Zoover

9,4

Nooitmeer

Roelie
2-1-2018

Het weer was goed en het personeel vriendelijk maar toen wij vroegen of wij de kamer langer konden houden veranderde alles. Wij vlogen pas om 22:00 uur richting Amsterdam en hadden onze laatste nacht bijna niet geslapen door zeer luidruchtige Amerikanen die s avonds over de gang gilde en stom dronken waren. Van daar de vraag late uitcheck. Maar nee hoor zoek het uit.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Nooit meer hoe eerder weg hoe beter

Mw. Koster
31-12-2017

Er is nu werkelijk niks goed na 9 dgn en nog 3 te gaan zijn wij blij als wij terug kunnen gaan naar Nederland.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Nooit maar echt nooit meer

Andre buijs
29-12-2017

De ligging van het hotel is prachtig

Echter het zwembad slecht schoon gemaakt

De kamers zijn erg gedateerd heel veel schimmel in de badkamer

Voor drie personen zijn de kamers niet geschikt

Voor deze prijs kan je een veel beter en een schoner hotel vinden in Mexico

Eten is ook niet top

Ook na het diner kan je niet lekker ff Buiten iets drinken alleen maar in de lobby bar

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Prefect een echte aanrader

bouallala
8-11-2012

mooi gelegen perfecte hotel. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten is top en zeer hygiënische sfeer. Kamers zijn groot en worden iedere dag door de schoonmaaksters uitstekend schoongemaakt. Entertainment heb ik zelf niet veel mee maar was er genoeg.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Erg mooi

carmenos
21-7-2010

We zijn er 1 nacht gebleven, na aankomst in Cancun. Het hotel ligt prachtig, aan de hotelstrip maar direct aan zee. Mooie hal, veel voorzieningen, heerlijke zwembaden, goede ruime kamers met allemaal uitzicht op zee. Het ligt wel een paar kilometer van het centrum van Cancun maar daar mis je niets aan. Goed restaurant (tegen betaling) met Mexicaanse keuken, er zijn nog meer restaurants.

supper hotel en goede service!

Max
9-11-2008

We verbleven een week in het Hilton hotel in een Junior Suite met Jacuzzi! Het was een ruime kamer met een apparte zithoek, 2 airco's , bad , douche, bureau,... Zeer ruim terras met een 180° zicht !Het hotel is rustig gelegen met zéér mooie 18 holesgolfterrein , bushaltes voor de deur (bus kost 6.5 Pesos = 0.50EUR Het eten in het hotel is wel duur ! Zeer veel zwembaden , twee brubbelbaden, pool bar,mooi strand, autoverhuur desk, tour desk ,souvenirsshops,fitness en spa center,buisiness center (5 US$ voor 10min. !) Ze zijn vanaf nu aan het WERKEN in een conferentiezaal TOT eind 2009 (beperkte hinder) Voor de rest is iedereen uit op geld ! zelfs in het restaurant moet je al een tip geven van 8 US$ of ze serveren je zelfs niet! Veel grote shoppingcenters zoals : Luxury avenue met o.a. Louis Vuiton,Cartier,Tiffany & Co ,Boss , Vilebrequin,........ Veel Amerikaanse eetketens zoals : Hard rock café en Planet Hollywood! De moeite om eens gaan te eten! Kijk ook eens naar mijn fotos!!

Mooi hotel, bovenop het strand gelegen

Linda
19-4-2006

Mooi hotel, bovenop het strand gelegen. Mooie ruime kamers met een top-service! Diverse restaurants met geweldig lekker eten. Vooral het eettentje bij het zwembad voor de lunch en het Japanse restaurant op het strand een absolute aanrader. Bushalte voor de deur dus de shoppingmalls zijn goed te bezoeken. Idee? Verse milkshake bij Johnny Rocket.

Gereisd Anders in april 2006