Zoover

6,6

nooit meer falcon hills

van dijck
12-8-2013

hotel falcon hills in sharm el sheikh is echt geen aanrader. Zeer onvriendelijk, geen service, slecht eten (altijd hetzelfde. Veel overlast gehad van de egyptische families die daar vakantie komen vieren. Niet veilig buiten het hotel, heel opdringerig.

Enige puspunt de jongens van de animatie doen hun best en zijn daarentegen wel supervriendelijk, alsook de jongens die daar duik lessen geven. de hotelmanager kan ik wel schieten, wat een stuk onbeschoft.

Mooi, schoon hotel

Judith & Yvonne
16-11-2008

Mooi en schoon hotel. Kamer is prima en het eten ook. Op loopafstand van verschillende winkeltjes. Het Reef beach is minder ivm hoge golfen en sterke stroming. Je kan beter naar het privé strand van El Fanar gaan. Daar kan je schitterend snorkelen.

Gereisd Anders in november 2008

Gezellig hotel

Judith & Yvonne
16-11-2008

Een gezellig hotel. Mooie kamer en prima eten. Muziek mag 's avonds bij het eten minder hard. Snorkelen bij Reef Beach is minder ivm hoge golven en sterke stroming. Je kan beter naar het privé strand van El Fanar gaan daar kan je schitterend snorkelen.Op loopafstand van verschillende winkeltjes.

Gereisd Anders in november 2008

net terug uit dit hotel, echt heerlijk

marco
19-6-2007

net terug uit dit hotel,

echt heerlijk.

de mensen doen allemaal zo goed hun best om je het naar het zin te maken!

het zullen ongetwijveld betere hotels zijn, maar deze (ook gezien de prijs) is hij echt super.

dikke aanrader.

Gereisd Anders in juni 2007

WIij zijn met ons gezin (5) van 31-10-2006 tot 7-11-2006

M.TIMMER
14-11-2006

WIij zijn met ons gezin (5) van 31-10-2006 tot 7-11-2006 in Falcon Hills geweest. Wij gaan zeker terug naar dit hotel. Ruime kamers lekker eten fijn personeel niets was te veel gratis shuttlebus naar het centrum.Lekker vlak aan zee fijn snorkelen in een woord echt een perfect hotel kamers waren zeer schoon.

Gereisd Anders in november 2006

Ben van 09-09 tot 19-09-2006 in dit hotel geweest, alleen

Natasja de Graaf
24-9-2006

Ben van 09-09 tot 19-09-2006 in dit hotel geweest, alleen. Ik vond het een net en rustig hotel. De kwaliteit van het eten was goed alleen was er totaal geen variatie. Iedere keer zo ongeveer hetzelfde. De all inclusive was ook niet zo compleet. Kamers waren wel erg netjes, goed schoon ook. Hele hotel vond ik goed onderhouden.Ben er als vrouw alleen rustig naartoe kunnen gaan, geen problemen gehad. Je moet er wel niks van animatie verwachten, 2x p.w. een show en dat was het. Voor kinderen is er ook niks te doen.

Van 1-15 aug

Agnes Jansen
17-8-2006

Van 1-15 aug.hier gelogeerd. De eerste dagen was ons kluisje op de kamer kapot en de w.c. liep constant door. We hebben meerdere keren moeten vragen om dit te repareren en uiteindelijk na ongeveer 3 dagen opgelost. Het eten vonden wij goed en gevarieerd (niet ziek geworden). Wel irritant is dat er elke dag te weinig bestek is. Ook wordt veel te snel je bestek en borden afgepakt. Jammer is ook dat thee en koffie uit dezelfde mokken moet worden gedronken. Reefbeach (10 min.lopen) vonden wij geweldig om te snorkelen. Het privéstrand Faranes van het hotel vonden wij verschrikkelijk. Hele harde muziek (wel 6 x gevraagd om zachter te zetten en dan zetten ze het even zachter, waarna later toch steeds weer op volle sterkte)Muziek is gezellig maar zo... Mijn vriend had later last van zijn oren. Reden om nooit meer naar dit strand te gaan. Ook geen mooie vissen daar helaas.

Wij hebben van 29 juli tot 12 augustus in dit hotel gezeten

Eefke Burg
17-8-2006

Wij hebben van 29 juli tot 12 augustus in dit hotel gezeten. De opmerkingen van Jos en carly en sabrina zijn terecht. Verder heeft heel ons gezin (telt zeven personen) een voedselvergiftiging opgelopen door het eten daar. Andere gasten uit het hotel klaagden hier ook over. Toen de tweede week er iemand nog nakwam (die overigens ook netjes had geboekt), en wij dit 6 uur van tevoren nog extra aangegeven hadden, hadden ze toch steeds geen bed klaar om tien uur savonds en vroegen om half twee snachts nog: kan het anders niet tot morgen wachten? Reef Beach is op loopafstand (overigens ook met het busje te bereiken) en kost 5 EL (omgerekend nog minder dan een euro) en absoluut de moeite waard! Het is er fantastisch snorkelen en duiken. De stad om te winkelen is wel een eindje rijden.

Ik ben nu een paar weken terug uit Egypte,ga er NOOIT meer

Sabrina
14-7-2006

Ik ben nu een paar weken terug uit Egypte,ga er NOOIT meer heen!Eerst kregen we n kamer waar alles aan stuk was,moeite andere kamer omdat de hostes niet kwam opdagen.All in was 11-11,niet denken dat je om 10.55 een flesje water krijgt als je weg gaat.Constant rekening houden met water in je koelkast.Er was van 16-19 uur iets van happy our,maar wat je wou hebben zat er plots niet bij.Personeel werd je gek van.Als je zit te eten wordt je bestek afgepakt.Er zou op loopafstand een prive strand zijn.Prive strand was op 20 min met bus,strand wat op loopafstand was moest je voor betalen(entree,eten,drinken)Dus kwamen extra kosten bij!Van 'n 4 sterren hotel had ik wel iets meer vewacht.Al met al hebben we wel en super leuke vakantie gehad,maar dat komt niet door het hotel waar we in zaten!!

We hebben in de periode lopend van 6 juni 2006 tot en met

Sietske Edenburg
9-7-2006

We hebben in de periode lopend van 6 juni 2006 tot en met 20 juni 2006 in dit hotel verbleven op basis van All Inclusive. Zowel de hotelkamer als de service en het eten is ons prima bevallen. Ons bezoek aan Sharm El Sheikh en hotel Falcon Hills is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in juli 2006