Zoover

8,6

Fantastisch!

Sandra
11-6-2019

Alles klopt in dit hotel.De sfeer is erg goed.Vriendelijk personeel die hun benen uit hun lijf lopen om het naar je zin te maken.Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zou kunnen zijn die klaagt over het eten, want het was super! na 13 dagen waren we er nog niet flauw van.Het strand was heerlijk!genoeg bedjes in de schaduw en je kon gemakkelijk even een drankje halen.Het zwembad vonden we iets minder omdat het water zo warm was dat het net was of je in bad stapte..wij gingen dus altijd lekker naar het strand.Ook worden er leuke avonden georganiseerd zoals white party en neon party.Hierbij komen de andere Riu gasten naar tequila om samen te dansen.erg gezellig.Wil je de rust dan ga je heerlijk naar je kamer die er ook nog eens fantastisch uitziet.Kortom zeker een hotel om naar terug te keren!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Mexico absoluut, fantastisch ! Riu niet meer

Jimmy
28-4-2019

Kamers waren prima in orde en top ! Het strand is fantastisch als er weinig zeewier is .

Riu tequila is vernieuwd en we misten door de vernieuwing de Mexicaanse sfeer die we 3jaar geleden in een ander hotel wel hadden .Riu zou overal ter wereld dezelfde lijn willen doortrekken heb ik begrepen wat we ten zeerste betreuren . Hierdoor valt de plaatselijke sfeer in het water . Het eten vonden wij wat eentonig wat ik in een ander hotel absoluut niet had . De zwembaden hebben ze ook gewijzigd , deze vonden wij maar niks vier kleine vierkante bakken met ongezellige tegel rond . Wel zeker een troef is dat je gebruik mag maken van riu yucatan en playacar . We hebben dan ook steeds aan het zwembad van yucatan gelegen het zwembad is er gewoon veel gezelliger .Hebben wij een goede reis gehad ? Absoluut Mexico is gewoonweg top!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Super relaxte vakantie

Jeannet
25-4-2019

Niet direct aan het strand maar prima te lopen. Ook rijden er golfkarretjes. Het strand is een plaatje!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk, zeer compleet!

Fam uit Edam
2-11-2018

Alles was perfect!

Prachtig hotel, zeer compleet, schoon,animatie van hoog niveau,erg goed eten, ala cart restaurantjes ook erg goed en minder druk. Leuke winkels op loopafstand. Af en toe 'n regenbui in onze eerste week, van korte duur, temperatuur prima, lekker warm. Tip voor uitstapjes : Ga bv voor 'n dag of middag naar Cozumel met de veerboot, daar leuk tourtje met 'n jeep. Niet te duur . Boek dit bij 'n nederlandse dame die je kan vinden in klein kantoortje in Centrum Playa del Carmen in de straat naar de veerboten toe, aan rechterkant bijna aan het eind. Zij regel jeep en geeft leuke tips waar te gaan op het eiland. Ook voor andere trips en duiken kun je bij haar terecht! Doen!

Dit was voor ons de eerste keer in Mexico maar is erg goed bevallen , ook met ouderen kinderen, ook qua uitgaan is het leuk. Zeker de trip naar CoCobongo maken. Top!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Geweldig resort

Familie van den Heuvel
10-9-2017

Mooi resort, vooral het typisch Caribisch karakter en uiterlijk trok ons aan. Wij hopen dat dit behouden blijft na de renovatie in 2018. Heerlijk eten. Ook fijn dat twee van de drie thema restaurants zonder reservering bezocht kunnen worden. Schone kamers en vriendelijk personeel. Ober, kamermeisje, kok, receptiemedewerker, tuinman....iedereen groet je de gehele dag. Helaas best wel veel regen gehad. Het tropisch buitje van een uur per dag waar in de gidsen over gesproken wordt, bleek vier volle dagen regen te zijn. Gelukkig waren wij van deze vier dagen twee dagen op excursie en op die plaatsen was het droog. Minpuntje? Ja, tijdens de regen wordt er weinig georganiseerd om de gasten bezig te houden. Een karaoke, bingo of quiz had leuk geweest.

Droomvakantie

Karin
13-8-2017

Het hotel zit in een beveiligd deel dit geeft een veilig gevoel. Zodra je het hotel binnenkomt voel je je een gast.

Personeel super vriendelijk en service gericht. Het eten is geweldig en de kamers luxe. Toen wij naar het strand liepen voelde ik me zo rijk, prachtige omgeving en dan dat strand....geweldig.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

Niet geschikt voor teenagers

Rob uit Apeldoorn
2-6-2017

Helaas wat goed begon, blijkt toch een beetje een strafkamp voor onze zoon 17 jaar, hij mag geen drank en ook niet in de disco. Tja als ouder zeg je met mate maar ze zijn superstreng dus nee nooit met oudere kids hierheen. Gedogen kennen ze niet dus tja dan maar met de ouders elke avond kijken hoe die als oppas mogen fungeren. Dus ondanks dat het prima toeven is, is onze vakantie die behoorlijk duur betaald is behoorlijk besmet.

geen 5 sterren waard

M
2-5-2017

voor het eerst in riu Tequila maar een tegenvaller!!!

vaker naar iberostar tucan geweest maar we wilde eens wat anders proberen uit de goede beoordelingen hebben we gekozen voor riu tequila wat een 9,1 scoorde maar dit zeker niet waard was.

voordelen:

- ligging is prima 10 min.met taxi naar centrum en 6 min lopen naar het strand.

- kamer schoon maar wel gedateerd

- strand was goed schoon en werd mooi onderhouden.

nadelen:

- park was groot maar weinig uitstraling.

- eten was geen 5 sterren hotel waard weinig smaak en zeer massaal.

- middag eten was een eetschuur veel mensen en rommel afvalbakken staan overal tussen de tafeltjes(zeer vies)!!

- dronken gasten aan de bar die vervelend overkomen

kortom geen 5 sterren waard hotel waar wij eerder zijn geweest heeft een veel betere en luxere kwaliteit en service.

Geweldige vakantie

Larissa Gorter
14-3-2017

was een geweldige vakantie met mijn moeder alles was top aan dit hotel ga hier zeker vaker terug komen!!!!

Gereisd Anders in december 2016

Geweldig

Mark007
19-6-2016

Het hotel is super in een woord geweldig ik kan geen min punt op noemen

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016