Zoover
Hotel Kuredu Island Resort

Hotel Kuredu Island Resort

8,6

Mooier als verwacht. Droom komt uit.

6-5-2018

Echt droom wat uitkomt. Mooier dan voorgesteld. Perfecte relaxed vakantie 25 jaar huwelijk. Super verwend daar. Dag begon met bubbels rosé en fruitmand. Ga je s.avonds eten tafel mooi opgemaakt met bloemen. Kom je in je waterbungalow bed versierd met bloemen en hartjes. Super geweldig personeel daar wórdt echt iedereen met respect behandeld. En wat een rust vooral sangu gedeelte. Paradijs op aarde. Heel veel gezien van de wereld maar kuredu overtreft alles. Eten is echt voor iedereen wel wat. Kunnen veel resorts van leren wist niet dat dit bestond. Watervliegtuig ontvangst enz.super zorg wel dat je in de morgen land. Enigste vakantie wat wij 10+ geven. Geweldig. Vooral jonge jongen sangu (jojo?).respect. Tip:geef personeel af en toe fooi zelfs de hoofd kok en schoonmakers. Wordt super gewardeerd en zeer zeker verdiend. 5.8 restaurant super mooi ervaring maar wel overdreven duur.

Gereisd Met partner in april 2018

memories are made here

Ronnie
3-3-2018

Wat een ongelooflijke plek om te verblijven, vanaf dag 1 doet het personeel zijn uiterste best om je de vakantie van je leven te geven, niets is te veel, alles gebeurd met een lach, we hadden een garden bungalow geboekt, maar bij aankomst kregen we een upgrade naar een beach bungalow, dag voor vertrek naar een beach villa. Dag 2 ging de bikini van mijn vrouw kapot, later die dag gemaakt, en het koste niets. Als je iets wilt, kun je het gewoon vragen en men regelt het, ook tijdens de snorkeltocht is de begeleiding geweldig, ze leggen uit wat er allemaal om je heen zwemt en wijzen het nog aan ook.Eten is ook heerlijk, en wil je iets zonder toevoeging, vraag erom en men bereid het voor je,kortom, wil je een onvergetelijke vakantie, moet je hier naar toe gaan, entertainment is er voor iedereen, zeer gevarieerd. Van schoonmaker tot kok, al het personeel doet zijn werk met een lach. Dit is uniek voor de sfeer van het eiland, paradijs op aarde

Gereisd Met partner in februari 2018

Te groot en te druk

Boom
23-12-2017

Wij gaan al jarenlang naar de Maledives en dit is de eerste keer dat het erg tegenviel. Wij zijn gewend om op een klein knus eiland te zitten en vanaf het strand zo in een soort aquarium te lopen, maar helaas dat is hier niet zo. Er is geen koraal en niet veel vissen wel is er een plek waar reuzenschildpadden zwemmen maar dat is het enige bijzondere wat je kunt ontdekken zonder een excursie te moeten boeken. Wij hadden een ultra all. incl. pakket maar daar heb je weinig aan, je moet voor heel veel een stevige prijs bij betalen. Staat leuk om 2 ligstoelen bij je huisje te hebben maar daar heb je niks aan aangezien je geen beschutting hebt tegen de zon. Dus verplicht om naar het zwembad te gaan waar veel kinderen zijn. 1 kleine Parasol voor 4 stoelen is te weinig. Na 10 uur geen bedje meer te krijgen. Eiland is zo groot dat je met de taxi van de 1 naar de andere kant moet. Wel vriendelijk personeel maar je mist hier het bounty eiland gevoel. Wij vonden Vilamendhoo en Makunudu veel beter.

Gereisd Met partner in december 2017

Een paradijs op aarden, Wij zijn verliefd !

Glenn & Denise
16-8-2017

Wij zij afgelopen maand 12 dagen naar dit eiland geweest en hebben hier erg van genoten.

Het was een ideale rust vakantie we zouden wel minstens 12 adviseren omdat je zeker 2 dagen kwijt bent met het reizen. Wij zaten de eerste week in een beach bungalow dit was een prima mooie sfeervolle kamer, met buitendouch, bed met klamboe, eigen strandbedjes op je terras, dik in orde. Wat ons opviel is dat de kamers 3x per dag gepoetst worden handoeken ververst, en mini bar aangevuld super verwennerij dus. Wij hebben nog in geen enkel resort zo goed gegeten als hier, super buffetten elke avond een ander thema en erg smaakvol wel vrij pittig en veel knoflook ( maar hier houden wij juist van). Halverwege de week kregen wij een gratis upgraden naar een beach villa omdat er 'waarschijnlijk' een houtworm in ons plafond zat, deze Beach villa's zijn duidelijk nieuwer mooier en nog luxer dan de beach bungalows egt een aanrader !!! De onderwater wereld is egt een paradijs we hebben rond het eiland let alleen te snorkelen veel gezien zoals; schildpadden, roggen, morenes, nemo, haaien en 100de andere vissen.

Onze min punten zijn de extra bijbetalingen voor bijvoorbeeld ; verse fruitsap bij ontbijt, warme chocomelk bij ontbijt, late breakfast, bolletje ijs 5 dollar !!!

Maar dit houd ons niet tegen nog eens terug te komen naar dit geweldige eiland met super vriendelijk personeel, maar dit dan wel een beach villa.

Gereisd Met partner in juli 2017

mooie plek

marina & bart
21-8-2016

wij hebben ontzettend genoten mooie ontvangst en een fijne plek waar je geen last van haast hebt , je kunt immers nergens naartoe ;-)

Gereisd Met partner in maart 2014

wauw wat een paradijs!

Thessa Verheul
21-3-2016

Wat een geweldige vakantie hebben wij hier gehad! Alles is zo perfect geregeld! Niets is ze teveel gevraagd alles is een mogelijkheid! En wat een goede service en vriendelijkheid! Wij verbleven in een sangu watervilla en dit is echt ontzettend bijzonder wakker worden! Iedere ochtend komen de rifhaaitjes en pijlstaart roggen voorbij zwemmen.. heel bijzonder en er is zo ontzettend veel te doen en te beleven! Ik heb bijv de manta trip gedaan dat stond op mijn lijstje.. nou ik heb een manta trip gekregen om nooit te vergeten wat was dat gaaf! En dolfijnen die je overal lang ziet zwemmen..(buiten het rif) tussen de schildpadden zwemmen en nog zoveel meer.. als ik alles hier zou moeten vertellen.. dan komt er geen einde aan! Voor ons was dit de aller mooiste en gaafste vakantie ooit! Wij komen zeker terug! Dit heeft onze harten gestolen!!

Een paradijs

Marian
18-1-2016

Bij aankomst is de kans 99% dat je de 1e nacht in een andere kamer moet verbljven en dat is een slechte organisatie. Alles was prachtig, er werd echter wel verschil gemaakt tussen de restaurants waar de gasten mogen verblijven. Het eten is in alle restaurants hetzelfde, uitstekend zelfs. Snorkelen rondom het eiland valt heel erg tegen. De rode zee in Egypte is mooier. Hiervoor moet je dus echt met een snorkeltrip mee, maar ........ Dan is de kans dus wel groot dat je kunt zwemmen tussen de Manta Roggen en dat is een belevenis apart. Tevens is het belangrijk dat je de juiste keuze maakt voor de ligging van je bungalow of villa, nl. De zuidkant van het eiland.

Onvergetelijk

G. van den Ende
16-1-2016

Eigenlijk hebben we niks te klagen. De eerste nacht was onze jaccuzi beach villa nog niet beschikbaar en mochten we een nacht verblijven in de Sultan villa. Wat fantastisch was. Het eten wat super. Zeer gevarieerd. Hierbij moet ik wel vermelden dat als je een goedkoper huisje neemt dan die wij hadden je ook minder privileges hebt. We zijn op handen gedragen en genieten na nu bijna een jaar nog steeds na. De interesse van het personeel is super. Vriendelijk, behulpzaam en niets was ze te veel. Het personeel komt dan ook uit vele verschillende landen wat interresante en leuke gesprekken oplevert. Verder zul je er weinig nederlanders vinden , er zijn vooral veel duitsers en engelse. Waar je zeker geen overlast van zult vinden. Voor kinderen is er weinig te doen. Hebben er zelfs maar twee op het eiland gevonden.. Het zwembad zag er mooi uit maar we hebben er geen gebruik van gemaakt. Waarom zou je dat doen als je een prachtige zee voor je neus hebt liggen.

Super vakantie

tsjeard_jan
30-6-2015

Wat een heerlijk paradijs voor de honeymoon, alles erg goed geregeld. Op het vliegveld staat er al iemand op je te wachten die je naar de juiste check in bali brengt voor het watervliegtuigje. Bij aankomst wordt je persoonlijk ingecheckt. Wij zaten op het Sangu deel, alleen 18 plus, wat erg fijn is als je zelf geen kinderen hebt. Huisje op palen is super met af en toe een schilpad die langs kwam zwemmen. Het resort denkt heel erg mee als er iemand met een allergie is. Elke maaltijd kwam de chef kok en vertelde ons wat er wel en niet gegeten kon worden. Ook werden er speciale toetjes gemaakt! Het gehele verblijf heb je je eigen serveerder die na een dag al precies weet wat je wil drinken. Ondanks dat we aan het begin van het regenseizoen zaten toch een super vakantie gehad! Een resort waar we zeker nog een keertje naar terug willen.

Een droom

Marijke
31-3-2015

Dit is echt een vakantie om nooit te vergeten,

Wat een rust, wat een mooi eiland, in het echt nog mooier als op foto's. De reis er na toe is al een hele belevenis, en dan het vliegen met het watervliegtuig. Wij waren er in april 2014, eerste 5 dagen erg mooi weer gehad, de laatste paar dagen wat minder. Wij zaten in een garden bungalow, je hoeft echt niet duurder te zitten, huisje is prima, je bent toch niet heel veel bij je huisje. Wij waren er voor honeymoon, er stond een fles champagne klaar en vers fruit, en ons bed was erg mooi opgemaakt.

Eten en drinken was ook echt top, elke avond een ander thema, heel veel lekker exotisch fruit.

De hele week op blote voeten gelopen dit was ook heel bijzonder