Zoover

Hotel Maya Ubud

9,5

Floortje Klinkenberg
9-1-2019

Maya Ubud is het mooiste verblijf waar we ooit hebben geslapen. De service is geweldig, de kamers zijn schoon en het ontbijt is heerlijk

Gereisd Met partner in december 2018

Prachtig hotel en mooie ligging

Pauline
24-6-2017

Dit hotel ligt prachtig . Midden tussen de rijstvelden. Wij hadden een huisje met eigen zwembad. Mooie kamer. Personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed. Er was van alles . Het avondeten was prima. Mooi gedekt. Een leuke bar. WiFi gratis . Wij hebben 2 1/2 uur gewandeld door de rijstvelden en de omgeving onder begeleiding van een gids. Echt heel erg leuk en interessant. Ook leuk om naar de markt te gaan in ubud met een taxi of gratis shuttle van het hotel. Kortom een aanrader!!!

Geweldig hotel buiten de drukte van Ubud

Kim Evers
23-5-2017

Dit hotel is van hoge kwaliteit en hier kom je helemaal tot rust. Het hotel biedt uitgebreide spa behandelingen en de kamers met prive zwembad zijn prachtig. Het hotel ligt in een prachtig park waar je veel vergezichten hebt over de sawa's.

De infinity pool is indrukwekkend met een blik op de "jungle"

Ben je in Ubud is dit een aanrader! Afstand tot het centrum is kort.

Geweldig!

marit
1-5-2016

Wat een hotel! super service, niets is te veel en dat in een omgeving waarvan je denkt in het paradijs terecht te zijn gekomen. Kamer was prachtig met schitterend uitzicht. Twee geweldige zwembaden en leuke wandelmogelijkheden in de omgeving. Eten in het restaurant is super, wel hollandse prijzen maar daar moet je in een dergelijk hotel niet van opkijken.

Prachtig

Haak
14-3-2016

Het is een luxe hotel in een mooie omgeving, overal waar je kijkt is het groen en er lijkt geen einde aan te komen. De spa was daar ook heerlijk met eveneens geweldig uitzicht. De villa met zwembad is echt heerlijk met de warmte, de kamer ziet er mooi uit, wifi bereik was echt super (met whatsapp nog even naar huis kunnen bellen).

Gereisd Met partner in mei 2015

Een paradijs!

Caren Joosten
20-8-2015

Maya Ubud heeft werkelijk alles! Een prachtige omgeving, omringd door sawa's. Een geweldige keuken en staff. Het heeft ons tijdens ons verblijf werkelijk aan niets ontbroken. Ook de spa is een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in september 2012

Hemel op aarde

Geertje Van Hattum
2-5-2014

Werkelijk een prachtig stukje alles op aarde. Een paradijs. Temidden van groene natuur in een vallei ligt dit meesterlijke hotel. Waar je ook voor komt het is er. Spa, natuur, geldige bediening, uitzicht etc. Afstand tot het centrum is zeer goed te doen. Alles binnen handbereik.

Gereisd Met partner in januari 2014

Rust, ruimte en natuur, een aanrader!

Janny-Auk
1-3-2014

Als regelmatige bezoeker van het Legian Beach Hotel zijn wij op aanraden van hen beland in het Maya Ubud Resort (zuster hotel).

De tuin (het resort) is groots en ziet er goed onderhouden uit. Het wandelen door deze riante tuin is al een belevenis op zich. Er zullen vele `wow` momenten zijn!

De ligging en het uitzicht vanaf de beide zwembaden is adembenemend (zie de foto´s op deze site). De verzorging is, zoals je mag verwachten in deze prijsklasse, top. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Onze royale bungalow (alle) is omgeven door een variatie aan bomen en struiken en staan op redelijke afstand van elkaar(privacy). Er is een eigen toegang naar je bungalow.

Op het moment dat ik dit verhaal aan het papier toevertrouw lig ik op de bank voor de bungalow. Het enige geluid wat ik nu hoor is, naast de lichte bries door de bomen, in de verte het geluid van het platte land, gekakel van kippen en een enkele hond die blaft. De zon gaat onder, de dag loopt ten einde ..dit is genieten!

Paradijs!

anita_vanloon10
28-1-2014

Schitterend luxe complex! Mooie hutjes met 2 persoonsbad en uitzicht over de rietvelden. Adembenemende zwembaden, super massages met uitzicht over de rivier en ongelofelijk lekker ontbijt. Ik was jarig hier en kreeg taart bij het avond eten. Een mooie bos bloemen en een bad vol met rozenblaadjes.

In een woord Geweldig!

Gereisd Met partner in juli 2012

in 1 woord prachtig

pilami
30-9-2012

prachtig hotel op een enorm terrein, met 2 mooie zwembaden en service van een hoog nivo.

Hotel zit in de duurdere prijsklasse (verblijf en eten en drinken) maar is het zeker waard!!

Gereisd Met partner in september 2012