Zoover

2019

fantastisch

wilma driel
16-6-2019

ongelofelijk vriendelijk personeel kleinschalig hotel niet aan het strand maar supermooie stranden in de omgeving. 1 strand met 3 hele mooie riffen je betaald 5 pond voor een handdoek en een flesje water. Top vakantie gehad dicht bij old market het oude egypte en leuk centrum van sharm el sheik. Door het negatieve reisadvies in heel sharm el sheik ligt het toerisme op zijn kont en daardoor de economie Heel veel mensen durven niet naar egypte. Wij gaan al jaren naar egypte, nooit problemen gehad en altijd mooi weer. Wij zijn zoals de egyptenaren zelf zeggen, egyptenaren. Ik ben van plan volgend jaar weer terug te gaan met heel veel plezier.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Met een andere ook zeker weer

Caroline
31-1-2019

Het personeel was super vriendelijk, kamer werd prima schoon gemaakt een min puntje is dat wij t eten slecht vonden

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Nooit meer

Nicolette
18-1-2018

Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is weinig keus en niet lekker..kamers zijn niet schoon. Zwembaden heel koud. Drinken weinig keus

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Alleen leuk bij maximaal duiken

Tim
6-1-2018

Falcon Hills is een okay keuze als je van plan bent om je hele vakantie te gaan duiken. Het hotel heeft een prima duikschool. Voor de rest is het hotel niet bijzonder te noemen. Het personeel is vriendelijk maar de faciliteiten zijn niet geweldig. Voor de rest is er in de omgeving vrij weinig te beleven.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Super vakantie!

brechje
22-3-2014

Wij zijn met twee vriendinnen geweest en hebben er heerlijk kunnen ontspannen en echt vakantie kunnen vieren (aangezien wij het heel druk hebben gehad). Het personeel was zeer vriendelijk, eten was gewoon goed en de ligging is perfect.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed, je moet niet meer verwachten voor wat je betaald.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Geweldig hotel!

Naz
27-12-2013

Falcon Hills is echt ideaal gelegen! Je kan overal met de taxi heen, max op een kwartier afstand. Personeel is ontzettend vriendelijk en gezellig.

Gereisd Met vrienden in december 2013

fantastische plek

C.N.Boxem
3-4-2013

Perfecte prijs/kwaliteit accommodatie. Prima eten, Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitzicht vanuit alle kamers op het zwembad. 2x. Restaurant gedeelte prima. Staat van de kamers goed, worden elke dag schoongemaakt en bij 1 euro tip per dag de meest fraaie decoraties van de handdoeken. Dit was de 4e keer dat we hier waren en gaan zeker weer.

Redelijk Hotel

dennis-ron
13-3-2013

Het Hotel is netjes. Eten vond ik niet bijzonder smaakte bijna alle dagen hetzelfde.

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Super! Personeel, eten, zwembaden! Aanrader!

Ramona
11-3-2013

Wij vonden dit hotel echt geweldig, het is absoluut een 5 sterren beoordeling waard!

Vooral het eten is echt heerlijk, we zijn er helemaal niet ziek van geworden, doordat de hygiëne prima is! Ze hebben van 's ochtends tot 's avonds een heerlijk uitgebreid ontbijt, vers bereide lunch en diner. Helemaal super!

Het personeel is ontzettend vriendelijk, vallen je niet lastig maar gedragen zich keurig. Ze werken hard.

We willen met name Tamer van het restaurant (lijkt op Danny de Munk) bedanken voor zijn uitstekende behulpzaamheid en vrolijkheid! Mohammed van de receptie, Islam die de wafels bakte zijn ook erg vriendelijk en lief en willen graag wat extra's voor je doen.

Karam of Karem die meestal bij het achterste zwembad stond is erg vriendelijk, rustig en behulpzaam.

We hebben ook uitstekende massages gehad bij de SPA die bij het hotel zit, echt een aanrader!!

Goed hotel

cor
11-2-2013

dit hotel ligt best gunstig om de bezienswaardigheden te bezoeken ook de pendelbus brengt je keurig naar het strand wat zeer geschikt is voor kinderen je kan ver in zee lopen en het blijft ondiep.

Gereisd Met vrienden in januari 2013