Zoover

8,6

wij zijn net terug, 12dagen in een paradijs, het eten is

a de kleuver
6-7-2007

wij zijn net terug, 12dagen in een paradijs, het eten is erg goed, de tuinen zijn mooi de kamers zien er pragtig uit zwembaden noem maar op, als er iemand hier nog komentaar op heeft, die kan beter thuis blijfen.

gr adrie en ria

Gereisd Anders in juli 2007

Wij zijn vorig jaar juni al hier geweest, waren 2 top weken

Christ en Yvonne
3-7-2007

Wij zijn vorig jaar juni al hier geweest, waren 2 top weken. Gaan dit jaar samen met onze 18 jarige zoon op 3 augustus weer en zouden graag wat horen van mensen die hier dan ook naar toe gaan. Kunnen alle positieve argumenten bevestigen. Het zwemmen met dolfijnen (trainer for a day in cancun)is zeker een aanrader. Een hele dag zwemmen met verschilende dolfijnen (zwangere, baby's en de rest, jijzelf die als een acrobaat door de lucht heen vliegt) en zwemmen met een zeeleeuw. Xcaret en Xel-Ha zijn ook een aanrader. Het natuur park met zijn flamingo's en krokodillen en een zeldzame prehistorische helmkrabben was een ware belevenis. Alle uitjes zijn goed verzorgd. Het personeel leest je bijna je wensen van je ogen. Ben je jarig wordt er luidkeels voor je gezongen op zijn mexicaans.

Afgelopen zaterdag zijn we teruggekomen van onze 12 dagen

Melanie en Bjorn
2-7-2007

Afgelopen zaterdag zijn we teruggekomen van onze 12 dagen vakantie mexico.Riu tequila was een top hotel.Vriendelijke en behulpzame personeel.Wij hebben met dolfijnen gezwommen,dit was hartstikke mooi!Zeker een aanrader.Daarnaast hebben we nog 2 excursies gedaan.Het chichen itza waar je de vele tempels te bewonderen kan en het sian ka´an (natuurreservaat)en het vissersdorpje punta allen.Wij zijn met vissersbootjes op zoek gegaan naar zeeschildpadden,wilde dolfijnen,Het vogeleiland waar pelikanen te zien waren enz.Dat was echt heel gaaf.

Vorige week zaterdag teruggekomen van 2 weken Riu Tequila!

Berdien
29-6-2007

Vorige week zaterdag teruggekomen van 2 weken Riu Tequila! Echt een top accommodatie! Heel mooi aangelegd in een tropische tuin waar veel dieren rondlopen. Twee grote zwembaden erbij met een gezellige poolbar. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. Zeer goed eten, elke dag weer een ander zeer uitgebreid buffet, keuze voor iedereen!! Vriendelijk personeel, ze doen echt alles voor je. Strand is bij Riu Playacar en Riu Yucatan, ook hier mag je gebruik maken van de all inclusive! Absoluut een aanrader!

Mei 2 weken

Luckerhoff
6-6-2007

Mei 2 weken.Onze vakantie was super en heet daarom konden we niet naar Xitzen itza.Het strand is druk en klein.Ga links van het restaurant liggen niet voor het zwembad!Er is genoeg te doen en obers lopen met drinken.Het zwembad bij het strand is na 13:00 echt vies warm.Naar het strand lopen is een makkie of je neemt het karretje.Taxi naar het centrum is 5 dollar.De kamer vond ik wel wat tegen vallen.We hadden een standaard kamer en die is te klein voor 2 volw en 2 kinderen (7+11).Toen we aankwamen moesten we met zijn 4e in 2 bedden van 1.20 en dit past echt niet.Je ligt steeds wakker omdat de ander zich omdraaid of tegen je aan botst.Er staat drank en fris en water in de kamer die de schoonmakers gratis bijvullen.Het restaurant en de bediening is prima en de zwembaden zijn heerlijk.De animatie is super en heb je geen zijn dan laten ze je met rust.We gaan zeker een keer terug.

Net terug van wederom twee weken tequila

Anton
24-5-2007

Net terug van wederom twee weken tequila.Ik ben het eens met sommige vorige commetaren t.a.v de classificatie van het hotel. Dit is zeker een van de betere RIU hotels in Playa en Cancun, echter niet allemaal tienen waard. Zo heb ik kunnen constateren dat er op de maaltijden wordt bezuinigd.Ook moeten langzamerhand de kamers worden gerenoveerd.De regels worden soepeler toegepast in zake geluidsoverlast ( ook nachts) en kledingdracht tijdens lunchen ( natte zwembroeken enz) en diner ( korte broeken en bikinis ).

Edoch ondanks dit blijft het onze favoriet, maar ik wil alleen maar zeggen niets is alleeen maar Hossanna

ben nu 2weken terug en wil zo vlug mogelijk terug gaan

dockx greta
21-5-2007

ben nu 2weken terug en wil zo vlug mogelijk terug gaan. zeer goed hotel;het personeel is top;en het belangrijkste; het is een zeer prachtig land;jaja ik ben aan't aftellen. een aanrader voor iedereen

Gereisd Anders in mei 2007

In 1 woord: GEWELDIG!!! Heel mooi + luxe hotel, met goede

Sandra
19-5-2007

In 1 woord: GEWELDIG!!! Heel mooi + luxe hotel, met ontzettend goede service! Zwembad en tuinen zijn erg mooi en heerlijk rustig. Vol met tropische vogels en andere leuke dieren. Eten is heerlijk, er is steeds wat anders te kiezen bij het buffet, ook zijn er a la carte restaurants. Elke avond 'n leuke show met dansers (bijv. Mexicaans, Caribisch, Michael Jackson etc.) Naar het strand is 5 minuten lopen, maar er rijdt ook een golfkarretje. Wij zijn ons fototoestel verloren en toen boodt een Nederlandse manager van het hotel ons aan zijn digitale fotocamera te gebruiken. Echt goede service. Fruitschalen,attenties en mooi gevouwen handdoeken op de kamer in de vorm van dieren. Drankdispenser en minibar op de kamer. Alles ZEER schoon en netjes. Al het personeel vreselijk vriendelijk en behulpzaam. Ben vanmorgen terug gekomen, maar zou zo weer terug willen. Echt 'n aanrader. Heb nu al heimwee!

10-en geven doe ik niet, maar het is 1 van de betere is in

Rob H.
10-5-2007

10-en geven doe ik niet, maar het is 1 van de betere RIU-hotels. Personeel is in grote getalen aanwezig en zeer hulpvaardig, eten is geweldig, zeer uitgebreide keuze met elke dag voldoende variatie, waarbij je ook nog kunt kiezen uit 3 restaurants, animatie voor kinderen is voldoende, shows zijn ook leuk, de kamer (wij hadden een suite) was ruim en schoon, ik weet eigenlijk geen negatief punt te benoemen, je moet het zelf maar beleven, je zult het niet betreuren

wij zijn 16 dagen in april/ mei geweest(huwelijksreis), en

José van Ginneken
5-5-2007

wij zijn 16 dagen in april/ mei geweest(huwelijksreis), en hebben het prima naar ons zin gehad. Het is gewoon een goed hotel, maar zeker geen overdreven 10 waard! Het eten was goed, maar niet super, iedere dag bijna hetzelfde buffet, waarin je zelf natuurlijk mee kunt variëren, met regelmaat vuile wijnglazen bij het diner. De cocktails en bijbehorende bars en personeel waren geweldig! Service was prima, het was wel jammer dat we met een net, maar mouwloos t-shirt geweigerd werden in de eetzaal tijdens het diner, is die avond nogal uit de hand gelopen. Zwembad was lekker. We hebben vernomen dat het strand (bij Riu Yukatan en Playacar) nu een stuk smaller is, doordat er vorig jaar veel is weggespoeld. De animatie is wel leuk, maar de shows zijn niet allemaal even goed. De diervouwkunsten met de handdoeken op de hotelkamer waren erg leuk.