Zoover

eenvoudig maar GOED

joopie
19-10-2008

goed hotel

voor de prijs is het een goed hotel

(klein) daardoor leuk contact met personeel.

Gereisd Familie in oktober 2008

middelmatig hotel

michel
15-10-2008

Hotel is middelmatig, de kamers zijn netjes en schoon, het eten is bijna iedere dag hetzelfde en stelt bijzonder weinig voor. De all inclusive regeling slaat nergens op!

Een stukje cake in de middag en dan nog in zeer beperkte mate.

Voor 1 keer te doen maar niet zo snel weer.

Gereisd Familie in oktober 2008

Topper: duikexcursie.

Mark
22-8-2008

Hotel op zich is goed maar helaas viel electriciteit te vaak uit. Er is HELEMAAL geen strand vlakbij zoals werd vermeld en gezegd!!! dit was een tegenvaller voor iedereen die bij Dreizen / Arke had geboekt. Personeel van hotel doet zijn best. Prijs /kwaliteit valt echt tegen vanwege het slechte eten. Je kan beter elke dag in verschillende restaurants eten.

Het bovenstaand is geen kritiek maar aandacht -verbeteringspunten. voor reisorganisatie. Vergeet de hard werkende mensen geen fooi te geven!! Een fooi helpt ( jezelf en zij) altijd.!!

prima hotel, kamers niet al te groot, kleine balcons, goed

M. Baureijs
3-4-2008

prima hotel, kamers niet al te groot, kleine balcons, goed eten met redelijke variatie en fijne toetjes, leuke ligging ten opzichte van het strand enz. Genoeg bedden bij de 2 zwembaden! Zeer vriendelijk personeel, 2x per week een kleine avondshow.

Gereisd Familie in maart 2008

met 2 volwassenen geweest, voor ons was het prima en zeker

Elbert van de Kamp
12-3-2008

met 2 volwassenen geweest, voor ons was het prima en zouden zeker weer teruggaan

vriendelijk personeel die helaas geen/weinig contact mochten hebben met de toeristen

wij hebben ons prima vermaakt

Net terug

fam. Ebbers
23-2-2008

Net terug. heel goed, maar vooral gezellig hotel,alles wat je nodig hebt is aanwezig, heel vriendelijk personeel,behalve de 'baas'van de bediening deed lelijk tegen hen, voor de gasten was hij vriendelijk.Goed eten, hele mooie,schone zwembaden.Gratis vervoer naar strand en centra. Kortom alles uitstekend!

is een heel goed en verzorgt hotel

theana
7-2-2008

is een heel goed en verzorgt hotel

het eten was erg matig

C. Hoffman
9-9-2007

het eten was erg matig. veel van het zelfde. hele gekke regels voor wat all in betreft. kleine glaasjes. All in is slechts van 11 tot 23 u. Icecream is daar niet bij in.

Gereisd Familie in augustus 2007

We zijn in augustus met gezin hier 1 week geweest, op van

Marijke
31-8-2007

We zijn in augustus met gezin hier 1 week geweest, op basis van all inclusive. Een aanrader! Schone, ruime kamer. Schoon, verzorgd kleinschalig complex. Uitgebreid buffet zowel 's ochtends, 's middags als 's avonds. Voor ieder wat wils.Tickets voor rif beach kun je het beste kopen in het hotel en is goed naar toe te lopen.

Gereisd Familie in augustus 2007

we hebben het erg naar ons zin gehad,personeel zeer luka 2

monique,armando,esmée,luka
11-8-2007

we hebben het erg naar ons zin gehad,personeel zeer vriendelijk luka onze zoon van 2 was erg geliefd bij iedereen,kamers waren ruim en netjes.

eten verveelde na een paar dagen,was een beetje eentonig.tweede week was stuk beter hadden ze ook s'middags en sávonds de grill aan .friet was erg slap te kort gebakken.zwembad was heerlijk ,groot en verkoelend,alleen dat mensen de ligbedden bij het zwembad gaan reserveren is aso,vooral de russen .leggen om 0700uur al hun handdoeken op de bedden en gaan vervolgens weg,komen dan om 15.00 uur aanschijten en maken dan een rel omdat hun handdoeken weggehaalt zijn.ook met het eten ,staat een schaal met meloen schept z,n hele bord vol laat 5 stukjes liggen en als ze van hun tafel aflopen ligt er nog een half bord meloen wat ze niet opgegeten hebben.russen!!!! volgend jaar lekker in tjernobil blijven ,en neem je russische vriend met z,n hakenkruis op z,n arm lekker mee.maar voor de rest lekkere vakantie gehad,gelukkig waren er ook nog leuke mensen.