Zoover

8,5

genieten ten top

Peter de Boeff
2-10-2018

een super verblijf gehad.

Alles was keurig vernieuwd en heeft een strakke moderne luxe uitstraling gekregen.

de zwembaden zijn geheel vernieuwd waardoor je nu zelf kunt kiezen of je "rust" wil of meer levendigheid.

over het eten kan ik heel kort zijn, Zeer goed en uitgebreid.

we zij n hier nu 3 X geweest 2 x voor de verbouwing en nu net weer terug nadat alles verbouwd is maar gaan zeker weer terug naar dit TOP resort

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig

Jochem Kranenberg
24-9-2018

Eigenlijk was alles goed in dit hotel. Het eten, de ruime kamers en de snelle service overal. Ook doen ze hier enorm hun best om constant de stranden zeewier vrij te en vind je hier geen rommel. In de avond is er ook genoeg te doen omdat er elke dag een andere show georganiseerd wordt. De excursies die je kan doen raad ik aan om te boeken bij blue heaven experiences bij remco. Hij weet ontzettend veel te vertellen en is in prijs voordeliger dan andere organisaties. Zij zitten net voorbij de hotel beveiliging poort meteen links.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastisch!

Desiree
15-9-2018

Geweldig hotel. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Super mooie grote kamer en ruime badkamer. Mini bar en liquer dispencer. Maar wij hadden liever koffie/thee faciliteiten gehad i.p.v. een liquer dispencer. Verder geen minpunten. Gewoon een top hotel met een heerlijk strand.

Gereisd Met partner in september 2018

Kwaliteit gezakt van uitstekend naar goed.

Rob
12-9-2018

Wij kunnen alleen oordelen over de 3 weken dat wij er waren, maar ze zijn nog lang niet op hun

oude niveau.

* 5e jaar Tequila, 1e na verbouwing.

* Hotel mooi verbouwd, Mexicaanse sfeer totaal weg. 13 in dozijn RIU hotel geworden.

* Kwaliteit en kwantiteit van het eten sterk verminderd.

* Ontbijt, lunch en avondeten in 1 gebouw. Lunch buiten is niet meer mogelijk.

* Ze moeten echt iets doen aan het overmatig drankmisbruik in de poolbar. 2 dagen dicht door

kotsen in zwembad. Een enorme Engelsman wilde mij in elkaar slaan omdat ik daar iets over zei.

* Veel grote groepen zien het als een "zuipvakantie" omdat barpersoneel drank blijft schenken.

* Management lijkt grip op drinkende gasten kwijt.

* Minder beveiliging 's nachts, dus veel nachtzwemmers met bijbehorende herrie en pissers.

* Eten soms lauw, nooit eerder meegemaakt.

* Veel oud personeel gelukkig terug.

* Terug naar Mexico? 100%! Terug naar Tequila? Voorlopig niet meer...

Gereisd Met partner in augustus 2018

Goed.

Soylemez
21-8-2018

Hotel gerenoveerd. Erg schoon

Eerste week zeewier op strand, was nog wel te doen. Tweede week kon je er nauwelijks zwemmen.

Weinig mensen DIE nog de zee in dook, was teveel en stonk. Overal heuveltjes zeewier! Waarom gewoon niet wegbrengen naar 1 punt? Zo traag! Begrepen we echt niet!

Zwembad met bar is voor mij personlijk het smerigte wat ik ooit heb gezien.

s' morgens vroeg al aan drank. Maar goed,ieder zijn ding

Kamers simpel en schoon. Hotel schoon

Steakhouse niets bijzonder. Italiaan was goed. Asian ook voor éénmalig ( soort witte roomkaas in de sushi?). Entertainment echt goed. Drankjes en snelheid bar goed

Minpunten: geen glijbanen voor kinderen, alleen vr hele kleintjes. Voor oudere niets.

Mist mooie zonnescherm op strand. Ziet er wel goedkoop uit met al die groene ligstoelen die veelal kapot zijn. Geen parasols.

Als we vooraf v de zeewierplaag hadden geweten waren we niet geweest. Heeft n hoop verpest

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fijn, mooi gerenoveerd resort

Aad en Ingrid van der Weerd
19-8-2018

Wij waren er voor de 5e keer dus dat wil toch wel wat zeggen, het hotel is dit voorjaar volledig gerenoveerd en heel mooi geworden, het hoofdrestaurant is ook erg mooi en overzichtelijk geworden en het is eten is nog steeds goed en heel uitgebreid, de zwembaden zijn zeker een verbetering er zijn er nu verschillende ook een met een leuke bar in het water, verschillende nieuwe party's zoals een white party en een neon party, personeel erg vriendelijk niets is hun teveel, ook de andere hotels waar je gebruik van mag maken ( voor lunches en drankjes) zijn super, wij hebben weer een geweldige vakantie gehad en gaan zeker nog eens tetug

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer

Veertje
14-8-2018

Het hotel op zicht was goed , eten buffet super , steakhouse heel slecht liepen meerdere menses weg, de manager kwam toevallig binnen ik heb het er met hem over gehad volgende morgen lag er even excuus brief netjes.

Verder vond ik te weinig prullenbakken , zwembaden heel warm te weinig parasols en de poolbars smerig zowel bij het hotel als bij het strand (roken drinken in het water en God weet wat meer ) . Geen lift , vond ik vooral zielig voor het personeel wij waren met 3 personen ( zoontje 8) maar 1 bed gevraagd als we nog 1 bed op de kamer konden , zeiden ze het bed is toch groot genoeg !!!!!!!!!!!

S avonds rond 6 uur kwam er een tractor met spul voor het ongedierte langs zodat je niks meer kon zien en vooral niet naar buiten kon vonden wij echt niet kunnen heel slecht was gewoon grijs...

natuurlijk heb ik ook wat positiefs het personeel super super vriendelijk....

Maar voor ons geen riu tequila meer

Gereisd Met partner in juli 2018

Super

Yvonne de Boer
13-8-2018

Superfijn personeel wn heel leuk animatieteam

Gereisd Met partner in maart 2018

Elk jaar un thuiskomen!!

Mai
11-8-2018

Al 8 jaar gaan we hier naar toe,gewoon heel goed,geen slechte ervaringen gehad.

De gewone kamers zijn goed en de juniorsuites ook,geen duidelijk verschil,alleen meer ruimte met echte zitgelegenheid.Het eten is lekker,en afwisselend.Je kan alles eten,ook de salades.Je hoeft zeker niet bang te zijn.

Het is dit jaar gerenoveerd,dus voor ons ook un verrassing.

Maar gaan doen we zeker weer!!!!

Gereisd Met partner in april 2017

Heerlijke vakantie gehad

Rensen
6-8-2018

Rustig gelegen park met veel groen en veel neusbeertjes. Prima appartementen met een klein balkon. De inrichting is wat ouderwets, maar verder prima. Elke dag een ander ingenieus gevouwen handdoekdier op bed. De à la carte restaurants vielen een beetje tegen, maar in het gewone buffetrestaurant was genoeg keuze en elke dag stond de kok iets extra's vers klaar te maken. De sushi bij buffetrestaurant Bamboo was ook erg lekker. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het is een stukje lopen naar het strand, maar via een mooi en schaduwrijke looppad. Aan het strand zit een eigen bar waar je je drankjes kunt halen. Zowel aan het zwembad als op het strand voldoende ligbedden. Gratis wifi in de lobby en bij het zwembad.

Leuk winkelcentrumpje vlakbij het hotel en via het strand loop je zo naar Playa del Carmen (taxi terug genomen voor weinig).

Gereisd Met vrienden in januari 2018