Zoover

Yasar
19-6-2019

Was een heerlijk week

Staaf perfect

Hotel is redelijk goed schoon

Mooi uitzicht bij het bad

Klein bedrag foei doet wel met personeel in de bar en restaurant

Dús goed voor wat je betalen

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Fijn hotel

miranda buijs
21-6-2013

Ik ben afgelopen week naar Falcon Hills geweest om een weekje bij te komen. Dit is mij uitermate goed bevallen, al waren er toch een paar dingen die tegenvielen. Het personeel is uiterst vriendelijk, servicegericht. De kamers waren schoon, geriefelijk, en de ligging is prima. Echter heb ik een afkeer gekregen tegen de spa op dit ressort. Mijn vriendin is daar niet erg klantvriendelijk behandeld, terwijl wij er een toptijd hebben gehad. mijn vriendin had daar een masseuse die nogal hardhandig te werk ging zodat zij de rest van de vakantie last van hoofdpijnen heeft gehad, en heel veel last heeft gehad van haar spieren. dat is totaal niet netjes afgehandeld. sterker nog ze werd voor leugenaar uitgemaakt. dat is het enige dat ik heb ervaren als heel erg vervelend.

Top hotel !!

jacqueline van Dorp
27-7-2008

Klein schalig zeer gezellig hotel.

Eten is prima en gevarieerd.

Kamers ruim en schoon.

Zeer vriendelijk personeel.

Ligt wat afgelegen van winkeltjes ed maar allemaal goed te bereiken,Fantasialand is op loop afstand.

Verder brengt de bus van het hotel je gratis op bepaalde tijden naar diversen stranden en ´s avonds naar Naam Bay. Taxi´s kosten ook bijna niets.

Heb het hier een te gekke tijd gehad.

Volgend jaar zeker weer Falcon Hills.