Zoover

goeie keus Mascha! Wij zijn juni 2001 ook op geweest De

Jolanda
27-4-2007

goeie keus Mascha!

Wij zijn juni 2001 ook op huwelijksreis geweest naar Playa del Carmen. De hotels van RIU zijn allemaal even mooi en het eten is heerlijk!

Wij hebben de volgende excursies gedaan:

Xel-Ha, een waterpark waar je kunt zwemmen met dolfijnen.

Tulum, afgraving aan de kust.

Coba en punta laguna (kan ook Boca zijn geweest) hoogste tempel die je mag beklimmen, uitzicht over de bossen.

Chitzen itza (ik schrijf het vast helemaal fout maar zo spreek je het uit) dat is zowat een heel dorp, die tempel heb je ook vast al wel eens op TV gezien, erg mooi.

Voor ons de mooiste vakantie ooit!

Groetjes

Jolanda

Echt een zeer goed hotel, maar zoals John het hieronder al

Patricia Van Den Borre
19-4-2007

Echt een zeer goed hotel, maar zoals John het hieronder al zei, niet overdrijven met superlatieven : dit is gewoon een riu 5 sterren. Het is het vierde Riu-hotel dat wij bezoeken, tot nog toe wel het beste. Ben zeer benieuwd om de andere Riu-bestemmingen in het Caraibisch gebied te ontdekken.

Wat me vooral opviel binnen de club was het zeer aanwezige groen in de parken, dieren (leguaan, kwatti's e.a.) die er vrij mak rondlopen, goede buffetten, meestal vrij geslaagde avondanimatie. Wij zijn net terug, waren er in de paasvakantie, de kinderanimatie was wel vrij beperkt : al beter gehad. Suite is zeer goed en ruim, goeie service algemeen. Wel een hele eind met de bus van de luchthaven.

Dit was onze 4e en niet de laatste keer in Riu Tequilla

Peter
17-4-2007

Dit was onze 4e en niet de laatste keer in Riu Tequilla. Erg leuk hotel, goede service, leuke bediening en goed eten. Ook leuk dat je naar Riu Yucutan kunt voor het strand en de lunch en eventueel naar het Aziatisch restaurant.

Gereisd Anders in april 2007

wij zijn hier in september geweest, en hebben het prima ik

john
14-4-2007

wij zijn hier in september geweest, en hebben het prima naar ons zin gehad. ik begrijp dat de mensen die hier zijn geweest enthousiast zijn en graag het hotel de hemel in willen prijzen. maar dat wilt niet zeggen dat je overal een tien voor moet geven. het is gewoon een goed hotel, maar je moet het niet overdrijven. het eten was goed, maar niet super..net als overal. en zeker geen 10 natuurlijk. service prima tot uitstekend, daar staat riu bekend om. zwembad lekker. veel ruimte omdat veel mensen naar het strand gaan.. dat strand is nu een stuk smaller. veel is weggespoeld. de animatie is leuk, maar ook niet overdreven. de shows zijn wel aardig, maar ook niet allemaal even goed. dus al met al, een prima hotel, maar hou het opjectief, anders heeft het helemaal geen zin meer om je waardering te geven.

dit hotel was voor ons als een droom!!! Prachtig!!!! Mijn

suzanne
4-4-2007

dit hotel was voor ons als een droom!!! Prachtig!!!! Mijn man en ik zijn ook daar getrouwd!!!!!! Aan de overkant van riu tequila riu in palace, alles was super in riu tequila!! Het eten was geweldig hele buffeten en zo prachtig geserveerd.Het personeel super echt super! En we hadden tevens de suite gekregen omdat we daar trouwde gratis en voor niets!!!! al met al een topper, ook playa del carmen is een droom die werkelijkheid wordt!! Wij over 2 jaar met onze dochter terug!!!!!!

Wij zijn vorig jaar kerst/nieuwjaar in RIU Tequila Het was

Astrid
22-3-2007

Wij zijn vorig jaar kerst/nieuwjaar in RIU Tequila geweest! Het was in 1 woord een super vakantie om nooit te vergeten! Het hotel is mooi, de service is goed en het avond buffet is zeer uitgebreid, je kan vanalles kiezen! Het strand is aan de overkant van de straat en ook super mooi! Ook bij het zwembad liggen is heerlijk! Echt een aanrader!

Gereisd Anders in maart 2007

Wij zijn vorig jaar juni in Riu Tequila geweest

Dennis & Claire
13-3-2007

Wij zijn vorig jaar juni in Riu Tequila geweest. Echt super. Alle luxe ten top. Daarnaast is het erg leuk dat je ook van de andere Riu's gebruik mag maken (afgezien van de palace) Maar een keer erdoorheen lopen is wel leuk. Eten echt heerlijk, vooral het mexicaanse pannekoekei 's ochtends. Het winkelcentrum is zeker de moeite waard om naartoe te gaan. Ze lopen daar echt een stuk voor op NL. Overal lounge tenten en ook een op een dak met zwembad. Probeer ook eens een Martini French Kiss. Wij gaan dit jaar naar de Dominicaanse, omdat dit hotel al vol zat in juni.

Vorig jaar in Riu Tequila geweest, en in 1 woord super!!!

Irene
21-2-2007

Vorig jaar in Riu Tequila geweest, en in 1 woord super!!! Er is voor elk wat wils met het eten, de entertainment is zeer professioneel, kamers zijn groot en schoon. Zwembaden met ligstoelen zijn geweldig. Wij hebben een quadtour gedaan (erg stoer) en gezwommen met dolfijnen, beide een geweldige ervaring. Echt een super vakantie gehad!!

Gereisd Anders in februari 2007

super hotel , kamers perfect eten geweldig zwembad team is

fam prins
9-2-2007

super hotel , kamers perfect eten geweldig zwembad animatie team alles is 100% , de beste riu die tot nu toe gehad hebben en dat zijn er best wel een paar.

twijfel niet tussen de andere riu"s maar neem deze [de palace niet gerekend]

vooral lupita is in vergelijk niets.

kortom wij gaan met twee kinderen van 3 en 5 zeker weer terug naar dit geweldige hotel.

we zijn hier voor de 5e keer geweest en dat zegt voldoende

marleen en de fam
30-1-2007

we zijn hier voor de 5e keer geweest en dat zegt voldoende

personeel omwijs vriendelijk ,heel leuk animatie team , geweldig eten ,kamers schoon en dagelijks goed gevulde mini bar ,kortom het aller leukst riu hotel

we gaan zeker terug

Gereisd Anders in januari 2007