Zoover

Goed.

Soylemez
21-8-2018

Hotel gerenoveerd. Erg schoon

Eerste week zeewier op strand, was nog wel te doen. Tweede week kon je er nauwelijks zwemmen.

Weinig mensen DIE nog de zee in dook, was teveel en stonk. Overal heuveltjes zeewier! Waarom gewoon niet wegbrengen naar 1 punt? Zo traag! Begrepen we echt niet!

Zwembad met bar is voor mij personlijk het smerigte wat ik ooit heb gezien.

s' morgens vroeg al aan drank. Maar goed,ieder zijn ding

Kamers simpel en schoon. Hotel schoon

Steakhouse niets bijzonder. Italiaan was goed. Asian ook voor éénmalig ( soort witte roomkaas in de sushi?). Entertainment echt goed. Drankjes en snelheid bar goed

Minpunten: geen glijbanen voor kinderen, alleen vr hele kleintjes. Voor oudere niets.

Mist mooie zonnescherm op strand. Ziet er wel goedkoop uit met al die groene ligstoelen die veelal kapot zijn. Geen parasols.

Als we vooraf v de zeewierplaag hadden geweten waren we niet geweest. Heeft n hoop verpest

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige vakantie

Larissa Gorter
14-3-2017

was een geweldige vakantie met mijn moeder alles was top aan dit hotel ga hier zeker vaker terug komen!!!!

Gereisd Anders in december 2016

heerlijk hotel, echt genieten!!

Margret
8-5-2014

Super fijn hotel met grote kamers en een heerlijke drankdispenser met minibar. Goede douche en heerlijke bedden. Kamers schoon en Ontbijt was echt super, wat een keuze, zelfs verse smoothies! De ontvangst was gelijk al goed. De mensen zijn overal zo vriendelijk of je nou wel of geen tip geef. De mensen achter de bar in de avond zijn ook echt geweldig, alles kan. Het animatieteam is ook heel leuk en altijd vriendelijk. Bij het zwembad is het altijd gezellig en komt men zelfs je drankje opnemen. Ook bij het strand (Playacar) 6 min lopen, waar het wat rustiger is en (Yucatan) 5 min lopen, of golfkar, komen ze met drankjes langs. Bij Yucatan loop je zo naar boven en kan je lekker even op het terras zitten of aan de hangtafeltjes in de swimup bar.

Overal de echte merken drank, heel veel keuze in cocktails of andere drankjes. De shows zijn ook leuk in de avond, wel op tijd heen anders bijna geen plek om te zitten. Ga hier op zeker nog een keer naar toe, ook voor de lieve mensen.

Service is top!

Sarah
25-7-2013

Wij zijn van vorige week terug van Mexico. We verbleven in dit hotel en zijn hier zeer tevreden van. Wij gaan bijna altijd naar een RIU-hotel en kunnen dus ook veel hotels vergelijken.

In dit hotel was de service en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen één van de beste die we al gehad hebben.

Het eten was ook elke dag zeer lekker en gevarieerd.

De kamers worden goed gekuist, maar rook wel elke dag muf. Daar kan het personeel natuurlijk niets aan doen, want dat komt door de vochtigheid.

Persoonlijk vind ik wel dat het hotel te duur is voor wat het maar is, maar dat zal ook wel aan de bestemming liggen.

De wandeling naar het strand vonden wij niet erg en als we moe waren, was er ook nog de shuttle. Het strand is natuurlijk het mooiste dat we al gezien hebben.

Dichtbij het hotel zijn er ook een aantal winkeltjes. De mensen daar zijn absoluut niet opdringerig.

Top!

mevrouw Persiau
25-2-2013

heel mooie reis,top hotel!Zeker aanrader,mooie excursies,wel redelijk duur..

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Goede rpijs-kwaliteit verhouding

Frank
19-11-2011

Dit hotel ligt in een resort van RIU-hotels. Wat betreft het eten hebben we enkel een opmerking inzake de variëteit van het eten. De kwalitiet van het eten is uitmuntend. Voor de rest is er op het hotel weinig op te merken en is het er aangenaam verblijven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Superlocatie!!

Jeroen
4-5-2011

Heerlijk hotel. Het ligt dan wel niet direct aan zee, echter verder is alles voorhanden!! Heerlijk zwembad, zee met golfkarretje binnen 5 minuten bereikbaar, superschone kamers, heerlijk eten, uiterst vriendelijke medewerkers. Wij gaan heel graag nog eens!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

Helemaal geweldig

Loes en Kenny uit België
1-5-2011

Dit hotel is een echte aanrader. Zijn met onze twee kids van 5 en 8 jaar net terug en hebben een fantastische vakantie gehad. Vriendelijk, kamer heel netjes, lekker eten en voor ieder wat. Animatie top en de miniclub was reuze. Zijn naar riu Yucatan en Playacar gaan kijken en moet gezegd zijn dat riu Tequila veel netter is, beter eten en vooral het zwembad er veel beter uitziet ook qua netheid. Gaan zeker nog terug.

Teleurstellend

Fam vd Elzen
14-11-2010

Wij zijn net terug van onze vakantie in Mexico. Door de hoge Zoover score dachten we een uitstekende keuze gemaakt te hebben. Helaas viel dit erg tegen. Het resort ziet er prima uit(kamers zijn netjes en verzorgd, tuinen en zwembaden zijn mooi) maar qua sfeer, service en vooral eten is t erg teleurstellend. De sfeer typeert zich door luidruchtige, ordinaire, getatoeëerde en vooral op 'zoveel mogelijk eten en drinken' gerichte gasten (met name Engelsen). Er wordt veel gedaan aan entertainment (ping pong, darten, aquafitness, strandvolleybal etc). Ook is er iedere avond een show. De meesten zijn goed. Neem alleen geen wijn als je daar zit want de wijnen zijn letterlijk bedorven. Het eten in het algemene buffet restaurant is erg slecht en komt je neus uit na 4 dagen! Uiteindelijk zijn wij na 4 dagen verhuisd naar een ander hotel want we voelden ons hier echt niet thuis. De service is ook erg slecht. Ze zijn vrij hypocriet. Als je koopt zijn t je vrienden en anders worden ze echt vervelend

Top!

gelauff
25-7-2010

Wij zijn hier van 7 juli t/m 21 juli geweest! Wat een superleuk hotel! Vriendelijke mensen, goede service bij de receptie en superlief voor onze kids. Voor onze dochter heeft een dieet en daar werd speciaal s avonds eten voor gekookt. Trouwens voor ons neefje en nichtje werd er ook op aanvraag iets anders gemaakt.

Maar er was genoeg keus bij het buffet en de restaurants waar je voor moet reserveren zijn ook een aanrader. Mooie shows! Schone kamers!

Jammer dat het weer niet zo mee zat, we hebben best veel bewolking en regen gehad. Desondanks hebben we met ons zevenen een top vakantie gehad en je moet er zelf wat van maken.