Zoover

Goed.

Soylemez
21-8-2018

Hotel gerenoveerd. Erg schoon

Eerste week zeewier op strand, was nog wel te doen. Tweede week kon je er nauwelijks zwemmen.

Weinig mensen DIE nog de zee in dook, was teveel en stonk. Overal heuveltjes zeewier! Waarom gewoon niet wegbrengen naar 1 punt? Zo traag! Begrepen we echt niet!

Zwembad met bar is voor mij personlijk het smerigte wat ik ooit heb gezien.

s' morgens vroeg al aan drank. Maar goed,ieder zijn ding

Kamers simpel en schoon. Hotel schoon

Steakhouse niets bijzonder. Italiaan was goed. Asian ook voor éénmalig ( soort witte roomkaas in de sushi?). Entertainment echt goed. Drankjes en snelheid bar goed

Minpunten: geen glijbanen voor kinderen, alleen vr hele kleintjes. Voor oudere niets.

Mist mooie zonnescherm op strand. Ziet er wel goedkoop uit met al die groene ligstoelen die veelal kapot zijn. Geen parasols.

Als we vooraf v de zeewierplaag hadden geweten waren we niet geweest. Heeft n hoop verpest

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Top!

mevrouw Persiau
25-2-2013

heel mooie reis,top hotel!Zeker aanrader,mooie excursies,wel redelijk duur..

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Goede rpijs-kwaliteit verhouding

Frank
19-11-2011

Dit hotel ligt in een resort van RIU-hotels. Wat betreft het eten hebben we enkel een opmerking inzake de variëteit van het eten. De kwalitiet van het eten is uitmuntend. Voor de rest is er op het hotel weinig op te merken en is het er aangenaam verblijven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Superlocatie!!

Jeroen
4-5-2011

Heerlijk hotel. Het ligt dan wel niet direct aan zee, echter verder is alles voorhanden!! Heerlijk zwembad, zee met golfkarretje binnen 5 minuten bereikbaar, superschone kamers, heerlijk eten, uiterst vriendelijke medewerkers. Wij gaan heel graag nog eens!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

Helemaal geweldig

Loes en Kenny uit België
1-5-2011

Dit hotel is een echte aanrader. Zijn met onze twee kids van 5 en 8 jaar net terug en hebben een fantastische vakantie gehad. Vriendelijk, kamer heel netjes, lekker eten en voor ieder wat. Animatie top en de miniclub was reuze. Zijn naar riu Yucatan en Playacar gaan kijken en moet gezegd zijn dat riu Tequila veel netter is, beter eten en vooral het zwembad er veel beter uitziet ook qua netheid. Gaan zeker nog terug.

Teleurstellend

Fam vd Elzen
14-11-2010

Wij zijn net terug van onze vakantie in Mexico. Door de hoge Zoover score dachten we een uitstekende keuze gemaakt te hebben. Helaas viel dit erg tegen. Het resort ziet er prima uit(kamers zijn netjes en verzorgd, tuinen en zwembaden zijn mooi) maar qua sfeer, service en vooral eten is t erg teleurstellend. De sfeer typeert zich door luidruchtige, ordinaire, getatoeëerde en vooral op 'zoveel mogelijk eten en drinken' gerichte gasten (met name Engelsen). Er wordt veel gedaan aan entertainment (ping pong, darten, aquafitness, strandvolleybal etc). Ook is er iedere avond een show. De meesten zijn goed. Neem alleen geen wijn als je daar zit want de wijnen zijn letterlijk bedorven. Het eten in het algemene buffet restaurant is erg slecht en komt je neus uit na 4 dagen! Uiteindelijk zijn wij na 4 dagen verhuisd naar een ander hotel want we voelden ons hier echt niet thuis. De service is ook erg slecht. Ze zijn vrij hypocriet. Als je koopt zijn t je vrienden en anders worden ze echt vervelend

Top!

gelauff
25-7-2010

Wij zijn hier van 7 juli t/m 21 juli geweest! Wat een superleuk hotel! Vriendelijke mensen, goede service bij de receptie en superlief voor onze kids. Voor onze dochter heeft een dieet en daar werd speciaal s avonds eten voor gekookt. Trouwens voor ons neefje en nichtje werd er ook op aanvraag iets anders gemaakt.

Maar er was genoeg keus bij het buffet en de restaurants waar je voor moet reserveren zijn ook een aanrader. Mooie shows! Schone kamers!

Jammer dat het weer niet zo mee zat, we hebben best veel bewolking en regen gehad. Desondanks hebben we met ons zevenen een top vakantie gehad en je moet er zelf wat van maken.

fantastisch

patricia
23-7-2010

wij gingen 22 juni-3juli 2010

Dit is een fantastisch hotel!!!zeer vriendelijk personeel.ook service en galantie in restaurant was uitmuntend.deze mensen die vonden dat er geen variatie was moeten waarschijnlijk thuis met gouden lepels eten.variatie met hopen!!!er waren zelfs dagen dat we niet wisten wat eerst kiezen.tot in de puntjes verzorgd.zelfs voor ons dochter van 5 die heel kieskeurig is in eten hebben ze speciaal witte rijst afgekookt.en aanschuiven in rijen????niets van gemerkt.propere kamers.gedienstig aan de balie.alles bijeen een prachtige vakantie gehad.

prima hotel!

mariska
10-7-2010

wij zijn 12 juni 2010 met ons zoontje van 2 voor de derde keer terug geweest naar riu tequila.in 2002&2003 was het eten wat beter meer vis en variatie in het buffet.nu was het wat eenzijdig 's-avonds bij het buffet.verder is het een prima hotel ook voor kleine kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

wat een geweldig hotel

Astrid
5-6-2010

In mei 9 dagen naar Riu Tequila geweest. Het was in een woord geweldig.Prachtig hotel, supervriendelijk personeel en overheerlijk eten. Ik denk dat het moeilijk wordt om dit hotel te overtreffen. We hebben een super vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010