Zoover

8,6

Geweldige vakantie

Larissa Gorter
14-3-2017

was een geweldige vakantie met mijn moeder alles was top aan dit hotel ga hier zeker vaker terug komen!!!!

Gereisd Anders in december 2016

Zeker geen 5 sterren waard

Olivier
20-9-2016

Kamers zijn enorm verouderd, apen lopen gewoon overal rond in gans het hotel !

Gereisd Alleenreizend in september 2016

heerlijk hotel, echt genieten!!

Margret
8-5-2014

Super fijn hotel met grote kamers en een heerlijke drankdispenser met minibar. Goede douche en heerlijke bedden. Kamers schoon en Ontbijt was echt super, wat een keuze, zelfs verse smoothies! De ontvangst was gelijk al goed. De mensen zijn overal zo vriendelijk of je nou wel of geen tip geef. De mensen achter de bar in de avond zijn ook echt geweldig, alles kan. Het animatieteam is ook heel leuk en altijd vriendelijk. Bij het zwembad is het altijd gezellig en komt men zelfs je drankje opnemen. Ook bij het strand (Playacar) 6 min lopen, waar het wat rustiger is en (Yucatan) 5 min lopen, of golfkar, komen ze met drankjes langs. Bij Yucatan loop je zo naar boven en kan je lekker even op het terras zitten of aan de hangtafeltjes in de swimup bar.

Overal de echte merken drank, heel veel keuze in cocktails of andere drankjes. De shows zijn ook leuk in de avond, wel op tijd heen anders bijna geen plek om te zitten. Ga hier op zeker nog een keer naar toe, ook voor de lieve mensen.

Service is top!

Sarah
25-7-2013

Wij zijn van vorige week terug van Mexico. We verbleven in dit hotel en zijn hier zeer tevreden van. Wij gaan bijna altijd naar een RIU-hotel en kunnen dus ook veel hotels vergelijken.

In dit hotel was de service en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen één van de beste die we al gehad hebben.

Het eten was ook elke dag zeer lekker en gevarieerd.

De kamers worden goed gekuist, maar rook wel elke dag muf. Daar kan het personeel natuurlijk niets aan doen, want dat komt door de vochtigheid.

Persoonlijk vind ik wel dat het hotel te duur is voor wat het maar is, maar dat zal ook wel aan de bestemming liggen.

De wandeling naar het strand vonden wij niet erg en als we moe waren, was er ook nog de shuttle. Het strand is natuurlijk het mooiste dat we al gezien hebben.

Dichtbij het hotel zijn er ook een aantal winkeltjes. De mensen daar zijn absoluut niet opdringerig.

volgend jaar weer

epco
23-8-2012

zeer goed hotel, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten

Gereisd Alleenreizend in januari 2012

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel, goede eten

Kevin & Lizzy
17-3-2008

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel, goede service, heerlijk uitgebreid eten en ruime schone kamers.

Het resort is erg groen met veel mooie beplanting, bloemen en neusbeertjes.

Kan niks negatiefs verzinnen!

Alleen dat het hotel niet aan het strand direct ligt. Maar dat mag niet baten, het is slechts 10 minuten lopen naar het strand en er zijn ook golf-karretjes die je vervoeren.

Wij hebben er een TOP vakantie gehad met een grote groep mensen!

Een echte aanrader dus !

niet allemaal tienen van deze kant, wel een heel goed z,n

joepie
27-12-2007

niet allemaal tienen van deze kant,

wel een heel goed hotel z,n 4 sterren

dik en dubbel waard.heerlijk om een weekje uit te rusten en je lekker te laten verwennen. eten was super en ook de drankjes en bediening top. minpunt vond ik toch wel de kamer, erg oudbollig ingericht met een kleur groen die je normaal alleen ziet na een avondje hevig stappen... en voorts,playa del carmen is als elk ander vakantieoord nl gericht op touristen niets meer niets minder.

Best leuk hotel maar al die tienen vind ik een beetje zijn

marcel
12-11-2007

Best leuk hotel maar al die tienen vind ik een beetje overdreven.De kamers zijn niet klein maar ogen wel erg oud.Er is een overvloed aan eten maar echt bijzonder is het ook niet.Na 4 dagen wil je ook wel eens wat anders.Maar het strand en de zee verdienen wel een dikke tien.Na de verhalen op deze site had ik er gewoon veel meer van verwacht van dit riu hotel.

meer waar voor je geld kun je bijna niet krijgen,alles is

Ronald .
8-9-2007

meer waar voor je geld kun je bijna niet krijgen,alles is tot in de puntjes verzorgd niets is het personeel te veel.Je ziet aleen maar lachende gezichten en ze proberen altijd een praatje met je te maken.De buffetten zijn prima in orde en alles is in ruime mate aanwezig.Als je hier niet zat wordt ligt dat aan je zelf.Het is niet echt een 5 sterren hotel,maar dat gevoel krijg je wel.Dit is echt een top hotel.

Wij zijn 14 aug

Cissy van den Heuvel
23-8-2007

Wij zijn 14 aug. terug gekomen uit Mexico. We hebben volop genoten. Wel erg warm (luchtvochtigheid is hoog) Het hotel was prima, alhoewel het niet aan zee ligt.Over het algemeen aardig personeel. Eeen echte aanrader die nog niet zo bekend is is Ek Balam, een Maya complex wat veel indruk op ons heeft gemaakt. 3 1/2 jr. geleden zijn we ook in PDC geweest en ook genoten, maar het viel ons op dat de 5th avenue in PDC prachtig opgeknapt is.We hopen dat PDC en de rest van Mexico niet al te erg is beschadigt na orkaan Dean.

De bevolking is erg vriendelijk en verdienen niet dat weer aalles kapot is. Wij komen vast nog wel eens terug in PDC.Alleen kiezen we dan wel een ander seizoen uit.

Hans,Cissy en Lana v.d. Heuvel