Zoover

9,3

Fantastisch altijd weer

fam Krewinkel
15-7-2019

Heel erg vriendelijk personeel en heel erg schoon prachtig gelegen en goed onderhouden heerlijk ontbijt kortom in een woord geweldig

Gereisd Met partner in juni 2019

Wanneer gaan we weer????

Judith
14-8-2018

Heerlijk hotel voorzien van veel luxe. Wel westerse prijzen.

Prachtige ligging, mooie tuin, groot zwembad en heerlijk groot strand.

Centrum met winkels ligt op ongeveer 1km. Prima afstand om lekker te wandelen, maar ook meerdere keren per dag gaat er gratis een bus.

De spa is een heerlijke belevenis en voor de kinderen is er een speciale kindermassage.

Onze kamer was voor 4 personen, kinderen sliepen in een aparte ruimte. Maar enige minpunt; buiten waren er slechts 2 stoelen en er was geen droogrek om natte kleding op te drogen. Alleen in de badkamer 1 lijntje maar daar droogt alles slecht.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Het is hier fantastisch!

Maaike Frieling
26-5-2018

Geweldig hotel! Het is schoon, prachtig strand, mooie kamers en het personeel is heel vriendelijk! Op loopafstand (20 min) zit een winkelcentrum met erg leuke winkeltjes en restaurantjes. Het eten in het hotel is ook erg lekker! Een aanrader als je naar Bali gaat is om een prive gids te huren voor een dag. Wij hebben 2 dagen met onze gids rondgerezen. Hij legt veel uit over de natuur en cultuur en spreekt zeer goed Nederlands. Hij is van bali rondreizen en je kan hem voor je vakantie al boeken!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Subliem

Jo
5-9-2016

Het hotel Nusa Dua Beach is prachtig gelegen aan zee; toplokatie op alle gebied.

5 restaurants: heel lekker, gevarieerde maaltijden. Kamers zeer ruim en proper.

Personeel gemeend vriendelijk.

Kortom een droomhotel !!!

Gereisd Met partner in juli 2016

Uitstekende vakantie!

Sharon-92
11-6-2015

Ontvangst:

Bij vliegveld word je al netjes ontvangen door mensen van touroperator, die merendeel ook redelijk Nederlands spreken.

Het begint al met een prachtig entree bij, inderdaad, een waar paradijs, Nusa Dua Beach met vriendelijke mensen en uitstekende service.

Kamers:

Onze Premier-kamer was zeer netjes en ruim opgezet.

Kamer was wel licht verouderd, maar niets om je ook maar enigszins aan te storen tijdens je vakantie, want ..wat ben je nou helemaal op je kamer tijdens vakantie?

Restaurants & Zwembad:

Ontbijtzaal is heerlijk gelegen bij een vijver, waar je niet gek moet kijken als er ineens een komodovaraan naast je staat, die tevens niets doet! Eten bij ontbijtzaal vonden wij wat minder, weinig Europeaans gericht.

Accomodatie beschikt over uitstekende restaurants die gezellig gelegen zijn rondom het eveneens uitstekende zwembad. ons favoriete restaurant was Japans, Maguro.

Zou nog veel meer kunnen vertellen, maar dat laat Zoover me helaas niet toe!

Kortom: Genieten!!

Prachtig hotel

jan
12-5-2015

ik hadden een club kamer geboekt. High tea en een uurtje borrelen met cocktails is dan inbegrepen. Ontbijt is in de club lounge waar je ala carte kunt bestellen de kamer was wat Verouderd mooi zwembad en strand goed eten maar wat prijzig

Gereisd Alleenreizend in september 2014

Paradijs

yvonne hammer
8-6-2014

Hou je van luxe en rust dan is dit je plek

Gereisd Met partner in mei 2014

Balinese vakantie in stijl

beapersijn
24-7-2012

Dit is een fantastische hotel om je vakantie op Bali door te brengen, het enige in de rij met een echte Balinese stijl, uitmuntende service, zeeeer vriendelijke en behulpzame personeel. Je voelt je hier echt een koningin (of koning, wat je maar wilt). We kregen na 3 dagen een gratis upgrade naar 2 'deluxe connecting rooms', omdat de douche in de andere kamer lekte naar de badkamervloer. Nou, ze wisten het niet hoe snel ze het moesten regelen. Ik had aanvankelijk een familiekamer geboekt met een stapelbed voor de kinderen en nu hadden we 2 grote, zeer luxe kamers waar ze 2x per dag kwamen schoonmaken. De kinderen vonden de kids-club ook leuk. Het is alleen jammer dat je voor eten en drinken de hoofdprijs betaalt. We hebben ook zoals anderen in Bali collection gegeten. Mai mai is inderdaad een aanrader. Jammer dat Nusa Dua toch wat geïsoleerder is, en door het enorme verkeer kom je hier ook niet zo snel weg. Nusa Dua is een luxe kolonie. Maar wel prachtig.

Super hotel!

Timo van Laarschot
2-7-2012

Super hotel, uitstekende service, vriendelijk personeel, nette kamers! Alles is erg schoon en word ook schoon gehouden. Duidelijk engels sprekend personeel. Ontbijtbuffet is erg lekker, veel variatie! Zwembaden zijn erg schoon, en worden ook dagelijks schoon gehouden. Prijzen voor eten en drinken in het hotel wel aan de hoge kant. Op Bali Collection (15 minuten lopen, of gratis met pendelbus) is echter wel voor een goede prijs lekker te eten. Een echte aanrader is Mai-Mai. Wij hebben hier elke dag van onze vakantie gegeten. Het bevind zich links achter op Bali Collection. Als je via de hotels en voor het Grand Hyat op Bali Collection komt zit het bijna vooraan aan de rechterkant. Voor 15-20 euro een voogerecht,hoofdgerecht + drinken (frisdrank) voor 2 personen! De 21% belasting is al in de goedkope prijzen berekend. Verder zijn de Bali Hay cruise, Adventure tours (rafting), Tobek (fietsen), Anika spa (massages) allemaal erg goed bevallen en aan te raden!!

Weergaloos

Ralph
11-5-2012

Wij waren hier met onze zoon van 13 voor 14 nachten en wat een topper is dit. Mensen in Bali zijn erg makkelijk en behulpzaam maar zoals ze in het hotel alles voor je regelen is onbeschrijflijk. Wat een service en wat een locatie. Vele luxe resorts gezien maar dit is de allerbeste. Geen namaak Balinese stijlen maar authentiek. Luxe in alle facetten en alles kan van hieruit bezichtigt worden met Nederlands talige gids. De Spa is wel wat prijzig maar veel beter dan aan het strand wat ook zijn charme heeft. Eten kan in het hotel voor ongeveer 45 euro pp (compleet) maar een trip te voet via het strand naar de Bali Collection is ook een aanrader en veel goedkoper. Prada vonden wij een topper. Kamers zijn er groot en zeer netjes onderhouden (2xpd) Wij zaten op etage 4 in een 3 pers deluxe. Bijna een suite. De entree van het hotel is weergaloos en geeft een gevoel dat je een top vakantie gaat krijgen. Echt een aanrader.