Zoover

6,6

Geweldig hotel!

Naz
27-12-2013

Falcon Hills is echt ideaal gelegen! Je kan overal met de taxi heen, max op een kwartier afstand. Personeel is ontzettend vriendelijk en gezellig.

Gereisd Met vrienden in december 2013

Falcon hills

Besme
26-12-2013

Heel slecht eten. Ik heb niets van de Egyptische keuken kunnen proeven. Het voedsel is niet smakelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013

Fantastisch hotel

Carmen
11-10-2013

Geweldig hotel met nog betere duikschool!

De sfeer in het hotel is super! Vriendelijk personeel dat je vanaf dag 1 kent en altijd vragen of alles goed gaat.

Het eten is prima voor de 3* dat het hotel heeft. Weinig afwisseling, maar wel altijd voor ieder wat wils. Ook 1x per week een bbq rond het zwembad.

De ligging is prima. Op ong. 10 minuutjes lopen ben je in El Mercato met tal val winkeltjes en restaurants. Als je iets verder doorloopt kom je uit bij 1001 nacht. Hier vind je vooral de nepartikelen en souvenirs.

Kamer is prima, voor een beetje fooi maken ze je bed elke dag erg leuk op.

Ben je duiker? Of wil je een proefduik maken? Ga naar Pirates Dive Club. Deze duikschool zit in het hotel en het personeel is in één woord geweldig!

Volgend jaar gaan we zeker weer voor dit hotel.

prijs kwaliteit perfect

kor yntema
17-9-2013

Dit kleinschalige hotel is bijzonder gezellig,we zijn nu twee keer geweest en gaan in november weer.Het personeel is erg vriendelijk,en vlot in de omgang,ook de leidinggevenden zijn zeer vriendelijk tegenover zowel de gasten als het personeel.Wat ook erg prettig is,dat er weinig Russen zijn ! De annimatie stelt niet heel veel voor,maar dat vinden wij ook niet nodig,en we hebben het dan ook niet gemist.De kamers worden keurig schoongemaakt,een klein fooitje doet wonderen.

Kortom een prima hotel voor meestal een mooie prijs.

nooit meer falcon hills

van dijck
12-8-2013

hotel falcon hills in sharm el sheikh is echt geen aanrader. Zeer onvriendelijk, geen service, slecht eten (altijd hetzelfde. Veel overlast gehad van de egyptische families die daar vakantie komen vieren. Niet veilig buiten het hotel, heel opdringerig.

Enige puspunt de jongens van de animatie doen hun best en zijn daarentegen wel supervriendelijk, alsook de jongens die daar duik lessen geven. de hotelmanager kan ik wel schieten, wat een stuk onbeschoft.

redlijk

meneer Dittmar
11-8-2013

eten is zeer eentonig en geen variatie heb ook en buikgriep daar op gelopen tevens ook mijn vrouw, is niet plezierig

personeel is goed

Gereisd Met partner in juli 2013

Geen 2de keer

Berend Hagens
6-8-2013

Wij zijn hier vorige week geweest, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De kamers zijn netjes en schoon worden iedere dag schoongemaakt.

Zwembaden zijn ook netjes, animatieteam was niet erg bezig met animeren.

Het eten was zeer eentonig, vrijwel iedere dag hetzelfde alleen in een andere volgorde.(veel kip, vis en rijst)

De andere (Egyptische) gasten waren niet erg netjes en hielden geen rekening met andere gasten.

Erg leuke vakantie gehad!

mevrouw Visser
31-7-2013

Dit was onze 2de keer bij Falcon Hills en het is ons net zo goed bevallen als vorig jaar. Het personeel is erg vriendelijk. De kwaliteit die je krijgt voor wat je betaald is super.

Gereisd Met partner in juli 2013

Zeer gezellig knus hotel.

meneer van os
27-7-2013

Zeer aantrekkelijk hotel als je veel activiteiten buiten het hotel wilt doen. Hotel zelf is super netjes. Rustig en geen Russen!

Gereisd Met partner in mei 2013

Prima hotel

Tata
26-7-2013

Ik vind dit een prima hotel voor de prijs. Iedere avond genoeg te eten alleen ik stoorde me aan de Egyptische gasten die borden volschepten om de helft te laten staan. De eetzaal is wel sfeerloos en is meer een vreetschuur. Wel variatie en van alles te vinden (wel wat smaakloos).

Toen wij er waren zaten er relatief veel Nederlandse "tokkie"-achtige gasten. Twee zwembaden, een druk en een rustig. Animatieteam aanwezig voor kinderen en jongeren. Personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Het strand is een kwartiertje lopen. Het is wel een beetje in the middle of nowhere. Er is een supermarktje in dezelfde straat en om de hoek maar thats it. De (oude) stad is ongeveer kwartier met de taxi. Onze kamer was heerlijk ruim en goed voor Egyptische begrippen maar wel veel muggen.