Zoover

2008

helemaal top

fam de rooij
22-8-2008

wij zijn in juli in tequila geweest 6 volw. en 4 kinderen in de leeftijd 2-6-8-12.

nou we hebben het geweldig gehad beetje jammer de animatie van de kinderen overdag niet zoals vorig jaar er was een leider en sprak mexicaans hij probeerde wel een paar nederlandse woorden die we hem geleerd hadden.maar verder de animatie perfect.

eten de eerste dagen iets wennen maar je bent natuurlijk in mexico.

maar na 5 dagen stond er iedere avond een speciaal kinder bufet

en voor ons ook uitstekend. aanrader een keer gaan te eten in gril resterant.wij hebben al verschillende riu hotels gehad en ondanks het vere vliegen zouden we zo terug willen de ouders en de kinderen

zeker een topper !!

Familie BETTENS
17-8-2008

het was voor ons de tweede maal in RIU Tequila en weeral vonden wij dit een super hotel het eten was zeer goed iedereen is er super vriendelijk en de uitstapen zijn prachtig "tulum,chichen-itza,cobra"zeker een aanrader ook voor de annimatie

Gereisd Familie in augustus 2008

ZALIG

saskia
7-8-2008

Ik ben een tijdje terug daar geweest , het is echt een heel goed hotel. We hebben veel plezier gemaakt aan de bar en de shows waren FANTASTISCH ! spijtig dat we de eerste 2 dagen het niet hebben gezien want we waren allemaal heel moe. Heel leuke animatie voor de kinderen met die vlechtjes dat ze doen. We hadden wel last van gigantische vlinders in de kamer maar dat maakte het nog allemaal grappiger.Je kan hele mooie uitstappen maken , de jeepsafari is een aanrader.Ik ga er zeker nog eens heen !

Goede service en verzorging. Mooi gebied.

Wim Schneider
4-8-2008

Leuke vakantie genoten in het prachtige Mexico. Mede door de goede service en verzorging van dit RIU hotel. Niets om over te klagen en voor iedereen een aanrader! Als er mensen zijn die excursies willen doen raad ik aan om dat vooral bij Alltournative te doen.Zie alltournative.com met nl.begeleider (Steven)

Gereisd Familie in augustus 2008

onvoorstel vriendelijke mensen

frankie
18-7-2008

Zijn net terug van hotel. Animatie, ligging, sfeer, keuken, allemaal om te beter. Het enige minpunt dat met moet weten over het hotel is dat de TOERISTEN de netheid en hygiene in het zwembad niet respecteren, vooral aan de kant van de Poolbar en het nalaten van drank en dergelijke op een fatsoenlijke manier van de waterkant weg te houden, met als gevolg dat er vrij veel oorontstekingen zijn bij de andere toeristen.

Mooi hotel

marian
3-6-2008

Mooi hotel. Niks mis met de kamer.Lekker met het karretje naar het strand gebracht worden.Alleen het eten....`s avonds vonden wij er weinig aan .De eetzaal was erg koud , een vest was nodig.In Yucatan en Lupita was het eten beter.Veel engelse maar daar had je geen last van.

Gereisd Familie in mei 2008

Super vakantie gehad in april 2008

Joost
2-6-2008

Super vakantie gehad in april 2008. Alles was erg goed geregeld, het eten ongelofelijk veel en goed. en de service super! Playa del Carmen is ook een erg leuk plaatsje.

Het enige negatieve wat ik kan bedenken is niet zozeer de accomodatie of de plaats, maar het strand is helaas door de orkanen niet zo mooi meer, maar de zandbulten in zee geven het ook wel weer een apart gezicht en je kunt er lekker op zonnen en vanaf springen.

Perfect hotel om een heerlijke vakantie door te brengen

Marijke en Ad
31-5-2008

Perfect hotel om een heerlijke vakantie door te brengen.

Het eten is enorm afwisselend.

Dag en nacht staan de mensen voor je klaar.

De shows 's-avonds zijn prachtig.

Als er dan al een minpuntje is, dan zou ik zeggen; de kamers zijn toe aan renovatie.

Ook het strand is bijna verdwenen, maar dat is de schuld van de natuur.

Gereisd Familie in mei 2008

vorig jaar zijn wij met het gezin hier geweest,een 4 dagen

paula
16-5-2008

vorig jaar zijn wij met het gezin hier geweest,een heerlijke vakantie,na 4 dagen ben ik gevallen en zat ik van enkel tot bil in het gips,ik heb nog nooit zulke lieve mensen mee gemaakt elke dag stonden ze voor ons klaar om te helpen dankzij hun heb ik het erg naar mijn zin gehad,ik was gevallen tijdens een excursie maar kreeg voor mijn man en mij al het geld terug van die dag,dus boek maar liever via het hotel,want als er wat gebeurd ben je zeker van heel goede hulp,misschien iets duurder,maar zoals ik zelf gemerkt hebt een kleine verstapping is al genoeg.volgend jaar word het voor ons zeker weer dit hotel in mexico.

Riu Tequila is een heerlijk hotel

Saskia
15-5-2008

Riu Tequila is een heerlijk hotel. Goed eten. En het ligt 800 meter van het strand. Ook rijdt er een shuttle maar lopen is prima te doen. Wij zijn er met 3 jonge kinderen geweest en het was echt helemaal top. De kinderen hebben genoten. Er is kinderclub, animatie voor elk wat wils. Excursies: Coba is leuk, vooral met kinderen, dolfijnen zwemmen bij Delfines helemaal leuk, kijk wel uit dat als voor een groepje van 6 betaald dat er dan inderdaad ook maar 6 in je groepje zitten en Tulum is ook bijzonder. Het waterpark Xelha waar je kan snorkelen, zwemmen in cenotes, van klif springen, kanoen etc, is ook erg leuk. Kortom het was een topvakantie en volgend jaar gaan we weer.