Zoover
Hotel Griya Santrian

Hotel Griya Santrian

Hotelstersterster
8,6

Super mooie accommodatie, echte aanrader

Wendy
16-9-2019

Fijne bestemming als je niet de drukte van Kuta zoekt. Enige minpunt is de slechte wifi.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geweldig

Peter Willems
27-5-2019

Fantastisch hotel, geweldig personeel

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastische vakantie, wij komen zeker terug!

Ivana
25-4-2019

Mijn vriend en ik zijn in dit hotel verbleven van 2 t/m 15 januari, de locatie is fantastisch. 's Ochtends ontbijt je aan het strand van een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. De kamer was super; comfortabel bed, airco(!) en een ruime en schone badkamer. Na een dagje relaxen in het zwembad met een Bintang of een gave dagexcursie (bv. naar Ubud) kan je ervoor kiezen om naar het strand te wandelen om wat te gaan eten of een restaurant op te zoeken aan de straatkant. Het personeel in het hotel, net als de medewerkers van de restaurants zijn heel vriendelijk en altijd in voor een praatje. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden dit hotel absoluut aan!

Tip. Wanneer je een dagexcursie wilt maken; huur voor een dag een chauffeur in, dit kost omgerekend ongeveer €30,- voor een dag en onze chauffeur wist ons heel veel vertellen over Bali wat de trip extra leuk maakte.

Gereisd Met partner in januari 2019

Droomvakantie voor iedereen aan te raden

Curtis
16-4-2019

Echt een heel mooi en rustige hotel wat meer weg heeft van een klein dorp, in authentieke Balinese stijl. Kamers zijn super netjes evenals het personeel dat er rond loopt, heel professioneel, behulpzaam en altijd vrolijk!

Gereisd Met partner in maart 2019

nooit meer

Carla Terrazas
20-2-2019

Mijn man had div. recensies gelezen en vond dit een fantastisch verblijf.

Boekten 3 weken Volpension, een verschrikkelijke fout! Het hotel is prima ,bepaalde dingen zijn aan vernieuwing toe. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Naar wat het eten betreft, dit is slecht en verbetering mag zeker.. s'morgens bij het ontbijt waren er (+/_ 15 koppels) maar niemand kwam s'middags of sávonds in het restaurant eten!? Later bleek waarom, de kaart voor Volpension is zeer beperkt, voor 3 weken betekend dit dat je om de dag hetzelfde eet! We waren met de gedachten gekomen, he lekker Indonesisch eten , maar wat blijkt, het is fish and ships maar de vis is niet goed gefrituurd en rauw van binnen, de biefstuk is Medium maar krijg je Rood en Rauw. Zelfs de salade was niet altijd het zelfde. Nee er werd ons gezegd door de andere (Ned. koppels) eten moet je Buiten het hotel doen, zo lekker! Jammer voor ons als je zoveel betaald hebt.

Gereisd Met partner in februari 2019

Uitstekend hotel. Aanrader

ger
26-10-2018

Een heel mooi en goed onderhouden hotel in het gezellige Sanur met een prachtige en goed onderhouden botanische tuin. Direct gelegen aan het strand. Tevens meerdere zwembaden aanwezig. Goede kamers die elke dag werden schoon gemaakt. Prima ontbijt met voldoende keuze. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Punt van aandacht is dat bij aankomst 500.000 rupiah (ca 30 euro) borg betaald moet worden. Uit navraag blijkt dit evenwel niet verplicht te zijn. Beloofd wordt dat het bedrag binnen twee weken weer op de rekening staat wanneer dit met creditcard wordt betaald. Dat was helaas niet het geval. Het hotel was ons vertrekpunt (3 dgn) voor een drie-weekse rondreis door Bali en hebben er ook de laatste 3 dagen gelogeerd. Het bedrag was (nog) niet teruggeboekt. Op verzoek van ons is het verrekend met de rekening die we bij het vertrek nog moesten voldoen.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Ga zeker weer terug

Gerben Ferwerda
23-9-2018

Top hotel, vriendelijk personeel. Goed, verzorgde eten. Perfecte ligging , heerlijk rustig. Alles in een woord, geweldig .

Super WiFi in het hotel.

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Fantastisch, gaan zeker nog een keer!!!

Maruschka Nahrwold
19-8-2018

Een super hotel met alleen maar vriendelijk personeel ! Geweldige ligging aan het strand in het centrum. Kamer keurig schoon!! Een echte aanrader

Gereisd Met partner in december 2017

Werkelijk fantastisch

Denise
3-5-2018

Werkelijk prachtig hotel, direct aan het strand en zeer netjes verzorgd. Lief personeel dat werkelijk alles voor je wil doen. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Er zijn echt geen minpunten te noemen. Genoeg strandbedjes, mooi zwembad, ruime kamers met ruime badkamer. Prachtige tuin, alles mooi opgezet. Goede excursiemogelijkheden. Wij zijn iets verloren in een taxi en hey personeel was zo ontzettend behulpzaam! Zij hebben zelfs hun beveiligingsbeelden bekeken om ons te helpen aan het taxinummer. Overugebs is de veiligheud op het complex ook dik in orde, elke auto wordt gecontroleerd. Ik zou zo weer terug gaan!

Gereisd Met partner in april 2018

Heerlijk verblijf, wil zo weer terug...

Martijn
24-4-2018

We hebben een kleine twee weken doorgebracht in hotel Griya Santrian en het was heerlijk. Fijne ligging centraal in het dorp en direct aan het strand. We hebben bewust voor een eenvoudige gardenroom gekozen en dat was voor ons goed genoeg. Ruime kamers, schoon, prima bed en een lekker zitje op het balkon. Badkamer was misschien wat ouder, maar nog prima en functioneel met een goede douche. (Wel douchen in bad, dat is misschien niet voor iedereen even geschikt.) Personeel was ook bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed met voldoende keuze, de koffie was redelijk. Eten in de avond deden we buiten het hotel; er zijn volop leuke en goede warungs in de omgeving.

Gereisd Met partner in april 2018