Zoover
Hotel Falcon Hills

Hotel Falcon Hills

Hotelstersterster
6,6

Erg leuk hotel, zeer gemoedelijk

wendelien
5-7-2013

Gezellig hotel, goede service, vriendelijk personeel en goed kamers met prima bedden. Strand op loopafstand, mooie duik/snorkel locatie

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

zeer goeden behulpzaam personeel

Henk
2-7-2013

Falcon Hills in Sharm el Sheikh is een echte aanrader de shuttel bus gaat naar mooie stranden en sávonds naar winkel centra

Gereisd Met partner in december 2012

Fijn hotel

miranda buijs
21-6-2013

Ik ben afgelopen week naar Falcon Hills geweest om een weekje bij te komen. Dit is mij uitermate goed bevallen, al waren er toch een paar dingen die tegenvielen. Het personeel is uiterst vriendelijk, servicegericht. De kamers waren schoon, geriefelijk, en de ligging is prima. Echter heb ik een afkeer gekregen tegen de spa op dit ressort. Mijn vriendin is daar niet erg klantvriendelijk behandeld, terwijl wij er een toptijd hebben gehad. mijn vriendin had daar een masseuse die nogal hardhandig te werk ging zodat zij de rest van de vakantie last van hoofdpijnen heeft gehad, en heel veel last heeft gehad van haar spieren. dat is totaal niet netjes afgehandeld. sterker nog ze werd voor leugenaar uitgemaakt. dat is het enige dat ik heb ervaren als heel erg vervelend.

Super hotel!

Dien
17-6-2013

Wij zijn hier in september 2 weken geweest en prijs kwaliteit is super! Eten is eenvoudig, maar het is dan ook geen 5* resort. Er is altijd keuze tussen vlees en/of vis, rijst, aardappeltjes/frietjes en een paar soorten groenten. Dus altijd wel iets wat je lust!

Wij zijn speciaal voor het duiken gegaan en de duikschool in het hotel is ook zeker een aanrader!

Leuk personeel (zowel de duikschool als het hotel) en prima kamers. Alles is wat ouder, maar wel schoon. Omdat het een kleinschalig complex is ook veel contact met het personeel. De meesten spreken redelijk goed Engels en anders heb je altijd nog je handen en voeten.

Hotel ligt op zo'n 10 minuten lopen van 1001 nacht (bazaar) en El Mercato (winkelcentrums).

Wij gaan zeker terug naar dit hotel om weer lekker te gaan duiken en te genieten van de Egyptische zon :)

Prima vakantieoord!

Judith Aardema
7-6-2013

Mijn man en ik, rond de 50 jr, zijn er al 2x geweest ook vanwege de prijs/kwaliteit verhouding (touroperator). Zeer vriendelijk personeel, prima kamers. Leuk ook om met de "Piratesdiveclub" mee op zee te gaan voor een proefduik / snorkelen / duiken.

Deze duikclub zit in het hotel.

Wij kwamen ook heel graag op het Reef Beach, vlakbij en daar kun je héérlijk italiaans eten voor de verandering.

Duikclub Pirates Divers een 10!!

Dolf van Eerden
24-5-2013

Gewoon een goed hotel zonder poeha, schone kamers, goed eten, en zeer vriendelijk personeel. Ook een hotel met rust, als je lawaai wilt kun je dat wel opzoeken. Ook aan de kinderen wordt gedacht met een aantal speeltoestellen. Wij gaan dit jaar weer vooral om de mogelijkheden die er zijn om te snorkelen en te duiken.

Gereisd Met partner in januari 2013

"Leuk gezellig hotel!"

Natascha
13-5-2013

Net terug van 12 heerlijke en zonnige dagen in Falcon Hills.

Hebben het enorm naar onze zin gehad in dit kleinschalige hotel.

Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, zelfs de schoonmaker van de kamer begon de dag met een lach en je werd begroet bij je naam.

Eten is voldoende en lekker, thuis heb ik deze variatie niet. Hygiëne is op en top.

De hele dag wordt er schoongemaakt in en rond het hotel en de kamer was ook iedere dag weer keurig en op tijd klaar.

Liam, Omar en Dave van de animatie zijn toppertjes en hebben ons leuk vermaakt. 1 keer in de week werd er groots uitgepakt met een barbecue rond het zwembad, erg veel en lekker eten, daarna nog verschillende optredens.

De 2 mannen van de hoteltaxi zijn ontzettend vriendelijk en betrouwbaar.

Heerlijke behandeling in de spa gehad, daar ook aardig personeel zeker Mohamed.

Gaan hier graag nog eens heen.

Grandioos hotel

Marian
4-5-2013

Een grandioos gemoedelijk hotel met een op en top service.iedere dag schone kamer, bedden en handdoeken.handdoekenservice zowel in het zwembad als op t strand.personeel heeft duidelijk plezier in hun werk, ondanks de giga lange werktijden.het eten was goed en gevarieerd naar Egyptische maatstaven. Zwembad werd regelmatig nagekeken en schoongemaakt. 1 minpuntje. Voor hele kleine kinderen vond ik het zwembad niet geschikt en de muziek mocht ietsjes zachter, maar als men dit vroeg werd er direct gehoor aan gegeven. Ook een voordeel.Dokter in het hotel en ziekenhuis op 5km.

geweldig hotel met supervriendelijk personeel!!

claudia en ronald
3-5-2013

falcon hills is een zeer goed hotel en is zeker een 5 sterren waard alleen al voor het personeel die er werkt, en zeer hard werkt!alleeen jammer dat ze weleens flink op hun kop krijgen en de sfeer dan in ene keer omslaat!het eten was goed wel veel hetzelfde maar dat is bijna overal in het buitenland!de airco was stuk de 1ste week van ons verblijf maar we kregen meteen een andere kamer!de kamers en douches waren superschoon zoals het hele hotel er goed en netjes onderhouden uitziet!we hebben hier 15dagen een geweldige vakantie gehad en willen zeker nog een keer terug!het drinken is ook allemaal echt wat je krijgt en geen aangemaakte troep,sprite,coca cola echte fanta!!heerlijk!!uitstapje naar cairo gemaakt,ook zeer de moeite waard!kun je een dag van tevoren aangeven bij de receptie en dan krijg je de volgende dag een breakfastbox mee.het is in 1 woord geweldig!!

Perfecte prijsverhouding

Dogan
29-4-2013

Juist terug van de hotel.

Hotel op,zich zeker niet groot met 2 middelmatige zwembadjes

Kamer zeer groot wij hadden kamer 218 zicht op het zwembad en restaurant.na 00h was het stil dus gn geluidsoverlast.

Wij zijn allebei 30 jaar ,tis wel minder voor kindjes er is gn glijbaan.animatie wilde wel maar de gasten ware ni zo jong dus het was een sobere animatie darts en boccia en water polo.je had ook 3x per dag een gratis bus naar de stranden reef en terrizane beach'vergeet je toegangsticket voor reef beach (practig koraal) te kopen voor 1,5euro voor hele dag'pakt 1km buiten hotel de afstand naar reef beach'terriizane beach vonden we minder wel,proper enzo zand strand'

Eten wel je gaat naar een 3sterre hotel ontbijt heb je verse ei da je kunt laten bakken,smiddags vis of kip en fritten en nog vele andere dinges,in ieder geval je zult zeker geen hpnger lijden

Er ks ook gratis shuttle busnnaar naama bay zeer goedkoop,soho square kei duur,old market daar zijn we niet geweest