Zoover

Hotel Falcon Hills

Hotelstersterster
6,6

2019

Voor dat geld kun je niet veel verwachten !!

Marco Brokx
3-7-2019

Mooi complex.

Personeel niet vriendelijk

Eten zeer slecht

Veel plaatselijke bewoners

Iedereen ziek geworden

Maar voor het geld kun je ook niet veel verwachten !!

Gereisd Met partner in juni 2019

Goedkoop is duurkoop

Peeters
29-3-2019

Goedkoop is duurkoop dat zie je maar weer ben voor de 12x in scharm el schijk nooit meer in dit hotel falcon hils verblijf van 8 dagen na 3 dagen ramp geen warm eten 4de dag bus met Russen helemaal een ramp eten te kort geen glazen geeninterteenment na klacht wordt niks met gedaan ja touroperator komt met beter hotel voor 4 dagen tegen kost prijs van 250 € open taxi kosten na afwijzing goedmakertje van 50€ na 4de dag nog erger zijn van Allen de maar elke dag uit eten geweest nooit meer 3 sterren hotel

Gereisd Met partner in maart 2019

Heerlijke en gezellige vakantie!

Romario
28-3-2019

Mijn advies is: Luister niet naar die klagende mensen! Het is een leuk en klein hotel dat keurig is onderhouden. Kamers waren schoon , eten was heerlijk, zwembaden fris, maar wel lekker en 2 losse stranden waar je overigens na toe gebracht word! Gratis bendelbusje naar de 2 grote steden en annimatie en andere medewerkers willen graag in gesprek met je.

Betreft het laatste, dit kan als nadeel gezien worden maar zo ontmoet je ook mensen onderweg na het strand! ;)

Wel hebben we beetje last gehad van onze Oosten buren die veel lawaai maken, maar meld dit bij de receptie en je krijgt een nieuwe kamer.

Kortom een leuk hotel om een weekje of 2 weg te zijn!

Helemaal top!

FJM van de Wiel
19-3-2019

Alle negatieve reviews die zijn geschreven zijn onzin!

Wij ervaren Falcon Hills als een prima resort en wij gaan in het najaar zeker weer terug.

- Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam

- Het eten is prima, elke dag zijn er diverse gerechten waar je uit kunt kiezen en als er wat ontbreekt dan kun je het gewoon aan de kok vragen.

- De kamers zijn ruim en schoon

- Er gaat een shuttle bus naar het strand of naar een van de bekende winkelcentra

- Je hoeft nooit te zoeken naar een taxi. Bij de ingang zit een taxi service

- In het begin krijg je op het terras een vrij kleine plastic beker met frisdrank of bier. Vraag gewoon even om een grotere en je krijgt in het vervolg een grotere beker

Kortom, een prima resort voor een prachtige vakantie!

Gereisd Met partner in maart 2019

zeer goed, wil graag nog eens terug

Willy
24-1-2019

goed hotel en vriendelijk personeel. Was de prijs die we betaalden echt waard

Gereisd Met partner in januari 2019

Nooit meer want is super slecht

john dijkhuizen
4-9-2018

Heel vriendelijk personeel maaaar het eten is een ramp en dit was onze 29e keer in Egypte.

en de pech dat het ramadan was wat op zich helemaal niet hinderlijk is maar hier was de overnachtingen voor christelijke egypte nare bijna voor niks dus als je in of bij het zwembad wilde zitten moest je oordoppen op want ze wilden harde muziek. En er werd gerookt in het zwembad compleet met de peuken erin.

De roosters van het zwembad waren bijna alle kapot en dus heel gevaarlijk.

Dus nooit meer hier

Gereisd Met partner in mei 2018

Fantastisch hotel zeker een aanrader

Marianne de Rooij
6-3-2018

Fantastisch hotel. Goede service fantastisch personeel. Is er iets niet naar je zin, geef het door en het wordt voor je geregeld. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Een gemoedelijk,maar gedateerd hotel.

Gea valk
15-2-2018

Een gemoedelijk en gedateerd hotel.

Het eten is iedere dag het zelfde,maar voor een weekje prima.

Het strand is op loopafstand,maar het zwembadwater bij het hotel is erg koud.

Wíl je naar de old market,dat is ongeveer een half uur lopen.

Voor een week heb je een leuke vakantie.

Gereisd Met partner in februari 2018

Leuk hotel, met ontzettend vriendelijk personeel.

Mirjam
10-2-2018

Verouderd, kleinschalig hotel.

Schoonmaak redelijk.

In de winter geen verwarmd zwembad.

Eten was eenvoudig.

Locatie is goed.

Gereisd Met partner in november 2017

niet beter op geworden

M.G. Bos
6-4-2015

Voor de tweede keer in dit hotel. Wij hadden de indruk dat de, overigens zeer gastvriendelijke medewerkers, niet meer de service mochten verlenen zoals ze dat twee jaar geleden deden. Tijdens de maaltijden moest je zelf je drankjes gaan halen, waar ze dat eerder dus heerlijk voor je deden. (zal wel te maken hebben met het gemiddeld verbruik, dat dan wellicht lager wordt) Wij hadden een goede twee persoons kamer, maar de schoonmaak liet wel zwaar te wensen over. De tegels in de badkamer waren echt zeker een jaar niet schoongemaakt en te vies om vast te pakken. Twee keer een prima vakantie gehad, maar de volgende keer Egypte wordt voor ons geen Falcon Hills meer. Sorry,maar ondanks de lage prijs kan ik de verhouding met de voor ons belangrijke zaken als kwaliteit van schoonmaak, hygiëne en maaltijden niet op de goede lijn krijgen.