Zoover

9,5

TOP !!!

Saskia Oosterling
30-7-2019

Ik ben als "alleenreizende" (dus niet specifiek single, alleenstaande) bij TUI Magic Life terecht gekomen en heb daar 12 heerlijke dagen gehad; heerlijk weer, geweldig en attent personeel die je op handen en voeten dragen 😉, heerlijk eten : volop keuze! Gesnorkeld, een mini-jeep-safari gedaan, mee gedaan met de pool-games, gerelaxed, super gezellig entertainment elke avond; kortom : je kunt doen en laten waar je zin in hebt en als alleenreizende vond ik de zgn."TUI Magic Life Angels" (alleenreizende tafel zodat je toch gezelschap had als je dit wilde) een super concept die veel meer bekendheid zou mogen krijgen! Een leuke foto-shoot laten maken door 1 van de 3 TUI Magic Life Photographer (Sam) zodat ik een geweldige herinnering heb aan mijn vakantie 2019! Terug ga ik zeker...misschien nog wel dit jaar....🤗

Gereisd Alleenreizend in juli 2019

goed hotel

nancy
24-7-2019

heel goed verlof gehad, maar mis wel het wauwgevoel van 5 jaar geleden! eten was super maar de themaavonden waren bijna niet meer te bespeuren,vroeger was het buffet helemaal versierd daar merk je nu nog amper iets van, spijtig want dit was een tophotel! de kamers en sevice allemaal ok alleen wifi was slecht.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Je krijgt er geen spijt van wanneer je voor dit ho

E.F.M. van Perlo
29-12-2018

Je komt in een soort warm bad: Ontvangst, de kamer, het eten en zo kan ik nog even door gaan. De service kan niet beter{ top laag gevraagd, 5 minuten later was deze er}enz.De mensen zeer vriendelijk en hulpvaardig. En dan de tuin, wat is die mooi, prachtig. En zeker niet vergeten het huisrif, echt de moeite waard om te gaan snorkelen.Wij hebben geen minuut spijt gehad van ons verblijf in dit hotel.

Gereisd Met partner in december 2018

Echt een geweldig tophotel!

Anna
14-12-2018

Ik kom net terug van een echt een geweldige vakantie in Egypte. Ik ben er al vaker geweest en de 5* hotels zijn eigenlijk altijd wel goed. Maar niet zo goed als dit hotel.. Het is echt een top hotel!

Het personeel is echt super vriendelijk, niet pusherig en ze doen echt alles voor je! De kamers zíjn mooi en erg schoon. Het gehele hotel lijkt wel een klein mooi dorpje. Er is veel groen, veel bloemen, leuk om te wandelen.

Het eten was super lekker! Buffet is afwisselend en je hebt ook extra restaurants waar je ook echt weer heerlijk kan eten. Thais, Grieks, zelfs mijn broodje hotdog aan het strand was heerlijk!

Ze verschillende zwembaden..Rustig of iets drukker met muziek. Voor ieder wat wils. Een mooi strand. Je kunt niet meteen de zee in duiken, wel eerst even de pier aflopen. Heel kleurrijk rif, heb de mooiste visjes gezien!

Ik sport nooit op vakantie, maar hier had je echt leuke groepslessen. Steps, zumba, rustige yoga training

Gereisd Alleenreizend in december 2018

Fantastisch restaurant

Smakeliek
12-8-2018

Super lekker eten , bijzonder vriendelijk personeel. Wel reserveren want het restaurant bied maar plaats voor ongeveer 12 personen. Is van do t/m vr open

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Spijtig

Erimar
9-5-2018

Voor de vijfde maal ( na twee jaar onderbreking wegens sluiting) terug naar Magic Life geweest.

Spijtig maar dit hotel is helemaal niet meer het hotel van vroeger.

Bijna geen animatie meer, geen specialiteiten restaurants meer, het eten is sterk achteruit gegaan , geen thema’s bij het diner , geen mogelijkheid meer om te lunchen aan het strand en gazo maar door.

Alleen de vriendelijkheid van het personeel was er nog.

Nogmaals spijtig maar voor mij moet Magic Life niet meer.

Gereisd Met partner in april 2018

Gezellig hotel

Ann
8-4-2018

Wat een gezellig hotel met heel vriendelijk personeel.

Personeel supervriendelijk. Animatie goed en niet opdringerig. Gezelloge bars, aan zee, zwembad en buiten savonds. Gezellig buitenrestaurant. Buffet niet zo uitgebreid zoals in de rixos seagate maar alles wel heel lekker en fijne salades. Kamer standaard maar proper en gezellig terras en goeie douche. Meeste gasten zijn Europeanen en weinig kinderen want geen glijbanen. Wij komen zeker terug echt een aanrader.

Gereisd Met partner in maart 2018

Heel fijn!

olga
5-4-2018

Heel fijn hotel, niet te groot. Service is heel goed, alles is heel netjes en schoon. Eten is perfect, en de bediening op het strand is heel fijn! Het is wel nodig om waterschoenen aan te doen anders kun je de zee eigenlijk niet in. Het personeel is heel vriendelijk en doen wat ze kunnen, kortom, wij hebben een hele fijne vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in maart 2018

fantastisch hotel

Natje
14-3-2018

Na 2 jaar gesloten zijn we voor de 1e maal terug geweest, alles super in orde! tot in de puntjes verzorgd, lekker eten, nette kamers, vriendelijk personeel, het was werkelijk terug thuiskomen in onze second home bij Mister Ali and his crew! mooi rif om te gaan snorkelen, diving club met Ayman, alles super! coctails in de eagles bar bij Omar, u kan lange wandelingen maken achter de hotels in de mooie groene omgeving, hotel zelf heeft ook heel mooie aangelegde tuinen, verzorgde animatie s avonds, ook heel belangrijk > het hotel ligt op amper 10 minuten van de luchthaven, op een kwartiertje sta je al op je bestemming, uitstapjes maken met een taxi vanuit het hotel naar old market, namaa bay, in februari s morgen en s avonds buiten eten, kortom een aanradertje

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Heel gerieflijk