Zoover
Bungalow Swastika

Bungalow Swastika

Bungalowsterster

Gunstig gelegen vriendelijk familie hotel .

Fam. met ouder kind
26-4-2019

gunstig gelegen heel vriendelijk personeel

vlak bij strand en in het centrum van Sanur.

ontbijt zou iets uitgebreider mogen maar je kunt er voor weinig geld overal goed eten.Eten in het hotel is ook goed en goedkoop.Geen 5 sterren maar alles wat je nodig hebt is er.Heerlijk soort veranda voor bungalow heel relaxed we zijn er nu twee jaar geweest aanrader.Waterkoker aanwezig en fohn.

Water in de koelkast wordt iedere dag aangevuld .Badhanddoeken aanwezig en mini douchgel en shampoo ook aanwezig.Iedere dag komen ze langs voor te spuiten voor de muggen maar wij hebben nergens last van gehad.Ze helpen je graag met alles in het hotel.

Ook prive chauffeur via het hotel te boeken en vervoer van en naar de luchthaven.Prive chauffeurs hotel uit in de straat genoeg alleen goed onderhandelen voor de prijs.

Hotel ligt dicht bij Harley"s.

Vanuit Sanur veel uitstappen mogelijk.Ook naar eiland Lembogan waar je in een 30 min met de fast boot bent.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke verblijf! Gaan zeker terug.

Sharon Verheul
4-11-2018

Wij verbleven twee weken in een prettige, ruime bungalow voor 4 personen bij Swastika bungalows. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar.

Het was een heerlijk verblijf met mooie zwembaden en een zeer relaxte sfeer. Dichtbij de winkels, restaurants en ook op loopafstand van het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

lawaai

vindor
13-1-2018

eetzaal wordt afgebroken. Veel lawaai overdag. Ok de rondlopende poezen zijn een ramp. Als je allergisch voor katten bent moet je dit hotel niet nemen.

Gereisd Met partner in december 2017

Fam. van Dam
22-9-2017

Ook wij zaten in het oude gedeelte, maar wij die kamperen met een tent gewend zijn, vonden dit wel heel luxe.

Oke, de badkamer is wat gedateerd, maar de schoonmaak is uitstekend, ook het ontbijt is prima, wij vonden het dan ook een heerlijke plek om na een dag op Bali rond gereden te hebben (met chauffeur) te relaxen.

En wat een vriendelijke mensen!!

Oude gedeelte voor ons niet meer. Vies smerig

Frans
23-8-2017

Wij verbleven on oude gedeelte. De viezigheid kwam uit de muur. Badkamer en beddengoed vies. Ik weet niet wat mensen hier goed vonden. Ontbijt matig is overgewaardeerd.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch hotel super goede service

marien en janine
10-8-2017

de hotel kamer was super schoon!!!! Het personeel was heel erg vriendelijk!

De tuin en het zwembad echt keurig onderhouden.

En de ligging is echt fantastisch direct in het centrum op loopafstand van het strand

Gereisd Met partner in augustus 2017

Geweldig

loots
6-5-2017

Het is er klantvriendelijk de service is uitstekend

Gereisd Met partner in januari 2017

super zijn er al 2 keer geweest dat zegt genoeg

marijke
5-9-2016

het is een heerlijk hotel met ruime grote kamers vooral het nieuwe gedeelte aan het nieuwe 2 de zwembad. Prima ontbijt met persoonlijke aandacht. ligt vlakbij strand, even de weg over en straatje uitlopen. prima eet tentjes in de buurt.

1x hadden we een kamer in"oude" gedeelte leuke bungalow met de badkamer buiten . heerlijk buiten in bad maar als het regent en je moet naar het toilet dan is dat een minpuntje maar we hebben er enorm veel lol om gehad. Om 17.00 uur, je kon de klok erop zetten komen ze de kamer spuiten tegen de muggen.

We gaan zeker nog een keer naar Swastika want dit hotel en het prachtige plekje heeft een plekje in ons hart.

Zeer de moeite waard.

Yvon
25-6-2016

De bungalows liggen een stukje van de drukke weg af, waardoor je in een groene oase van rust terecht komt. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Wij werden meteen uitgenodigd voor een feestavond waarop het personeel traditionele dansen lieten zien en muziek maakten. Dit was inclusief eten en drinken! Bij de receptie waren er gratis kluisjes. Onze kamers waren nog niet gerenoveerd, maar dat vonden wij niet erg. De kamers waren zeer ruim en de airco werkte prima. Het ontbijt was prima, deels in buffetvorm en een aantal dingen bestelde je (zoals eieren, pannenkoeken etc) waarna ze speciaal voor jou bereid werden. De zwembaden waren ook prima. Het is ongeveer 5 a 10 minuutjes wandelen naar het strand en je bent binnen een minuut in de hoofdstraat met vele winkeltjes en restaurants. Het is ingeveer 10 minuten wandelen naar de avondmarkt. Er werd tijdens ons verblijf gerenoveerd waardoor je wel veel herrie had als je aan het zwembad lag. Wij verbleven hier een week.

ze willen alles voor je doen wat mogelijk is.

marcia
20-4-2016

mooie tuin, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, goede service, kamers zijn ruim maar eenvoudig.

Gereisd Met vrienden in januari 2016