Zoover

8,7

adembenemend

jeffrey van der Toorn
31-7-2019

aanrader voor jong en oud! door het all inclusive verblijf kan je ervoor kiezen om lekker in je hotel te blijven plakken voor een rustige vakantie, maar in Mexico valt ook veel te beleven qua uitstapjes. het is een heel schoon hotel met vriendelijk personeel. op het verblijf is er ook genoeg te doen! ga bijvoorbeeld smiddags watervolleyballen of bingo spelen het kan hier allemaal. geniet aan het zwembad of neem een kijkje op het geweldige strand van playa del carmen, wat je nooit zal vergeten. laat niet op je wachten!

Gereisd Met partner in maart 2019

RIU Tequila muy bueno

Sean
11-7-2019

Prachtig hotel, zeer ruime kamers, lekker eten(steakhouse black cow zeker een aanrader), goede animatie en shows.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Er lopen behoorlijk veel neusberen rond in het hotel. Deze beestjes trekken zich niks aan van de hotelgasten en doen lekker hun eigen ding. Het hotel heeft overal bordjes geplaatst met de vraag om de neusberen niet te voeren. Helaas is dit voor sommige mensen heel lastig.

Gereisd Met partner in juni 2019

Tropische bestemming

Dijkstra
2-7-2019

Een heerlijk en ruim opgezet hotelcomplex. De grote en nette kamers zijn 2 hoog en liggen verdeeld over de tropische tuinen. Het hotel beschikt over fijne zwembaden en het eten in de verschillende restaurants was écht voortreffelijk! Een geweldig animatieteam met vele spetterende shows. Wat ook heel fijn is, is dat je gebruik mag maken van de all inclusive formule van de andere Riu hotels (heel praktisch als je bijv een dagje op het strand verblijft). Verder zeer vriendelijk personeel en alles werd keurig onderhouden. Wij gaan zeker nog eens terug, maar dan met onze kinderen.

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie

Heuvel
20-6-2019

Mooi hotel, ruime kamers, hardwerkend en vriendelijk personeel. Diverse keuze aan restaurants en eten. Echter zijn de warme gerechten in veel gevallen lauw van temperatuur en het vlees is vaak droog/doorbakken. Koude gerechten daarintegen prima. Eventuele problemen worden snel en netjes opgelost. Temperatuur van het zwembadwater geeft je helaas niet de nodige verkoeling. Strand enkele minuten lopen (of maak gebruik van de shuttleservice) en voorzien van voldoende ligbedden. Playa del Carmen is met de taxi snel te bereiken. Een land dat mooie excursies aan biedt, maar houdt er rekening mee dat het behoorlijk geprijst is en je bij het doen van meerdere excursies het nodige budget moet hebben. Al met al een fijn verblijf gehad.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch!

Sandra
11-6-2019

Alles klopt in dit hotel.De sfeer is erg goed.Vriendelijk personeel die hun benen uit hun lijf lopen om het naar je zin te maken.Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zou kunnen zijn die klaagt over het eten, want het was super! na 13 dagen waren we er nog niet flauw van.Het strand was heerlijk!genoeg bedjes in de schaduw en je kon gemakkelijk even een drankje halen.Het zwembad vonden we iets minder omdat het water zo warm was dat het net was of je in bad stapte..wij gingen dus altijd lekker naar het strand.Ook worden er leuke avonden georganiseerd zoals white party en neon party.Hierbij komen de andere Riu gasten naar tequila om samen te dansen.erg gezellig.Wil je de rust dan ga je heerlijk naar je kamer die er ook nog eens fantastisch uitziet.Kortom zeker een hotel om naar terug te keren!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Heel mooi

Dana
4-6-2019

Heel mooi en schoon hotel. Eten goed verzorgt en smakelijk. De werknemers doen er alles aan om jou een mooie vakantie te geven. Eten bij het strand is ook lekker. Animatie is professioneel en de shows waren leuk. Zeker een aanrader dit hotel!

Gereisd Met partner in mei 2019

Nooit meer!

Lieke
15-5-2019

Wil je ranzige toiletten, eten wat matig is en een voedselvergiftiging oplopen dan is dit de place to be! Mexicanen zijn zeker niet vriendelijk maar op dollars belust! Zee ligt na maart vol met zeewier en stinkt

Gereisd Met partner in mei 2019

Mexico absoluut, fantastisch ! Riu niet meer

Jimmy
28-4-2019

Kamers waren prima in orde en top ! Het strand is fantastisch als er weinig zeewier is .

Riu tequila is vernieuwd en we misten door de vernieuwing de Mexicaanse sfeer die we 3jaar geleden in een ander hotel wel hadden .Riu zou overal ter wereld dezelfde lijn willen doortrekken heb ik begrepen wat we ten zeerste betreuren . Hierdoor valt de plaatselijke sfeer in het water . Het eten vonden wij wat eentonig wat ik in een ander hotel absoluut niet had . De zwembaden hebben ze ook gewijzigd , deze vonden wij maar niks vier kleine vierkante bakken met ongezellige tegel rond . Wel zeker een troef is dat je gebruik mag maken van riu yucatan en playacar . We hebben dan ook steeds aan het zwembad van yucatan gelegen het zwembad is er gewoon veel gezelliger .Hebben wij een goede reis gehad ? Absoluut Mexico is gewoonweg top!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Super relaxte vakantie

Jeannet
25-4-2019

Niet direct aan het strand maar prima te lopen. Ook rijden er golfkarretjes. Het strand is een plaatje!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

voor herhaling vatbaar

Ferdi Van Hoey
1-12-2018

Mooi hotel, gelegen dichtbij het strand ( +/- 300m ) met aan en afrijdende shuttle. De kamers, verdeeld over het terrein in verschillende gebouwen, waren ruim en comfortabel, vlot bereikbaar en mooi onderhouden Bij aankomst bleek 1 sleutel van de ons toegewezen kamer onvindbaar . Aangezien ik dit een veiligheidsprobleem vond ( waar is die sleutel, wie heeft die ?) heb ik aangedrongen op een andere kamer. Vrij vlot werd een andere kamer toegewezen zelfs met upgrade naar nog mooier ( gerenoveerd ) en centraler gelegen. Buffetten zoals een Riu: degelijk, goed, meer dan voldoende . Vriendelijk personeel. Zeer democratische prijs....een anrader

Gereisd Met vrienden in januari 2018