Zoover

9,3

Wow!

Reeske
10-8-2017

Ayodya is een prachtig groots opgezet resort. Plekje aan het strand is super, nergens iets beters gezien!! Vriendelijke bediening, mooi aangelegd resort, kamers wat gedateerd maar wel schoon!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Super honeymoon!

Saskia
13-6-2014

We zijn hier 8 dagen verbleven als eindpunt van een rondreis door Java en Bali. een super hotel, bloemrijke omgeving en goed onderhouden. Supervriendelijk personeel. We verbleven in een apart clubhuis met afzonderlijk zwembad waardoor het erg rustig was. Het waren de kleine dingen die ons het waw-gevoel gaven': speciale beddenopmaak, achternoenen tea met schoteltje verfijnde hapjes, enz. Het clubhuis was zijn meerprijs zeker waard. Wil zeker ooit nog eens terug

Fantastische plek

Peter Kok
3-9-2013

Fantastische service van ontzettend aardig personeel, mooie kamers, iedere dag vers fruit op de kamer, heerlijk strand, leuk oud Balinees dorpje om de hoek. Je kunt er s'avonds mooi op je rug in het zwembad naar de sterren kijken. Het ontbijt is heerlijk en overvloedig en s'avonds heb ik heerlijk gegeten in het Japanse- en het Italiaanse restaurant (en daar was bijna nooit iemand). In het dorp een aantal keren een echte Barong-dans meegemaakt.

Tips voor genieters van heerlijk (Indonesisch) eten en visgerechten:

1 De Blue Marlin in Jimbaran (visrestaurant), gigantische red-snappers en als je veel geluk hebt kun je Mick Jagger daar rond zien lopen. die heeft er namelijk een huis)

2 Bumbu Bali in Tanjung Benoa (prijswinnend Indonesisch restaurant)

Blijft mooi ook voor de tweede keer

connievancorstanje
6-3-2013

Wij zijn hier in 2011 geweest en toen maakte het al echt indruk op ons nu zijn we er in februari dit jaar ook weer geweest en het is gewoon mooi met prima personeel en een prachtige kamer met uitzicht op het zwembad en de tuin die heel erg keurig wordt onderhouden met een prachtige vijver erin.

Wij gaan er zeker nog een keer naar toe al is het alleen maar voor de rust en het vriendelijke personeel!

Helaas niet de mooie plek....

Jet
13-10-2012

Helaas heb ik niet de ervaring die hier op internet vermeld staan. Misschien pech dat wij de kamers via een reisbureau geboekt hadden en hierdoor minder waar voor ons geld kregen. Boek in ieder geval geen ocean view. Overal is alles een beetje gedateerd, het buffet wat tegenvallend zeker als je het heerlijke eten al gewend bent in de rest van Indinesie. Personeel van customer service was absoluut niet vriendelijk. Dus prijs/ kwaliteit niet in verhouding

niet het geld waard

Toon Stegmann
13-10-2012

Ons derde resort op Bali, groter en ouder dan de anderen. Europese prijzen, indonesiche bediening (tempo doeloe), lauw tapbier zonder druk, wijn kwaliteit Aldi..5 euro voor een zakje oude pinda's uit de minibar. Kamers ok qua grootte ens choonmaken, maar eigenlijk vrij normaal- de prijs niet, 30 € per nacht extra voor Ocean view, moest je wel uit je linkerooghoek halen

Top hotel meer dan zijn geld waard

Van Roy Philippe
14-9-2012

Zeer mooie accomodatie met een prachtig uitzicht , personeeel is zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit is het top . Probeer zeker de restaurants eens zijn iets duurder dan in het nabij gelegen Bali Collection maar zijn zeer goed .

Gereisd Met oudere kinderen in september 2012

Heerlijk hotel om te verblijven!!!!!

Marny en Wilma Walter
30-10-2011

Wat een fantastisch hotel. Wij waren hier 9 dagen na een rondreis op Java en zijn heerlijk tot rust gekomen. De kamer was groot netjes en elke dag goed schoongemaakt. Het zwembad heerlijk en groot genoeg.

De ligbedden gelegen op gras direct aan het zandstrand. De tuin en waterpartijen rondom het hotel heel erg mooi en goed onderhouden. De service grandioos, personeel heel vriendelijk, doen alles voor je. Het ontbijt zeer uitgebreid en lekker. De restaurants serveren erg goed eten, zijn inderdaad duurder dan in de straten, maar dat is in elk hotel zo op Bali.

Kortom ons volgende bezoek aan Bali weer in Ayodya

Fantastisch!

Xavier
14-8-2011

Super hotel. Wij boekten een Palace room voor 8 dagen, kost wel wat mleer maar wat een service en zoveel extra's waaronder butlerservice, afternoon tea, evening cocktails, towel service, aparte ingang, caddyservice, steeds verse bloemen en pralines op de kamer,... De palace is een apart gedeelte in het hotel, bestemd voor volwassenen die absolute rust willen en wat meer luxe/service.

Een echte aanrader!

Fantastisch hotel

HelgaDW
6-7-2011

prachtig domein, mooie kamer, in de buurt heel wat gezellige restaurants, vriendelij personeel, van daaruit verschillende uitstappen gedaan, en kiteles genomen op het strand wat verder

echte aanrader

Gereisd Met partner in juli 2008