Zoover

Hotel Hyatt Regency Hua Hin

9,1

A&E
11-5-2018

Prima hotel met prachtige tuin en goot zwembad. Kamers zijn verzorgd en netjes maar mogen misschien eens een klein update krijgen. Zéér uitgebreid ontbijtbuffet. Maaltijden bij de snackbar (voor de lunch) ook heel lekker. Hebben ook 1x 's avonds in het Italiaans restaurant gegeten en ook dit was prima in orde. Zeer vriendelijk personeel.Ook voor families met kinderen is dot hotel aan te raden: miniclub, glijbaan bij het zwembad. Hotel ligt wel op +-4km van het centrum van Hua Hin maar er is een shuttle van het hotel (50bath p.p.) of je kan per tuktuk. Als je het hotel uitkomt is er de Cicada market (vrij-zat-zondagavond). Heel gezellig!

Gereisd Met partner in april 2018

fantastisch

Pauline
31-7-2010

Wij zijn hier 5 dagen geweest, was werkelijk fantastisch. Goede service, mooie kamers, goed eten een klein paradijsje op aarde, zeker na een aantal dagen in bangkok te zijn geweest. Personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Mijn zoontje is alleen gebeten door een yelly fish, dus pas op in de zee, zeker bij vloed en na regen. Ze hebben hem goed verzorgd er is daar een verpleegkundige aanwezig. Voor ons alleen nog maar hyatt

Wat een geweldig hotel!

J & M
28-4-2010

Wij waren van 10 tot 25 april in dit hotel. De kamers zijn prachtig, het eten geweldig en het personeel heel aardig en behulpzaam. Zeker een hotel om weer eens terug te komen.

Gereisd Met partner in april 2010

Fantastisch!!

_F&E_
5-3-2010

Zalig hotel!!! Uitstekende service, super eten, mooie tuin,... Ruime en nette kamers, heel propere badkamer! Echte luxe!! Ik zou onmiddellijk terug vertrekken...

Gereisd Met vrienden in mei 2006

paradijs

joost
4-1-2010

Een luxe verwen paradijs. Schitterende tuin met een prachtig zwembad. Voor de kinderen een glijbaan en een apart strandje aan het zwembad[!]Maar als je rustig wil liggen is hier ook ruimte genoeg voor. Het spa centrum is een aanrader evenals het thaise restaurant. Service is uitstekend. Het ontbreekt je aan niets

Gereisd Alleenreizend in januari 2010

Luxe Hotel

frans van eerdenburg
21-6-2009

Zeker in het club gedeelte is het luxe.Een eigen strand,goed ontbijt,veel drankjes zijn inclusief,om 16.00 uur luxe hapjes en chardonnay of iets anders.De zee is niet bijzonder vanwege de vele kwallen.In Hua-Hin is er weinig te beleven,wel goede massages voor weinig,ook het avondeten op de night marked is helemaal top.De tijger garnalen zijn er in overvloed voor nog geen €5.-Voor een excursie ben je wel lang onderweg bv.Bridge over the Kwai is 3 uur heen en 3 uur terug.Dit hotel is een aanrader als je nog een week wil relaxen en verder niets meer wil ondernemen.

2008

Luxe verwenhotel

Marjon & Finy
19-10-2008

Wij zijn hier afgelopen september geweest, erg genoten. Heel vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Kamer grootte, en uitzicht vielen ietswat tegen. Matrassen erg hard, deden wel hun best om dit te verbeteren middels dekbedden op het matras. Eten was lekker maar prijsverhouding met hua hin 1:10. Behandeling in de Barai waren heerlijk en aan te raden. Prachtige tuinen. Overall zeker een hotel om naar terug te gaan, personeel doet er alles aan het je naar de zin te maken.

Super aanrader !!

jan
20-9-2008

Schitterend !! na 3 dagen Bangkok een verademing. Wat een klasse en service. Prachtige laagbouw. Mooi zwembad dat als een riviertje is aangelegd. Zwemmen in zee wordt voor gewaarschuwd vanwege giftige kwallen. Zeewater is ook te warm. Hua Hin zelf vonden we smerig en waren zo weer terug in het Hyatt. Ik had een probleem met verstopte oren. Ze hebben een eigen verpleegster en ziekenboeg. Met ambulance naar ziekenhuis (beetje overdreven). cash afrekenen en voor 10 euro kon ik alles weer horen. Perfecte service en schoon.

Wij gaan zeker terug. Absolute aanrader.prima restaurants. Speciaal Thais en Italiaans restaurant. wat heerlijk allemaal. Prijzenvarierend van 15 tot 20 euro met z'n tweeen. goed te doen.

perfect

charles en kathleen
17-8-2008

super de luxe hotel, echt een aanrader: kamers ruim, ontbijt zeer uitgebreid en lekker. service perfect. Alleen de restaurants in het hotel zijn wel wat prijzig, maar toch de moeite waard. Met een tuk tuk ben je op 5 min. in het dorp en daar zijn genoeg restaurantjes waar je voor weinig geld super kunt eten.

Gereisd Met partner in juni 2008
2007

We zijn hier 8 dagen geweest na onze rondreis door het van

Bastiaan en Ellen
26-8-2007

We zijn hier 8 dagen geweest na onze rondreis door het noorden van Thailand. Het is een schitterend mooi complex. Super zwembad, mooie kamers en je komt er heerlijk tot rust. Een behandeling in de Barai is aan te raden! Echt een ervaring! Het eten is geweldig in het hotel, verser kan niet.

We hebben een super week gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2007