Zoover

8,6

Geweldige vakantie

Larissa Gorter
14-3-2017

was een geweldige vakantie met mijn moeder alles was top aan dit hotel ga hier zeker vaker terug komen!!!!

Gereisd Anders in december 2016

heerlijk hotel, echt genieten!!

Margret
8-5-2014

Super fijn hotel met grote kamers en een heerlijke drankdispenser met minibar. Goede douche en heerlijke bedden. Kamers schoon en Ontbijt was echt super, wat een keuze, zelfs verse smoothies! De ontvangst was gelijk al goed. De mensen zijn overal zo vriendelijk of je nou wel of geen tip geef. De mensen achter de bar in de avond zijn ook echt geweldig, alles kan. Het animatieteam is ook heel leuk en altijd vriendelijk. Bij het zwembad is het altijd gezellig en komt men zelfs je drankje opnemen. Ook bij het strand (Playacar) 6 min lopen, waar het wat rustiger is en (Yucatan) 5 min lopen, of golfkar, komen ze met drankjes langs. Bij Yucatan loop je zo naar boven en kan je lekker even op het terras zitten of aan de hangtafeltjes in de swimup bar.

Overal de echte merken drank, heel veel keuze in cocktails of andere drankjes. De shows zijn ook leuk in de avond, wel op tijd heen anders bijna geen plek om te zitten. Ga hier op zeker nog een keer naar toe, ook voor de lieve mensen.

Service is top!

Sarah
25-7-2013

Wij zijn van vorige week terug van Mexico. We verbleven in dit hotel en zijn hier zeer tevreden van. Wij gaan bijna altijd naar een RIU-hotel en kunnen dus ook veel hotels vergelijken.

In dit hotel was de service en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen één van de beste die we al gehad hebben.

Het eten was ook elke dag zeer lekker en gevarieerd.

De kamers worden goed gekuist, maar rook wel elke dag muf. Daar kan het personeel natuurlijk niets aan doen, want dat komt door de vochtigheid.

Persoonlijk vind ik wel dat het hotel te duur is voor wat het maar is, maar dat zal ook wel aan de bestemming liggen.

De wandeling naar het strand vonden wij niet erg en als we moe waren, was er ook nog de shuttle. Het strand is natuurlijk het mooiste dat we al gezien hebben.

Dichtbij het hotel zijn er ook een aantal winkeltjes. De mensen daar zijn absoluut niet opdringerig.

helemaal top

fam de rooij
22-8-2008

wij zijn in juli in tequila geweest 6 volw. en 4 kinderen in de leeftijd 2-6-8-12.

nou we hebben het geweldig gehad beetje jammer de animatie van de kinderen overdag niet zoals vorig jaar er was een leider en sprak mexicaans hij probeerde wel een paar nederlandse woorden die we hem geleerd hadden.maar verder de animatie perfect.

eten de eerste dagen iets wennen maar je bent natuurlijk in mexico.

maar na 5 dagen stond er iedere avond een speciaal kinder bufet

en voor ons ook uitstekend. aanrader een keer gaan te eten in gril resterant.wij hebben al verschillende riu hotels gehad en ondanks het vere vliegen zouden we zo terug willen de ouders en de kinderen

zeker een topper !!

Familie BETTENS
17-8-2008

het was voor ons de tweede maal in RIU Tequila en weeral vonden wij dit een super hotel het eten was zeer goed iedereen is er super vriendelijk en de uitstapen zijn prachtig "tulum,chichen-itza,cobra"zeker een aanrader ook voor de annimatie

Gereisd Familie in augustus 2008

ZALIG

saskia
7-8-2008

Ik ben een tijdje terug daar geweest , het is echt een heel goed hotel. We hebben veel plezier gemaakt aan de bar en de shows waren FANTASTISCH ! spijtig dat we de eerste 2 dagen het niet hebben gezien want we waren allemaal heel moe. Heel leuke animatie voor de kinderen met die vlechtjes dat ze doen. We hadden wel last van gigantische vlinders in de kamer maar dat maakte het nog allemaal grappiger.Je kan hele mooie uitstappen maken , de jeepsafari is een aanrader.Ik ga er zeker nog eens heen !

Goede service en verzorging. Mooi gebied.

Wim Schneider
4-8-2008

Leuke vakantie genoten in het prachtige Mexico. Mede door de goede service en verzorging van dit RIU hotel. Niets om over te klagen en voor iedereen een aanrader! Als er mensen zijn die excursies willen doen raad ik aan om dat vooral bij Alltournative te doen.Zie alltournative.com met nl.begeleider (Steven)

Gereisd Familie in augustus 2008

onvoorstel vriendelijke mensen

frankie
18-7-2008

Zijn net terug van hotel. Animatie, ligging, sfeer, keuken, allemaal om te beter. Het enige minpunt dat met moet weten over het hotel is dat de TOERISTEN de netheid en hygiene in het zwembad niet respecteren, vooral aan de kant van de Poolbar en het nalaten van drank en dergelijke op een fatsoenlijke manier van de waterkant weg te houden, met als gevolg dat er vrij veel oorontstekingen zijn bij de andere toeristen.

Mooi hotel

marian
3-6-2008

Mooi hotel. Niks mis met de kamer.Lekker met het karretje naar het strand gebracht worden.Alleen het eten....`s avonds vonden wij er weinig aan .De eetzaal was erg koud , een vest was nodig.In Yucatan en Lupita was het eten beter.Veel engelse maar daar had je geen last van.

Gereisd Familie in mei 2008

Super vakantie gehad in april 2008

Joost
2-6-2008

Super vakantie gehad in april 2008. Alles was erg goed geregeld, het eten ongelofelijk veel en goed. en de service super! Playa del Carmen is ook een erg leuk plaatsje.

Het enige negatieve wat ik kan bedenken is niet zozeer de accomodatie of de plaats, maar het strand is helaas door de orkanen niet zo mooi meer, maar de zandbulten in zee geven het ook wel weer een apart gezicht en je kunt er lekker op zonnen en vanaf springen.