Zoover

9,8

Mooiste vakantie ooit

halina stefanska
24-2-2019

Adembenemend als je arriveer - combinatie park met jungle ,open receptie, enorm sympathiek personeel begroet traditioneel met verfrissend drankje en bloemen. Kamers voorzien van alles met sprookjesachtig uitzicht van balkon. Bij ontbijt waren wij ontvangen door Dawan die zorgde voor ons en adviseerde waar wij beste kunnen eten elke avond. Zo hebben wij kunnen genieten van verschillende restaurants en keukens maar favoriete was aan het strand waar Eb en vloed zorgde voor spectaculaire verschijnsel .

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Halinka Stefanska-Ansems
3-2-2019

Ik ben nu in dat geweldig hotel en eerste keer ben werkelijkheid overtref mijn verwachtingen,is mooier dan op de foto's. Heb best veel gereis maar eerste keer in Azië en beleefdheid en alertheid is hier enorm. Kamers voorzien van alle grondigheid,decoratief, sfeervol,schoon,eten gevarieerd en resorts gelegen tussen geweldig groen natuur. Het was lange weg naar toe maar zo blij,dat ik en mijn man en vrienden mogen hier geweldig vakantie meemaken. Aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2019

Heerlijke luxe in een oogstrelende setting!

Linda
8-12-2017

Dit is een ontzettend mooi en luxe resort! Als je binnenstapt lijkt het alsof je midden in de natuur zit. De kamers/suites zijn groot en luxe, met een groot terras met loungebank. Het zwembad is heerlijk. Met eyecatcher de poolbar. Heerlijke cocktails. Alles goed geregeld en het eten was heerlijk. Hier wil ik zeker een keer terug!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Super hotel

Ger Bellen
29-7-2017

Gemoedelijk sfeer,super behulpzaam en zeer vriendelijk

Prachtige zwembad en schitterend strand en door het hele hotel was het super schoon

Niet goed

Eten tamelijk duur

Gereisd Met partner in september 2015

Week om nooit te vergeten.

Tessa Frenken
22-5-2017

Het resort is echt relaxed voor een week ontspanning.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

hotel maakt zijn 5 sterren niet waar!

morries
20-3-2017

dagelijks werden we geconfronteerd met het niet beschikbaar zijn van de wijnen zoals deze op de wijnkaart stonden vermeld. Van een 5-sterren hotel verwacht ik op zijn minst dat alles aanwezig is.

Voorts worden in Thailand uitsluitend alcoholische dranken, in de winkels, verkocht tussen 11-14uur en 17-23uur.

Gereisd Met partner in januari 2017

Super mooi en luxe resort!

Mevr. D. Beelen
16-9-2016

De luxe kamers liggen in een prachtige tuin en worden elke dag perfect schoongemaakt. De bedden zijn geweldig en super groot. Het eten is niet écht goedkoop, maar het is voortreffelijk, vooral het ontbijtbuffet 's morgens is heel erg goed en uitgebreid. Het resort is heerlijk rustig en ligt pal aan het strand. Een aanrader!!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Luxe kamers op schitterend resort

Marcel Tourlamain
2-5-2016

Na een indrukwekkende open foyer kom je op het prachtig aangelegde resort, pal aan zee. De luxe kamers zijn ondergebracht in bungalowachtige gebouwtjes met ruime balkons met ligbanken. Het ontbijt is overweldigend en de service ongekend. 's Avonds worden de lakens op bed opengeslagen en liggen er verse bloemen op de kamer. Alle mogelijke moeite wordt gedaan om het je hier compleet naar het zin te maken! De luxe van volledige ontspanning!

Minpunten? Zelfs na lang nadenken kan ik er geen één noemen.

Heel mooi hotel

Gidia Bal
1-5-2016

Het hotel ligt in een mooie tuin aan het strand. Het hotel ligt aan een drukke weg en er zijn weinig tot geen eetgelegenheden in de buurt. Er zijn wel een paar supermarkten en een apotheek net buiten het hotel. Met de hotel shuttlebus ben je snel in het centrum van Hua Hin en met een tuk tuk ben je ook weer snel terug in het hotel. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en via het hotel ook een paar mooie excursies geboekt. Als je tot rust wilt komen en zelf de drukte op wilt zoeken is dit hotel een echte aanrader.

Heerlijk Verblijf

Thom
8-10-2015

Voor een weekendje naar Hua Hin gegaan met mijn vriendin, lekker dichtbij aangezien we in Bangkok wonen. Mooie nieuwe kamer en het hotel voelt echt thais aan. Ruimtelijk opgezet en veelal buiten. Hua Hin Centre is 10 min rijden en het hotel bied een shuttle service aan voor iets meer dan een euro.

Goed voor een paar dagen rust dichtbij Bangkok

Gereisd Met partner in september 2015