Zoover

8,6

Fantastisch!

Milou
5-10-2019

Top hotel met zeer vriendelijk personeel. Resort was super uitgerust met verschillende faciliteiten, 5 restaurants en entertainment.

Gereisd Met partner in september 2019

zeer mooi maar geen tweede keer

compernolle willy
24-9-2019

mooi onderhouden resort van honger en dorst ga je der zeker niet omkomen een nadeel zijn de te dure exursies lopen tussen 127 en 150 euro voor een normale goedkope per persoon wat ik wel wat te duur vind

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastisch hotel! Echt een aanrader!!

Lisa Ploeger
22-9-2019

Geweldig hotel, zeer vriendelijke mensen!

Mooie ruime kamers met grote bedden en netjes schoon.

Het eten was uitstekend en voldoende keus voor iedereen.

Mooie zwembaden met genoeg bedjes voor alle gasten.

Prachtig strand dat goed onderhouden word, en het is maar een klein stukje lopen maar je kan er ook met een shuttle die de hele dag rijdt naar toe!

Zeker een aanrader dit hotel voor iedereen!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Geweldig

Ingrid van der Weerd
22-8-2019

Wij waren voor de 4e keer in Tequila en weer was het heel fijn, mooie grote zeer schone kamers, personeel altijd heel vriendelijk vooral het personeel achter de bar is echt geweldig, grote uitgebreide buffetten er is heel veel keus, grote zwembaden 1 met een grote poolbar, strand met mooi wit zand en genoeg zonnebedden, veel te beleven en zien buiten het resort, excursies niet bij de reisleidster boeken veels te duur, buiten het resort veeeel goedkoper, elke avond mooie shows, wij gaan zeker nog een keertje terug, we love it

Gereisd Met partner in juli 2019

adembenemend

jeffrey van der Toorn
31-7-2019

aanrader voor jong en oud! door het all inclusive verblijf kan je ervoor kiezen om lekker in je hotel te blijven plakken voor een rustige vakantie, maar in Mexico valt ook veel te beleven qua uitstapjes. het is een heel schoon hotel met vriendelijk personeel. op het verblijf is er ook genoeg te doen! ga bijvoorbeeld smiddags watervolleyballen of bingo spelen het kan hier allemaal. geniet aan het zwembad of neem een kijkje op het geweldige strand van playa del carmen, wat je nooit zal vergeten. laat niet op je wachten!

Gereisd Met partner in maart 2019

RIU Tequila muy bueno

Sean
11-7-2019

Prachtig hotel, zeer ruime kamers, lekker eten(steakhouse black cow zeker een aanrader), goede animatie en shows.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Er lopen behoorlijk veel neusberen rond in het hotel. Deze beestjes trekken zich niks aan van de hotelgasten en doen lekker hun eigen ding. Het hotel heeft overal bordjes geplaatst met de vraag om de neusberen niet te voeren. Helaas is dit voor sommige mensen heel lastig.

Gereisd Met partner in juni 2019

Tropische bestemming

Dijkstra
2-7-2019

Een heerlijk en ruim opgezet hotelcomplex. De grote en nette kamers zijn 2 hoog en liggen verdeeld over de tropische tuinen. Het hotel beschikt over fijne zwembaden en het eten in de verschillende restaurants was écht voortreffelijk! Een geweldig animatieteam met vele spetterende shows. Wat ook heel fijn is, is dat je gebruik mag maken van de all inclusive formule van de andere Riu hotels (heel praktisch als je bijv een dagje op het strand verblijft). Verder zeer vriendelijk personeel en alles werd keurig onderhouden. Wij gaan zeker nog eens terug, maar dan met onze kinderen.

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie

Heuvel
20-6-2019

Mooi hotel, ruime kamers, hardwerkend en vriendelijk personeel. Diverse keuze aan restaurants en eten. Echter zijn de warme gerechten in veel gevallen lauw van temperatuur en het vlees is vaak droog/doorbakken. Koude gerechten daarintegen prima. Eventuele problemen worden snel en netjes opgelost. Temperatuur van het zwembadwater geeft je helaas niet de nodige verkoeling. Strand enkele minuten lopen (of maak gebruik van de shuttleservice) en voorzien van voldoende ligbedden. Playa del Carmen is met de taxi snel te bereiken. Een land dat mooie excursies aan biedt, maar houdt er rekening mee dat het behoorlijk geprijst is en je bij het doen van meerdere excursies het nodige budget moet hebben. Al met al een fijn verblijf gehad.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch!

Sandra
11-6-2019

Alles klopt in dit hotel.De sfeer is erg goed.Vriendelijk personeel die hun benen uit hun lijf lopen om het naar je zin te maken.Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zou kunnen zijn die klaagt over het eten, want het was super! na 13 dagen waren we er nog niet flauw van.Het strand was heerlijk!genoeg bedjes in de schaduw en je kon gemakkelijk even een drankje halen.Het zwembad vonden we iets minder omdat het water zo warm was dat het net was of je in bad stapte..wij gingen dus altijd lekker naar het strand.Ook worden er leuke avonden georganiseerd zoals white party en neon party.Hierbij komen de andere Riu gasten naar tequila om samen te dansen.erg gezellig.Wil je de rust dan ga je heerlijk naar je kamer die er ook nog eens fantastisch uitziet.Kortom zeker een hotel om naar terug te keren!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Heel mooi

Dana
4-6-2019

Heel mooi en schoon hotel. Eten goed verzorgt en smakelijk. De werknemers doen er alles aan om jou een mooie vakantie te geven. Eten bij het strand is ook lekker. Animatie is professioneel en de shows waren leuk. Zeker een aanrader dit hotel!

Gereisd Met partner in mei 2019