Zoover

6,6

Falcon hills

Besme
26-12-2013

Heel slecht eten. Ik heb niets van de Egyptische keuken kunnen proeven. Het voedsel is niet smakelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013

Erg leuk hotel, zeer gemoedelijk

wendelien
5-7-2013

Gezellig hotel, goede service, vriendelijk personeel en goed kamers met prima bedden. Strand op loopafstand, mooie duik/snorkel locatie

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

"Leuk gezellig hotel!"

Natascha
13-5-2013

Net terug van 12 heerlijke en zonnige dagen in Falcon Hills.

Hebben het enorm naar onze zin gehad in dit kleinschalige hotel.

Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, zelfs de schoonmaker van de kamer begon de dag met een lach en je werd begroet bij je naam.

Eten is voldoende en lekker, thuis heb ik deze variatie niet. Hygiëne is op en top.

De hele dag wordt er schoongemaakt in en rond het hotel en de kamer was ook iedere dag weer keurig en op tijd klaar.

Liam, Omar en Dave van de animatie zijn toppertjes en hebben ons leuk vermaakt. 1 keer in de week werd er groots uitgepakt met een barbecue rond het zwembad, erg veel en lekker eten, daarna nog verschillende optredens.

De 2 mannen van de hoteltaxi zijn ontzettend vriendelijk en betrouwbaar.

Heerlijke behandeling in de spa gehad, daar ook aardig personeel zeker Mohamed.

Gaan hier graag nog eens heen.

hotel top

evelina
22-3-2013

top hotel. bedden zijn goed.kamer netjes. het eten mag beter elke dag het zelfde. alleen naar winkels moet je een taxi nemen .dat is vervelend.personeel echt een 10 de service is TOP speciaal alex aan de bar altijd lachen .animatie dat kan veel en veel beter .

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2013

prima

alie ytsma
1-8-2012

wij hebben al meerdere keren in all inclusive hotels een korte vakantie doorgebracht. hierdoor hebben we redelijk vergelijkingsmateriaal, falcon hills:voordeel: kleinschalig, prima annimantie, ruime kamers met goede airco, pendelbus strand, vriendelijk en behulpzaam personeel.

tips: meer variatie in het eten, verwijderen van de katten die op het terras lopen(ik had melding gemaakt bij de receptie dat ik dat vies vond dat ze op de stoelen en tafels zaten, en dat ik daarnaast ook nog eens behoolrijk allergisch was voor katten, maar personeel deed er weinig aan)

Falcon Hills veel waar voor uw geld

Tevreden skytours klant
30-5-2011

30 mei 2011- Net terug. Klein complex, schoon en zeker niet druk. Door de politieke situatie blijven de toeristen weg. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was iedere dag gevarieerd en zeker voor ieder keus genoeg. Lekkere toetjes en iedere ochtend een lekker ommeletje gebakken door de kok. Met de bus naar het strand was ook prima en ook de bus naar het centrum was ok. Vertrekt om 21.00 uur en terug naar het hotel om 23.00 uur. Taxi's kosten daar weinig, naar het oude centrum 30 pond. Nog geen 4 euro. Een aanrader voor een goede vakantie. Vooral nu gaan: de mensen kunnen de inkomsten niet missen. Echt voor een relax vakantie en sla escursie kunnen we het quad en kameel rijden in de sinaii van harte aanbevelen!

Een goed hotel/goede prijs kwaliteits verhouding

Wim Ribberink
28-2-2011

We zijn net terug van Falcon Hills. Door de politieke onrust van de afgelopen periode waren we de enigste Nederlanders met Engelsen en Schotten. Zeer rustig dus en we kregen alle aandacht en top service. Het eten is er erg goed. Ja, er is een buffet waar je uit kunt kiezen, maar er was elke avond buiten bij het terras een extra mogelijkheid om iets anders te eten. Niet zeuren dus. We zijn zeer gastvrij behandeld. Geen russen en geen overbevolking van toeristen, maar dat komt nu dus even door de politieke situatie. In Sharm el Sheikh merk je daar overigens helemaal niets van. Dus ga gewoon want de Egyptenaren zitten echt te wachten op toerisme. Kamers waren prima en netjes, maar de bedden hard. Een zeer goede welness centrum (Spa FIT) wat zeker aan te bevelen is bij het hotel. Wij vonden het hotel een goede prijs kwaliteit verhouding.

O ja, als je gaat.....Respecteer ze zoals ze zijn en behandel hen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.

vervolg van hieronder

s. glastra
29-7-2010

vv; de airco in onze hotelkamer was goed in te stellen, en functioneerde prima. Dit was niet het geval in de kamer van de kinderen, want hier werkte de airco veel te sterk, en viel er niets in te stellen. De omgeving van het hotel was rustig. Het Reef Beach strand was zeer goed lopend te bereiken, Kaartjes hiervoor verkrijgbaar in het hotel, iets goedkoper dan bij het strand zelf. Reef beach bleek in de 10 dagen dat wij verbleven één van de mooiste snorkelplekken. Dolfijnen op 10 meter gezien, plus een enorme Manta rog, spanwijdte ca 150 cm. In directe omgeving van Falcon Hills weinig uitgaansmogelijkheden, dus lekker rustig. Vanuit hotel gratis shuttlebusjes die –gratis- naar de wat meer mondaine plekken rijden en terug. Het all inclusive gebeuren zou ook inhouden dat er een aantal zaken gratis zou kunnen worden uitgeprobeerd, zoals; gratis massage van kwartier, gratis tennisbaan (waar?), fittnessruimte, gratis proefduik in zwembad(?). Hiervan heb ik niks gezien of gehoord.

redelijk 3 sterren hotel

s. glastra
    29-7-2010

juli 2010. 10 dagen in dit hotel verbleven met vrouw en kinderen, 15 en 19 jaar.

Eten leek aanvankelijk goed bereid, dit bleef ook zo gedurende onze vakantie, alleen variatie was nauwelijks zichtbaar. Daarom is de aanvankelijke 8 1/2 die ik in mijn hoofd had voor het voedsel teruggegaan naar een kleine 7. Het personeel is een sterke troef van dit hotel: Iedereen deed zijn best voor je, was vriendelijk zonder dat het er -te- dik bovenop lag, en je had het idee dat bijvoorbeeld het personeel in het restaurant redelijk zichzelf kon blijven (al weet je nooit in hoeverre grapjes zijn bedoeld om een hogere fooi te verwerven). Enige personeelslid dat minder "aardig" overkwam was de manager, die meestal achter de receptiebalie stond. De hotel kamers waren wisselend van grootte en kwaliteit. Wij als ouders werden eerst in een veel kleinere ruimte gestopt dan onze kinderen hadden, en na onze vraag of we een andere kamer mochten, konden we na 1 dag in een veel mooiere ruimte verblijven. zie vv