensen van riu tequila overdag naar een van de andere riu hotels gaan i.v.m het strand.

ten eerste je hebt altijd plek bij het zwembad.

ten tweede je kunt in riu tequila smiddags rustig eten dat is in riu yucatan smiddags echt slecht omdat er te weinig personeel is om de mensen te bedienen b.v.tafels worden niet snel afgeruimd te lang wachten voor het eten en drinken enz.

ten derde het heeft een prachtige tuin bij het zwembad je ziet geen enkel gebouw.

mensen dit is een echte aanrader dit moet je doen echt waar

In 2 woorden: Geweldig hotel! Wij zijn van 30-12 t/m 9-1

Marieke
24-1-2007

In 2 woorden: Geweldig hotel! Wij zijn van 30-12 t/m 9-1 geweest en het was echt super! Grote kamers (met likeurdispencers!!), geweldige service en super goed eten. Qua prijs is dit hotel net wat goedkoper dan de andere RIU hotels en dat komt waarschijnlijk door het feit dat het 300 meter van het strand ligt maar die afstand stelt echt niks voor (je kunt er zelfs nog met golfkarretjes naartoe gebracht worden). Leuke excursies te boeken. Vooral het zwemmen met dolfijnen was fantastisch! Echt een aarader om naartoe te gaan!!

Hallo zijn gisteren terug gekomen! super weer klimaat! T a

Bas van den Heuvel
8-1-2007

Hallo zijn gisteren terug gekomen! super weer gehad,heerlijk klimaat! T is echt schitterend en fantastisch, het eten tja gewoon alles!!

Tip zwemmen met dolfijnen vraag ZELF naar trainer for a day, krijg je waar voor je geld (185 dollar) hele dag en 3 foto's gratis.En je krijg WEl een footpusch! Zijn ook met powerboten 500 pk meegeweest. wel eens met duikbril in een speedboot gezeten? haha. Was erg heftig heel cool! gaat ook zwemmen met schilpadden. is een combi tour. Let op atv tour in de jungle kan gevaarlijk zijn, is mooi maar gebruik je eigen gezond verstand! Hadden 2 gewonde in de groep. Veiligheids regels hebben ze daar niet. kan wel uren doorgaan maar gaat helaas niet...

Groetjes Bas van den Heuvel uit Lith

wij zijn begin december geweest, en hebben het qua weer 3

carola
8-1-2007

wij zijn begin december geweest, en hebben het qua weer slecht getroffen!slechts (in totaal) 3 dagjes zon gehad en voor de rest regen,regen,regen.

personeel is supervriendelijk, niks is ze te gek.

kamer erg mooi, wel gehorig.

excursie op vrijdag naar de mangroves

geweest, heel leuk, maar je moet er wel ruim 3 uur voor in de bus zitten.

zou er graag nog eens teruggaan maar dan wel de garantie voor zon willen hebben.

wij zijn 7-08-2006 tot 15-08-2006 geweest in hotel tequila

bonnie en albertine
17-12-2006

wij zijn 7-08-2006 tot 15-08-2006 geweest in hotel tequila en wij vonden het echt super en willen nog wel een keer terug gaan maar dan misschien een wat langer verblijf. wij hebben ook de exursie met de quads gedaan en hebben erg gelachen, zijn zelfs over een dode slang gereden. En we hebben met dolfijnen gezwommen dat is iets om nooit meer te vergeten. Het is wel prijzig zo'n reis maar het is zeker het geld waard. de mensen zijn erg vriendelijk en de service is super de kamers zijn erg schoon.voor de mensen die nog heen gaan wensen wij jullie een goede reis en heel veel plezier.

wij met onze 3kinderen van 6 12en 18 jaar zijn net terug

gl born
11-12-2006

wij met onze 3kinderen van 6 12en 18 jaar zijn net terug uit dit mooie paradijs en ik kan me geen beter hotel bedenken dan riu tequila er was niets dat tegen viel de mensen in een woord geweldig en het land ook gaan hier zeker terug.

fam born

Gereisd Anders in december 2006

Dit werkelijk een paradijs, er is alles wat je wil doen

rene
10-12-2006

Dit werkelijk een paradijs, er is alles wat je wil doen. de speedboot trip is aan te raden het is een combinatie tussen snorkelen en aktie.

ook de trainer voor een dag is schitterend, Als je naar Tulum wilt kan je het best zelf met de bus gaan.

Als je hier heen gaat zal je zeker geen spijt krijgen.

De belgische manager is zeer vriendelijk het staat je altijd te woord

wij zijn net een week terug en we hebben een hele fijne we

jan buitenwerf
8-12-2006

wij zijn net een week terug en we hebben een hele fijne vakantie gehad we zijn er nu twee keer geweest en we gaan volgend jaar weer naar RIU Tequila ik heb nog nooit zo"n fijn volk meegemaakt als mexicanen en het hotel is perfect echt een aanrader

Gereisd Anders in december 2006

net terug van 3 weken Tequila en na vorig jaar Yucatan te

Bo & Jolanda
2-11-2006

net terug van 3 weken Tequila en na vorig jaar Yucatan gedaan te hebben, dacht ik niet dat er beter zou zijn, of misschien het exclusievere Palace dan.

Dit komt volgens mij door de inzet van de (belgische) direkteur daar, die je altijd en overal ziet om dingen te controleren. Eten in de buffeten was er erg goed, keuze volop. Animatieteam goed bezig en als je geen zin had om mee te doen, laten ze je verder gewoon met rust. Kamers groot en schoon.

eindconclusie is volgend jaar gewoon terug

Wij komen net terug (oktober) en ik kan niet anders we een

Paula Severs
29-10-2006

Wij komen net terug (oktober) en ik kan niet anders zeggen, we hebben een fantastische vakantie gehad. Service was prima, je kunt duidelijk het verschil zien met het tegenoverliggende Yucatan(HTL) merken. De buffetten zijn keurig verzorgd en erg uitgebreid. Zeer vriendelijk personeel. Dit was dan ook een club htl! Zelfs onze kinderen zijn echt niets te kort gekomen. Wij moeten weer wat aan de kilootjes doen! En strand....straatje oversteken lopend hooguit 5 min, maar voor de luie vakantiegangers onder ons...er rijdt continu een golfkarretje heen en weer. ook bij het strand alle faciliteiten te vinden. AI met werkelijk voor iedereen wat wils, uitgebreide cocktail kaart met of zonder alcohol. Ja, de excusies zijn wat prijzig, maar zeker de moeite waard. Vooral Xel-ha. Dit Club Htl: Zeker een aanrader, wij komen nog wel een keer terug!!!!!