Zoover
Hotel Puri Santrian

Hotel Puri Santrian

8,4

Mooiste vakantie tot nu toe

Chantal
11-7-2019

Super mooi hotel, alles ook goed geregeld. Vriendelijk personeel en kamer waren altijd netjes.

Gereisd Met partner in juni 2019

fantastisch is nog te weinig gezegd, onvergetelijk

yvonne
26-6-2019

prachtig hotel, zeer veiendelijk personeel, heerlijk eten!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Echt geweldig ,ga zeker weer.

Annewout
19-3-2019

Schitterend resort , erg gastvrije ontvangst , fantastisech weer , heerlijk eten , prachtige natuur , perfecte prijs/kwaliteit verhouding , echt een aanrader

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Marjolein Vereijken
15-1-2019

Het hotel is prachtig en alles goed verzorgd.

Lekker ontbijt buffet

Gereisd Met partner in december 2018

voor herhaling vatbaar!

houten wlnm
1-12-2018

boek halfpension ..eten in Beachclub zeer goed!!!!

wel overal trappen!

wij hadden een Santrian clubkamer .

zwembad zeer rustig.

Ook speciaal restaurant zeer goed [kreeft]

Boek ook een excurcie na de rijstvelden [Unesco]

Lunch inbegrepen [ Bamboo Rain Forest]

Wij waren 3 maal op Bali, Nusa Dua, Benoa, en Sanur. Het eiland heeft iets mistrieus wel veel tempels en overal offers. ook bruiloften gezien.

Tip: rij een geen geval zelf veel te veel scooters { en links rijden he ]

vliegen met A-380 W0W wat een bak!

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastische vakantie .

Segers l
1-12-2018

De kamers zijn prachtig en ruim ,het ontbijt is super ,het avond eten is zoals in een sterren restaurant ,super mooie tuinen en aan het strand gelegen, personeel vriendelijk en behulpzaam,eenmaal buiten ben je aan al de winkeltjes . Voor ons dus een geslaagde vakantie .

Gereisd Met partner in november 2018

Mijn trui werd uit mijn kast gestolen!

Sarina
24-5-2018

- Toen ik hier aankwam, bleek dat ze me twee single bedden hadden gegeven in plaats van het geboekte dubbele bed (duidelijk genoteerd in de reservering). Dat werd een hele chaos. Ze probeerden eerst zelfs nog lakens tussen de twee bedden te frummelen! Alsof je dat niet voelt! Uiteraard heb ik dit niet geaccepteerd.

- Uiteindelijk werd er een nieuwe kamer voor me gevonden: de aanpalende kamer. Snap niet dat daar eerst uren over moest getelefoneerd worden, er eerst sprake was van pas morgen een dubbel bed beschikbaar enz. Onprofessioneel, die chaos.

- We waren met vijf in de kamer toen ik naar de nieuwe kamer verhuisde: ik, twee jongens van maintenance, een oudere heer en een receptioniste die me de nieuwe kamer toonde. Nadat ik een halfuur in de nieuwe kamer was, besefte ik dat ik mijn trui (had ik aan in vliegtuig) op de eerste kamer had gelaten. Ik had hem in de kast opgehangen, aan een kapstok. Hier bestaat geen enkele twijfel over (ik herinner me bvb nog goed hoe ik bewust niet zo'n kapstok met knijper nam, om de delicate wol van de trui niet te beschadigen). Geen nood, iemand kwam de oude kamer openen. Maar: ik opende de kast en de trui was verdwenen!! Je bent eerst in ontkenning en ik heb beide kamers afgezocht, maar natuurlijk niets gevonden. De receptioniste sprak nog over "geesten die op Bali zijn en waardoor vreemde dingen kunnen gebeuren", maar persoonlijk geloof ik niet zo in trui-jattende geesten. Die trui is meegenomen/gestolen door een van de vier personeelsleden die in de kamer bleven toen ik met mijn spullen in de nieuwe kamer was. Er is geen andere optie mogelijk.

- Ik heb vier nachten verbleven in het Puri Santrian hotel en in al die tijd heb ik van het management geen informatie, verontschuldiging of tegenmoetkoming gekregen voor de gestolen trui. Ik vond dit ontzettend teleurstellend. Niemand leek het ene moer te interesseren en dat voelde heel wrang aan. Bij de check-out, op mijn laatste dag, heb ik gevraagd om de manager te spreken. Hij stuurde me met een kluitje in het riet en zei dat er "een onderzoek" bezig was. Hij zou me nog mailen. Natuurlijk heb ik nooit meer iets vernomen van dit zogenaamde onderzoek.

- Door deze diefstal heb ik me erg onveilig gevoeld in dit hotel, zeker als alleenreizende vrouw. Ik liet alleen onderhoud van de kamer toe als ik zelf aanwezig was en hield mijn koffer 24/7 op slot, ook 's nachts. Ik had het gevoel dat hier alles wel kon gebeuren...

- Mijn onveilige gevoel werd nog versterkt doordat de zwembad-man duidelijk avances maakte. Ik was zo dom geweest om hem mijn nummer te geven omdat hij zei het heel erg te vinden van de trui en te willen rondhoren voor me (aangezien management niets voor me deed). Ook via hem hoorde ik niets meer over de trui, maar ik kreeg nu wel voortdurend appjes van hem: waar ik was? En waarom ik niet naar het zwembad kwam? Dat hij met me wilde praten. Enzovoort enzovoort. En als ik hem live tegenkwam, ging het van: waarom had ik niet geantwoord op de app? Kwam ik later nog naar het zwembad? Waarom vond ik het strand leuker? Enzovoort.

- Ik heb ook via het Putri Santrian een privé chauffeur geboekt voor een dagje Uluwatu. Big mistake, again. Ik kreeg een chauffeur die nauwelijks Engels praatte, wat voortdurend tot misverstanden en moeilijke communicatie leidde. Daarbij deed deze man de job pas sinds twee maanden, waardoor hij vaak verkeerd reed en dan moest stoppen om de weg te vragen. Hij kende ook de attracties niet, had ze zelf nog nooit gezien. Had ook geen idee hoeveel tijd je best overal spendeert, zodat we het schema konden halen, communiceerde daar niets over. Reed ook als een slak. Door die dingen miste ik een deel van de zonsondergang van Jimbaran, wat als laatste op de planning stond.

- Positief: ik vond mijn Premier DeLuxe kamer mooi en comfortabel, en het zwembad daarbij erg mooi en fijn. Maar de rest van het hotel is eerder oud en wat aftands...

- Het eten is er overprijsd en heel middelmatig.

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

fantastisch

jolanda klaassen
14-4-2018

alles was goed vriendelijk personeel, lekker eten , goede service , mooie kamer

Gereisd Met partner in juli 2016

Echt geweldig mooie locatie, prachtig hotel

van Houtum
12-4-2018

Prachtig Hotel met 4 zwembaden gelegen aan het strand in een prachtige natuur. Schone nette kamers. Goede service, gratis snorkelset. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Heerlijke en Prima verzorgt. Uitgerust

Rogier engels
2-2-2018

Eigelijk was alles goed. Gastvrij zeer schoon en prachtige aanleg van het complex in schitterende tuinen. Prima Horeca en ontbijt

Gereisd Met partner in januari 2018